Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Safiera schreef:Van een meelezer:
bedankt voor jullie eerlijke verhalen over veel eten en daarvan genieten! Daarna weer in het gareel... supergoed om te lezen zulke dingen. Ze helpen mij enorm.
Afgelopen paar weken zat ik minder goed in mijn vel en had regelmatig eetbuien. Kwam dus ook aan. Nu gaat het wel oke, maar ben een weekend bij schoonfamilie en dan is er ook altijd veel te eten. Ook veel bewogen (klussen in opknap-huis) en straks thuis gewoon weer verder. Thx!
Berriepi schreef:Sporten zonder ontbijt werkt niet voor mij hahaha
Vandaag een nieuwe PR neergezet!
Ik doe met enige regelmaat (lees: 1x in 1a2 maanden) de coopertest op de loopband in de sportschool. De laaste keer was 8 oktober, toen rende ik 1805 meter in 12 minuten, nu, 6 weken later 7 kilo lichter en nog sportieverheb ik 2010 meter in 12 minuten gelopen
![]()
![]()
Voor alle mensen die nu denken, dat red ik nooooit (dat dacht ik vorig jaar ook hoor) Op 16 oktober 2017 rende ik in 12 minuten 1355 meter en ik was kapot, maar dan ook gewoon gesloopt.. Maar het kan dus wel!
jorika1986 schreef:Berriepi schreef:Sporten zonder ontbijt werkt niet voor mij hahaha
Vandaag een nieuwe PR neergezet!
Ik doe met enige regelmaat (lees: 1x in 1a2 maanden) de coopertest op de loopband in de sportschool. De laaste keer was 8 oktober, toen rende ik 1805 meter in 12 minuten, nu, 6 weken later 7 kilo lichter en nog sportieverheb ik 2010 meter in 12 minuten gelopen
![]()
![]()
Voor alle mensen die nu denken, dat red ik nooooit (dat dacht ik vorig jaar ook hoor) Op 16 oktober 2017 rende ik in 12 minuten 1355 meter en ik was kapot, maar dan ook gewoon gesloopt.. Maar het kan dus wel!
Oh wow! Wat goed zeg.
Ik ben naast het fietsen ook langzaam aan begonnen met hardlopen, omdat het voor fietsen behoorlijk koud begon te worden voor langere ritten.
Kan inmiddels zo'n 10 km uitzingen in een uurtje. Oke paar keer heel even op adem komen... maar dit had ik ook nooit van mijzelf gedacht.
Ooit was er een tijd dat ik na 10 meter al dood neer viel.
Berriepi schreef:Dat "punt" is een beetje de mental game denk ik. Want daarna gaat het altijd prima, bij mij dan, maar de verleiding om te stoppen voor dat punt is altijd heel groot haha
raket schreef:Als ervaren longpatiënt haha. Inderdaad door een lolletje of sjaal ademen om even te wennen.
Als je er veel last van hebt en ook veel hoest of piept kun je ook eens langs de huisarts gaan.
_evelien_ schreef:Wat knap dat jullie zo hardlopen. Ik kan mij daar niet toe zetten.![]()
Ik wandel wel minimaal 1x daags een half uurtje met de hond, en dan loop ik wel stevig door.
Verder rijdt ik minimaal 5 x daags een uur met mijn paard. En doe ik dagelijks zijn stal..
Nu ook maar weer eens naar mijn paard toe.