briitje schreef:Hier ervaringen met de producten van Womens best ?
Jup, met de pre-workout, de amino & een van de whey (aardbei banaan)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Wat vind je ervan ? En bestel je het rechtstreeks ? Is het de prijs waard ?
En de amino en energie bedoel je ? Merk je verschil tussen die en de pre en überhaupt wat vind je ervan ?
Dreamy schreef:briitje schreef:Wat vind je ervan ? En bestel je het rechtstreeks ? Is het de prijs waard ?
En de amino en energie bedoel je ? Merk je verschil tussen die en de pre en überhaupt wat vind je ervan ?
Ik heb het bij Holland & Barrett gehaald, aangezien ik daar wel meer haal en het daar ineens lagIk vind de pre opzich prima, echter gaan mijn gezicht en handen hier erg van prikken en dat vind ik irritant. De boost is wel goed. Maar Amino & Energie vind ik dan toch wat prettiger - ervaar ik als meer mellow door geen prikkend gevoel en alsnog voldoende energie.
Ik zou het niet perse aanraden, er zijn fijnere. De smaken zijn dan weer wel erg lekker trouwens
enzino schreef:BCAA's voegen inderdaad niets toe, aannemende dat je je eiwitten uit "normale" natuurlijke bronnen haalt (niet veganistisch of extreem eenzijdig) en voldoende binnen krijgt (geen extreme prep maaltijden).
Creatine is misschien een nuttiger idee?
Of even doorsparen voor een coach, een personal training, een beter workout plan?
Of gewoon wat meer geduld hebben
Sintara schreef:Zeker op dagen dat je niet echt sport en hooguit wandelt vind ik 2 gram eiwit per kg zwaar overdreven
MadelonSunny schreef:Sintara schreef:Zeker op dagen dat je niet echt sport en hooguit wandelt vind ik 2 gram eiwit per kg zwaar overdreven
Okay, wat zou dan wel goed zijn volgens jou en wat is je onderbouwing? 1 gram? Daar kom ik nu op uit maar is volgens veel artikelen veel te weinig. En ik ben regelmatig duizelig dus waar komt dat dan vandaan volgens jou?
Ik vind het overigens meer dan logisch om op niet actieve dagen minder eiwitten te eten. Dan eet je tenslotte ook minder calorieën. Maar op dagen als gisteren waarop ik 2600kcal heb verbrand en 1900 heb genuttigd mis ik echt iets. Meer eten is echt een hele opgave..