briitje schreef:Hier ervaringen met de producten van Womens best ?
Jup, met de pre-workout, de amino & een van de whey (aardbei banaan)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
briitje schreef:Wat vind je ervan ? En bestel je het rechtstreeks ? Is het de prijs waard ?
En de amino en energie bedoel je ? Merk je verschil tussen die en de pre en überhaupt wat vind je ervan ?
Ik vind de pre opzich prima, echter gaan mijn gezicht en handen hier erg van prikken en dat vind ik irritant. De boost is wel goed. Maar Amino & Energie vind ik dan toch wat prettiger - ervaar ik als meer mellow door geen prikkend gevoel en alsnog voldoende energie.
Dreamy schreef:briitje schreef:Wat vind je ervan ? En bestel je het rechtstreeks ? Is het de prijs waard ?
En de amino en energie bedoel je ? Merk je verschil tussen die en de pre en überhaupt wat vind je ervan ?
Ik heb het bij Holland & Barrett gehaald, aangezien ik daar wel meer haal en het daar ineens lagIk vind de pre opzich prima, echter gaan mijn gezicht en handen hier erg van prikken en dat vind ik irritant. De boost is wel goed. Maar Amino & Energie vind ik dan toch wat prettiger - ervaar ik als meer mellow door geen prikkend gevoel en alsnog voldoende energie.
Ik zou het niet perse aanraden, er zijn fijnere. De smaken zijn dan weer wel erg lekker trouwens
. Pre die tintelingenveroorzaakt vind ik ook hoog irritant. Dus daar begin ik dus niet aan
.
Waarvoor wil je supplementen gebruiken? Ik zou eerst concentreren op de basics. 
Pas als dat echt 100% is, is er imo winst te be halen met supplementen (magnesium, eiwit en pwo etc uitgezonderd).
Ik zou er in elk geval geen geld aan uitgeven als ik jou was.
enzino schreef:BCAA's voegen inderdaad niets toe, aannemende dat je je eiwitten uit "normale" natuurlijke bronnen haalt (niet veganistisch of extreem eenzijdig) en voldoende binnen krijgt (geen extreme prep maaltijden).
Creatine is misschien een nuttiger idee?
Of even doorsparen voor een coach, een personal training, een beter workout plan?
Of gewoon wat meer geduld hebben
Sorry voor het lange verhaal
Sindsdien heb ik altijd amandelen bij me die ik nuttig zodra ik me duizelig voel. Ik heb het idee dat dit wel werkt maar ik wil dit helemaal zien te voorkomen. Sinds ik aan het sporten ben let ik weer extra goed op mijn voeding. Naast dat wij altijd wel gezond en gevarieerd eten ben ik gestopt met snoepen, met uitzondering van 1 cheatday per week
Waarbij ik overigens vrij weinig naar binnen krijg. Mijn lichaam kan geen ongezond eten meer verdragen
Het vermijden van ongezond eten 6 dagen per week is niet zo moeilijk. Maar ik kom hierdoor niet aan mijn calorieënbehoefte. 100/200 kcal onder mijn verbruik zitten vind ik prima aangezien ik nog wel wat vet kwijt wil maar er zijn regelmatig dagen waarbij ik 2500 kcal verbrand en er maar 2000 nuttig. In combinatie met veel duizelig zijn ben ik toch eens gaan kijken naar hoeveel eiwitten ik binnen moet krijgen en hoeveel ik er daadwerkelijk binnen krijgen. Gezien mijn doel van vet verliezen en spieren opbouwen ben ik na onderzoek uitgekomen op 2gr per kilo lichaamsgewicht. Afgerond zou dit dan zo'n 120gr eiwitten zijn
Ik heb mijn voeding van vandaag even ingevuld in zo'n app en kom op 1850kcal uit waarvan 56% koolhydraten, 31% vet en 13% eiwit (63gr). Dat komt bij lange na niet in de buurt van wat ik nodig heb. En dan eet ik nog wel kipfilet, noten, brood, hummus, havermout.. Als ik nog meer noten ga eten kom ik veel te hoog in vet. Ik moet hier wel bij vertellen dat wij weinig vlees en vis eten dus dat maakt het al lastiger. En ik kan 's ochtends geen zuivelproducten verdragen. Later op de dag gaat het wel maar wordt er altijd wel wat misselijk van. Dus ontbijten met kwark is ook al geen optie. Sojayoghurt heb ik geprobeerd maar smaakte mij totaal niet. Dus ben weer terug bij een boterham als ontbijt. Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
minder vet, meer eiwitten en koolhydraten maar dus ook minder calorieën
Sintara schreef:Zeker op dagen dat je niet echt sport en hooguit wandelt vind ik 2 gram eiwit per kg zwaar overdreven

MadelonSunny schreef:Sintara schreef:Zeker op dagen dat je niet echt sport en hooguit wandelt vind ik 2 gram eiwit per kg zwaar overdreven
Okay, wat zou dan wel goed zijn volgens jou en wat is je onderbouwing? 1 gram? Daar kom ik nu op uit maar is volgens veel artikelen veel te weinig. En ik ben regelmatig duizelig dus waar komt dat dan vandaan volgens jou?
Ik vind het overigens meer dan logisch om op niet actieve dagen minder eiwitten te eten. Dan eet je tenslotte ook minder calorieën. Maar op dagen als gisteren waarop ik 2600kcal heb verbrand en 1900 heb genuttigd mis ik echt iets. Meer eten is echt een hele opgave..
. Maar als je je calorieën goed hebt berekend kom je daarin ook flink te kort toch?
"extra kwark of yoghurt, een beker melk, wat kipfilet, tofu en een extra portie noten of bonen." Kwark, yoghurt en melk vallen voor mij af, kipfilet eet ik dagelijks, tofu heb ik nooit geprobeerd dus kan ik eens proberen, noten eet ik al veel en van bonen moet je wel erg veel eten
Ik zit snel vol dus moet eigenlijk iets calorie/eiwitrijks hebben zonder dat het groot in volume is. Dus ja, voldoende calorieën binnen krijgen is sowieso een dingetje. En ik eet toch echt 6 boterhammen per dag, tussendoortjes in de vorm van fruit, zelfgemaakte bananenbrood/notenrepen en noten. Alleen avondeten blijft een dingetje. Ik zit simpel snel vol.