[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:41

Ik ga er verder niet op in, maar Phoya ik zie in jouw posts echt regelmatig de woorden 'op mijn blog' langskomen. Ik lees er gewoon overheen, dus verder boeit het me niet. Maar ik snap de commentaren van de anderen wel.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:42

Wow, alle ballen op Phoya, flauw hoor :n

Iemand al een idee welke cadeausets er te verkrijgen zijn bij de Europese Sephora? Ik weet dat sommige producten niet verkocht worden hier, maar geldt dit dan ook voor de cadeausets?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:43

Ik denk dat die reacties vooral volgen door de heftige manier van reageren door Phoya op de post van Jodie ;)

En nee, geen idee. Ik volg de Europese Sephora helemaal niet.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:48

Djilna schreef:
Ik denk dat die reacties vooral volgen door de heftige manier van reageren door Phoya op de post van Jodie ;)

Die opmerking leest heel naar. Als er andere woorden waren gebruikt, leest het heel anders.

Bedankt voor je reactie!

Ik wil graag de lipstickset aanschaffen maar kan hem hier nog niet vinden :=

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:53

eenitraM schreef:
Djilna schreef:

Die opmerking leest heel naar. Als er andere woorden waren gebruikt, leest het heel anders.

Bedankt voor je reactie!

Ik wil graag de lipstickset aanschaffen maar kan hem hier nog niet vinden :=

Bedankt voor jouw reactie eenitraM :)

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 12:13

In het vervolg wanneer iemand aangeeft CF te zijn stuur ik diegene een prive bericht met de vraag of ze interesse heeft en dan knip en plak ik mijn lijst met uitleg van mijn blog in het prive bericht. Beetje omslachtig maar als dat er voor zorgt dat ik geen opmerkingen meer krijg is het het misschien wel waard.

Ik heb overigens geen onbegrip voor de ergenis. Iedereen mag zich ergeren. En als het ech vervelend overkomt die verwijzingen of als promotie stop ik daarmee. Ik vind het alleen jammer dat ik zo'n opmerking kreeg en vervolgens ook nog kritiek van anderen.

Goed zand erover of iets dergelijks? :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 12:50

Zijn de kerstpakketjes en advent kalenders de moeite waard? Lijkt me een leuke manier bekend te raken met andere producten van een merk, bv The Body Shop die ik zelf niet heb maar 115 euro bv voor kleine dingetjes vond ik best prijzig. Of is zelf nieuwe dingen kopen misschien beter qua prijs? Wat vinden jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 12:54

Die Sephora kits (favorites) worden alleen in de US en Canada verkocht.
Ik wil al heel lang de mascara variant, maar helaas...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:01

Mooi lino!!! Zo'n selfie light voegt ook wel echt wat toe he. Komt mooi uit zo

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:04

Adventkalenders heb ik geen ervaring mee := lastige vind ik idd dat er vaak maar mini's in zitten (en in verhouding dus duur is) en zeker van een merk waar je geen ervaring mee hebt kan er best prut tussen zitten die je niet gebruikt oid... Dit jaar ga ik wel voor het eerst een adventkalender nemen, die van MUR :j heb vrijwel nooit missers van dat merk en er zitten 25 full size producten in, voor 42€ vind ik dat een prima deal.

Leuk die review Phoya, was er inderdaad benieuwd naar :D palette ziet er mooi uit, erg leuke kleurtjes en zo te zien de kwaliteit die MUR altijd heeft :j mooie zachte look heb je er ook mee gemaakt! Is het bestellen via tambeauty je ook goed bevallen?

En linoleum ook een mooie look! Je ogen knallen er echt uit met zo'n neutrale lip :j

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:06

Ja die van MUR overweeg ik ook :o Ik hou van alles van hun xD

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:25

Afbeelding
Afbeelding
Mijn werklook van vandaag. Echt vreselijk licht in de pauze haha

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:38

Memories schreef:
Adventkalenders heb ik geen ervaring mee := lastige vind ik idd dat er vaak maar mini's in zitten (en in verhouding dus duur is) en zeker van een merk waar je geen ervaring mee hebt kan er best prut tussen zitten die je niet gebruikt oid... Dit jaar ga ik wel voor het eerst een adventkalender nemen, die van MUR :j heb vrijwel nooit missers van dat merk en er zitten 25 full size producten in, voor 42€ vind ik dat een prima deal.

Leuk die review Phoya, was er inderdaad benieuwd naar :D palette ziet er mooi uit, erg leuke kleurtjes en zo te zien de kwaliteit die MUR altijd heeft :j mooie zachte look heb je er ook mee gemaakt! Is het bestellen via tambeauty je ook goed bevallen?

