Ik ga morgen weer mailen voor een nieuwe afspraak..
justdiesel
Geplaatst: 30-08-22 21:33
Pepperrr schreef:
Per ongeluk nog wat laten zetten
[ [url=m/6AHGiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja kan jij niks aan doen dat je met je oor op dat apparaat viel
Lugea
Geplaatst: 30-08-22 22:40
Ik had me voorgenomen dat er dit jaar geen een meer bij kwam, maar dat is toch niet helemaal gelukt. Ik mag 19 september voor de eerste sessie om een vos op m’n bovenbeen te laten zetten. Uiteindelijk verwacht hij twee dagsessies nodig te hebben. Ondanks dat het nummer zes wordt, vind ik het toch best spannend omdat het voor het eerst een echt grote gaat worden. Ik heb er wel ontzettend veel zin in en hoop dat de weken voorbij vliegen.
Wat gaan jullie laten zetten L_iel en Captain?
Pepperrr
Geplaatst: 31-08-22 06:54
justdiesel schreef:
Pepperrr schreef:
Per ongeluk nog wat laten zetten
[ [url=m/6AHGiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja kan jij niks aan doen dat je met je oor op dat apparaat viel
Nee precies. Gelukkig viel ik wel precies goed zodat ik er nu wel een mooie tekening op heb!
Hij jeukt nu lekker, nu pas kom je erachter hoe snel je geneigd bent om aan je oor te krabben. Met een tattoo op arm of been zie je nog wel oh ja er zit een tattoo. Nu krab ik eerst voor ik erachter kom dat er een tattoo zit
Succes Lugea! Bovenbeen is pittig vind ik. Maar wel heel gaaf! Ben benieuwd naar je resultaat!
Ik heb de foto niet meer bij de hand maar een bloem in kleur met de letter M erin. Beginletter van mijn naam. Wilde hem op mijn pols maar ik heb een smal polsje en ik wil wel dat het allemaal goed zichtbaar is dus denk dat ik hem toch maar op mijn bovenarm zet...
Needje
Geplaatst: 31-08-22 08:07
Bellatrix schreef:
Deze komt op mijn pols, in kleur dit keer. Zit het logo van Legacies in verwerkt en de 'M' staat ook gewoon voor mijn naam.