Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marrit13 schreef:Ik heb Solstice en ben er heel blij mee!De creme gebruik ik niet, maar de andere 3 wel. Goed pigment (als je wil kan je als discobal de deur uit) en blijft goed zitten en blend ook prima.
Jodie_ schreef:De mensen die hier Nars producten hebben, waar hebben jullie die gekocht/besteld? Ik wil graag eens een blush van ze proberen, heb er zoveel over gehoord, ik denk de Deepthroat, maar volgens mij wordt het in Nederland nergens verkocht of wel?
Drunksheep schreef:Lieve schat, ik woon letterlijk 5 minuten lopen van Wildlands af, is echt een compleet nieuw park op een andere plekEmmen is btw niet zo heel groot hoor. Maar laat maar weten tegen die tijd, altijd welkom!
Deepthroat vind ik bij zoveel mensen mooi, dat je daar haast niet mee fout kan zitten.
Eight schreef:Lieve Joolien,
Ik wil je even een hart onder de riem steken, depressie is echt een enorm onderschatte struggle..zelf heb ik er sinds maart vorig jaar last van, zelfs met medicijnen is het soms zo zwaar en lastig om er vat op te krijgen. Zeg gerust ondoenlijk soms, heel veel sterkte
ElineS schreef:@Shizzel: ik wou dat ik jouw lippen had. Echt waar, zo mooi, en je kan bijna elk kleurtje hebben. En ook heel gaaf, je ogen, en dat geel. De mooiste gele ooglook tot nu toe in dit topic. Iedereen ineens met geel haha. Lekker zomers.
donnar schreef:Jammer Jolien!
Vandaag geen full face maar wel mijn ogen wat zwaarder opgemaaktMijn huid is enorm in opstand dus maar even geen foundation oid.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
marlonFloris schreef:shizzel welke eyeliner gebruik jij? je hebt hem altijd zo mooi strak en zwart