Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Ik denk dat die reacties vooral volgen door de heftige manier van reageren door Phoya op de post van Jodie
En nee, geen idee. Ik volg de Europese Sephora helemaal niet.
eenitraM schreef:Djilna schreef:Ik denk dat die reacties vooral volgen door de heftige manier van reageren door Phoya op de post van Jodie
En nee, geen idee. Ik volg de Europese Sephora helemaal niet.
Die opmerking leest heel naar. Als er andere woorden waren gebruikt, leest het heel anders.
Bedankt voor je reactie!
Ik wil graag de lipstickset aanschaffen maar kan hem hier nog niet vinden
Memories schreef:Adventkalenders heb ik geen ervaring meelastige vind ik idd dat er vaak maar mini's in zitten (en in verhouding dus duur is) en zeker van een merk waar je geen ervaring mee hebt kan er best prut tussen zitten die je niet gebruikt oid... Dit jaar ga ik wel voor het eerst een adventkalender nemen, die van MUR
heb vrijwel nooit missers van dat merk en er zitten 25 full size producten in, voor 42€ vind ik dat een prima deal.
Leuk die review Phoya, was er inderdaad benieuwd naarpalette ziet er mooi uit, erg leuke kleurtjes en zo te zien de kwaliteit die MUR altijd heeft
mooie zachte look heb je er ook mee gemaakt! Is het bestellen via tambeauty je ook goed bevallen?
En linoleum ook een mooie look! Je ogen knallen er echt uit met zo'n neutrale lip
chimello schreef:Zijn de kerstpakketjes en advent kalenders de moeite waard? Lijkt me een leuke manier bekend te raken met andere producten van een merk, bv The Body Shop die ik zelf niet heb maar 115 euro bv voor kleine dingetjes vond ik best prijzig. Of is zelf nieuwe dingen kopen misschien beter qua prijs? Wat vinden jullie?
linoleum schreef:En om on topic te blijven. Met het later donker worden mijn selfie light er maar weer eens bij gepakt:
Op ogen Naked Ultimate Basics paarskleuren. Op lippen Estee Lauder Pure Color Envy in Desirable.
[ [url=m/WYgheg.jpg]Afbeelding[/url] ]