En linoleum ook een mooie look! Je ogen knallen er echt uit met zo'n neutrale lip :j

Dankje Memories! :D Over de kwaliteit van MUR voor mij ook niets dan lof :) Bestelling bij tambeauty was prima. De bezorging zou gaan over 6 werkdagen. Het was iets langer, maar het ging hier om twee dagen. Verder heel tevreden. de kosten waren ook niet heel hoog. Heb in het totaal iets van 18, nog wat betaalt en de palette was 12,50.. :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 14:47

Heb je meteen alles open gemaakt? :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 15:43

Welk kleurtje is dat op je lippen Elke? Staat mooi! :)

Lino ook weer een prachtige look :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 17:11

Potloodje van Urban Decay, zal dadelijk even kijken. Zit nu in mijn 2e pauze :P de lip is ook gone

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 17:45

Eight schreef:
Welk kleurtje is dat op je lippen Elke? Staat mooi! :)

Lino ook weer een prachtige look :j

Cruz lippotlood en aan de buitenkanten Venom lippotlood

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:06

chimello schreef:
Zijn de kerstpakketjes en advent kalenders de moeite waard? Lijkt me een leuke manier bekend te raken met andere producten van een merk, bv The Body Shop die ik zelf niet heb maar 115 euro bv voor kleine dingetjes vond ik best prijzig. Of is zelf nieuwe dingen kopen misschien beter qua prijs? Wat vinden jullie?

Als er veel dingen inzitten die je niet gebruikt is t zonde, ik gebruik bijvoorbeeld geen bodylotion en foundation, stel daar zou de helft al mee gevuld zijn is t voor mij overbodig, is denk ik echt een beetje wat jou trekt maar ik vind die kalenders wel leuk :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:46

Toevallig zat ik van de week ook naar adventkalenders te kijken maar meer omdat ik een maand lang gewon iedere dag een "cadeautje" wil. :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:08

Mooie lipkleur elke!

Ik vind je review leuk phoya, ook wel leuk om te zien dat jij het fijner vind als het niet met 1 tap in de pan enorm veel kleur geeft, daar valt inderdaad ook weer wat van te zeggen, zo had ik dat nog nooit bedacht ;)

Ik ben op dit moment helemaal weg van mijn nieuwe Estee lauder palette, groen tinten en dan met een gouden eyeliner :)
Maar wel weinig tijd voor oogschaduw sochtends laatste tijd en om een foto te maken :P
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:42

Ik heb nu een paar keer met een MUR palette in mijn handen gestaan.
Ze zijn zo lekker betaalbaar.

Maar...
Ik vind ze niet echt bijzonder qua kleuren en het pigment is nou ook niet echt fantastisch...

Ik heb ze al heel vaak op mijn hand getest en dan vind ik de formule gewoon niet echt fijn voelen.
Ja, het zijn betaalbare palettes en voor de beginner vast heel fijn, maar ik merk toch ook echt aan de kwaliteit dat het goedkopere palettes zijn heel eerlijk gezegd.

Ben ik gewoon verwend door mijn UD, Morphe en Viseart en moet ik ze een kans geven, of zijn ze, in verhouding met wat ik gewend ben, gewoon echt stukken minder?

Ok, ik snap dat er weinig aan de kwaliteit van Viseart kan tippen en dat verwacht ik ook niet.
Maar Morphe is ook heel betaalbaar, dus eerlijk gezegd verwacht ik wel dat ze daarmee te vergelijken zijn qua kwaliteit en ik vind ze altijd tegenvallen...
Is dat alleen zo als je ze op je hand swatched en zijn ze op het oog wel goed (net zoals UD)?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:09

Ik kan er echt wel goed mee werken maar niets kan tippen aan mn viseart en ud dus laat ze daarom liggen..

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 10:27

Ik had één MUR palette (de gouden) maar heb die aan een vriendin gegeven. Als je al alle TF Chocolate Bars hebt plus het Peach palette dan voegt MUR echt geen bal toe

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:09

De sephora VIB sale komt eraan!
Gaan jullie wat bestellen?
Wil wel een paar producten gaan bestellen met de sale
Hopen dat de code het ook doet voor NL :')
Nog make up verlang lijstjes voor kerst? :)

Elke welke wimpers gebruik je? Vind ze echt mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:37

linoleum schreef:
En om on topic te blijven. Met het later donker worden mijn selfie light er maar weer eens bij gepakt:

Op ogen Naked Ultimate Basics paarskleuren. Op lippen Estee Lauder Pure Color Envy in Desirable.

[ [url=m/WYgheg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, deze look staat je echt heel mooi! :j

Ik zou ook nog weleens zo'n kalender willen. :j Ik heb niet een al te groot budget, welke raden jullie aan? Veel makeup/skincare vind ik fijn. :D