Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liespower94 schreef:Ik doe altijd half om half, ik maak eten en eet een beetje + banaan voor het lopen. Daarna ga ik lopen en na het lopen ga ik het dan opwarmen en eten
. Loop er alleen vaak tegenaan dat ik na het lopen niet veel trek meer heb, behalve in mijn electrolytendrankje. Maar heb de kcals wel echt nodig.
.
Wat was het pittig met de heuvels en de wind tegen. Starten met een plensbui en dus natte sokken hielp ook niet zo. Maar ik heb het gedaan! Geen meter gewandeld! Alles in een fijn tempo kunnen lopen en ik heb van elke kilometer genoten.

proberen 18km te lopen. Over 3 weken is mijn eerste halve en van verschillende kanten heb ik begrepen dat de meesten tot de 18 trainen ter voorbereiding. Ik wil het nu alvast een keer proberen met ingeplande minuutjes wandelen per 5km. Juist ook in deze regen want ja, je weet maar nooit wat voor weer het is op de dag van de halve zelf.
! Mocht iemand nog tips hebben dan kom maar op! Ik loop 1x in de week in een loopgroep op de atletiekvereniging en 2x in de week zelf. Merk wel dat mijn lijf er moeite mee heeft (quadriceps, auw!).
!!! En ben daarvoor dus maximaal aan het voorbereiden
. Vind het zo leuk dat ik daarna gewoon door wil blijven gaan. Ik heb vandaag een lekker duurloopje gedaan van 5km in precies 30 minuten. En ben daar onwijs trots op, want had uberhaupt nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn om 30min aaneengesloten te lopen
.
!!
* . Heb me nog niet ingeschreven, wil even de komende dagen aankijken. Heb een darminfectie en daarmee buikloop. Bovendien ga ik mijn paard morgen verhuizen naar een nieuwe stal en wil even mijn draai vinden daar.
. Ik heb gelukkig een hele fijne en goede trainster!! Een echte oud-prof waar ik heel blij mee ben
.
.