Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:57

Ik zit nu binnen een jaar op 3 hamsters... nog een reden om geen kinderen te fokken. Meer plek voor hamsters. {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:09

Je gaat een hamster de stress van een kind toch niet aandoen joh! Goed excuus!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:15

Varekaj schreef:
Je gaat een hamster de stress van een kind toch niet aandoen joh! Goed excuus!

Ja precies! Arme beesten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:16

:D Redder van alle hamsters :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:17

{:} {:} {:}
Spoiler:
het is niet zo dat ik er vanmorgen nog 1 opgevangen heb hoor

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:28

Hilli schreef:
Ik heb ook liever sushi met vis dan met kinderen :))

Nou... die goed doorvoede 'eten-in-de-supermarkt-is-normaal' kinderen smaken wellicht best wel goed op een bedje van rijst met wat sojasaus :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:45

Het was vandaag op het werk landbouwersoep, er vroeg ook al een omaatje of we kannibalen werden.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:31

Jildau schreef:
_Reneee schreef:
Ik ben laatst uit eten geweest in een sushirestaurant en we hadden een kind bij dat aan het einde lekker het hele restaurant door rende ~~}> Ik vond het heel erg fijn dat ik eens andere mensen kon vervelen met een kind. Want ik weet hoe gruwelijk irritant het kan zijn. Maar het is wel een lief en schattig kind dat overal mee wegkomt :')

Als iedereen zo gaat denken.. Vind het hypocriet om over kinderen te zeuren en dan zelf eentje rond te laten rennen en dat wel okee vinden.

Ho eens even. Het was niet mijn kind. En ook niet mijn verantwoordelijkheid. Ik ga niet lopen moederen over het kind van een ander. Doe eens normaal zeg, net of ik expres een kind mee neem om andere mensen lastig te vallen? Ik heb wel wat beters te doen.
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 10-11-17 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:34

Varekaj schreef:
Het was vandaag op het werk landbouwersoep, er vroeg ook al een omaatje of we kannibalen werden.

:')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:58

_Reneee schreef:
Jildau schreef:

Als iedereen zo gaat denken.. Vind het hypocriet om over kinderen te zeuren en dan zelf eentje rond te laten rennen en dat wel okee vinden.

Ho eens even. Het was niet mijn kind. En ook niet mijn verantwoordelijkheid. Ik ga niet lopen moederen over het kind van een ander. Doe eens normaal zeg, net of ik expres een kind mee neem om andere mensen lastig te vallen? Ik heb wel wat beters te doen.

Dan nog... mensen gaan uit eten om uit eten te gaan met elkaar. Als ik met iemand anders zijn jengelende engeltje der affectie om mij heen wil hebben ga ik wel in de ballenbak van de McDonalds zitten.
Dus ja... je hebt zeker wat beters te doen :+ dat kind opvoeden zodat het gewoon netjes aan tafel blijft zitten en geen andere mensen lastig valt hoe "schattig" jij haar ook vindt. :Y) Of als het niet de jouwe is; de ouders opvoeden.
En ja... ik zat vroeger ook heel netjes aan tafel, en mijn neefje ook als die mee gaat uit eten.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:06

Gelukkig zat ze de hele avond braaf aan tafel en ging ze pas rond toen we aanstalten maakten om naar huis te gaan. En de mensen in het restaurant vonden haar ook schattig, ze moesten erom lachen. Ik zat vroeger ook netjes aan tafel hoor. Ik vind het overigens hondsbrutaal om je met de opvoeding van het kind van een ander te bemoeien. Als ze nou heel lastig was oké. Maar het feit dat zelfs ik haar niet lastig vond zegt volgens mij genoeg :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:11

Tsja... ik vind het niet brutaal... als ik met volwassenen uit eten ben een iemand gedraagt zich raar zeg ik er ook wat van. En ook tegen de ouders als een kind zich misdraagt ook... ik vind door een restaurant heen rennen inderdaad misdragen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:32

Ik ook en als ik er last van heb zeg ik er wat van.
Ligt wel beetje aan de ouders, als die al de hele tijd bezig zijn hun stormpje terug te fluiten en dergelijke dan bemoei ik me er niet mee.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:34

Ja je mist gewoon de context. En ik heb geen zin om het hier helemaal uit te leggen := Lang verhaal en het wordt toch weer veroordeeld. Ik vind een kind dat ademt al vervelend, dus je kunt erop vertrouwen dat het nogal meeviel. We stonden op, kind ging rennen, er zat nog een handjevol mensen in het restaurant waar ze even naartoe liep. Ik weet zeker dat er niemand kwaad is gedaan en dat er geen trauma's zijn opgelopen ;) We hebben daarna ook geen boze brieven of klachten gehad. Maar ik zal vanavond om vergeving vragen bij God.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:39

Stel je niet zo aan joh.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:47

Wie stelt zich nou aan? Sorry voor het sarcasme, is ook lastig :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 11:24

Dan moet je niet zeggen dat ze lekker het hele restaurant door rende en dat je het heel fijn vond dat je een ander kon vervelen met een kind. In een bewust kinderloos topic. Dan vraag je er wel een klein beetje om. ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 11:26

Jildau schreef:
Dan moet je niet zeggen dat ze lekker het hele restaurant door rende en dat je het heel fijn vond dat je een ander kon vervelen met een kind. In een bewust kinderloos topic. Dan vraag je er wel een klein beetje om. ;)

Nou inderdaad zeg.. Beetje hypocriet is dat :=

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:27

_Reneee schreef:
Maar ik zal vanavond om vergeving vragen bij God.

Graag :j :D

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:15

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/katte ... strest-van
Kattencafé Balthazar in Nijmegen heeft een kinderlimiet ingestelt, want "de katten werden er gestrest van". Maximaal 3 kinderen.
+:)+
Heel herkenbaar, ik zit nu in de trein en ben maar in een andere wagon gaan zitten. Waar ik instapte zat een kind wat zich prima vermaakte. Daar word ik gestrest van (al is 1 kind dan al te veel, of ze zich nou vermaken of niet ;) ). Ik moest gelijk denken aan de kinderlimiet in het kattencafé waar ik gister over las.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:07

Ik moest vanmiddag bij Albert Heijn even in de lift met een moeder met twee kleine kinderen. Echt 20 seconden of zo duurt dat. Had gelijk stress....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:10

Mijn beste vriendin is zwanger, hartstikke leuk voor haar! Maar ze wil dus dat haar kind mij later tante gaat noemen en voel me daar zwaar ongemakkelijk bij, heb ik ook wel laten merken. Maar geloof dat zij het probleem niet zo ziet.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:11

Nogmaals even aangeven dat je het echt niet prettig vind? Dat is tenslotte jouw gevoel, dat hoort ze wel te respecteren vind ik..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:18

Ik word door bijna alle kinderen van vriendinnen tante x genoemd.

Vind het zelf wel leuk, maar als jij je er niet prettig bij voelt zou ik het nogmaals aangeven :j

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 19:36

Ik vind tante gedoe ook maar niets.
Gewoon negeren en tegen het kind zeggen dat het gewoon 'mars' mag zeggen.