Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gribaldi schreef:Hopelijk is je lichaam het daar zelf ook mee eens...
Gezond is een tweede verhaal. Maar goed het is jouw lichaam
Emmaa_ schreef:Ook op een dag dat je niet actief bent kan ik me niet voorstellen dat hooguit 1000 kcal in de buurt van je BMR komt. We hebben afspraken hier in het topic over lijstjes plaatsen waarop duidelijk te weinig gegeten wordt - dat wordt niet op prijs gesteld. Bokt is een openbaar forum en dit soort karige lijstjes kunnen jonge meiden/jongens hele verkeerde ideeën over afvallen geven.
lemanthia schreef:gribaldi schreef:Hopelijk is je lichaam het daar zelf ook mee eens...
ik moet wat beter opletten dat ik ook tussendoortjes neem. als ik druk ben vergeet ik die vaak.
wat is er niet gezond aan, mij is geleerd dat je goed moet luisteren als je vol zit en dan niet door blijven eten.
maar als je tips hebt dan zijn die welkom hoor, kan ik alleen maar van leren.
en het is helemaal niet mijn bedoeling om mensen verkeerde idieen te brengen hoor
lemanthia schreef:gribaldi schreef:Hopelijk is je lichaam het daar zelf ook mee eens...
ik moet wat beter opletten dat ik ook tussendoortjes neem. als ik druk ben vergeet ik die vaak.
wat is er niet gezond aan, mij is geleerd dat je goed moet luisteren als je vol zit en dan niet door blijven eten.
maar als je tips hebt dan zijn die welkom hoor, kan ik alleen maar van leren.
en het is helemaal niet mijn bedoeling om mensen verkeerde idieen te brengen hoor
lemanthia schreef:ik vind het gewoon lastig om gezonde dingen te vinden die ook nog wat gezonde calorien bevatten.
ik eet ook geen vlees/vis trouwens en 1 a2 keer per week een vleesvervanger
lemanthia schreef:bedoelde met gezonde calorien . calorien van dingen die gezond zijn dus niet van koek,snoep,taart chips en dergelijke.
gribaldi schreef:Thanks Emma, duidelijke post![]()
lemanthia, eigenlijk maakt het niet uit of je gezond of ongezond eten naar binnen werkt. Als jij 1700 kcal eet en je valt daarmee af en dat eten zou alleen bestaan uit chocolade, val je af. Of het "lekker" en "gezond" of is wat je wilt is een 2e haha. Maar zolang je een kcal tekort creëert maakt het niet uit hoe je of wat je eet..
_Caitlinnn schreef:O: 2x snack a jack chocolade (was laat op dus lunch zat er dicht op)
L: 1x witte pistolet met gekruide rosbief en een beetje verdunde truffel mayo![]()
A: 160 gr kruimige aardappelen + 150 gr rode kool + boomstam
T: Als ik vanavond thuis kom van werk (22:30 uur) denk ik nog een bakje kwark met aardbeien
black_kelpie schreef:_Caitlinnn schreef:O: 2x snack a jack chocolade (was laat op dus lunch zat er dicht op)
L: 1x witte pistolet met gekruide rosbief en een beetje verdunde truffel mayo![]()
A: 160 gr kruimige aardappelen + 150 gr rode kool + boomstam
T: Als ik vanavond thuis kom van werk (22:30 uur) denk ik nog een bakje kwark met aardbeien
Moet hetzelfde verhaal weer afgedraaid worden wat hier vandaag al is behandeld? Zonder je bakje kwark zit dit lijstje op 800 kcal.Ik word hier echt zo flauw van, sorry. Ga eten!
Ik ben 50 kilo afgevallen en heb werkelijk niet één dag zo weinig gegeten.