[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 18:51

Ik heb Solstice en ben er heel blij mee! :j De creme gebruik ik niet, maar de andere 3 wel. Goed pigment (als je wil kan je als discobal de deur uit) en blijft goed zitten en blend ook prima.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 18:52

Marrit13 schreef:
Ik heb Solstice en ben er heel blij mee! :j De creme gebruik ik niet, maar de andere 3 wel. Goed pigment (als je wil kan je als discobal de deur uit) en blijft goed zitten en blend ook prima.

Dan te bedenken dat ik een jaar terug de woorden pigment en blenden niet echt kende, bedankt weer topic :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 19:19

Jodie_ schreef:
De mensen die hier Nars producten hebben, waar hebben jullie die gekocht/besteld? Ik wil graag eens een blush van ze proberen, heb er zoveel over gehoord, ik denk de Deepthroat, maar volgens mij wordt het in Nederland nergens verkocht of wel?

Ik heb de foundation, concealer, Deepthroat en Albatross. Heb ze gekocht in Venetië bij Sephora, en is idd niet in Nederland te krijgen. Mocht je in de buurt zijn mag je altijd Deepthroat komen swatchen, maar ik denk niet dat je gauw in Emmen op bezoek komt :D

Jodie_

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 19:24

Haha Emmen is niet echt in de buurt nee :D al wil mijn vriend nog wel graag een keer weer naar de dierentuin daar, was een van onze eerste dates ooit en ik hoorde dat het nu helemaal veranderd was, dus dan moeten we natuurlijk een keertje terug. Maar ik heb geen idee hoe groot Emmen is en of het dan niet alsnog een uur rijden is naar jou :') maar dan zal ik je zeker nog eens pb-en!

Ik hoor op zich wel zulke goede ervaringen over Deepthroat dat ik denk dat ik de gok wel gewoon kan wagen. Misschien straks als afstudeercadeau voor mezelf maar eens een Sephora bestelling doen ofzo. := Verdorie m'n wishlist wordt met de dag langer!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 19:41

Lieve schat, ik woon letterlijk 5 minuten lopen van Wildlands af, is echt een compleet nieuw park op een andere plek :D Emmen is btw niet zo heel groot hoor. Maar laat maar weten tegen die tijd, altijd welkom!

Deepthroat vind ik bij zoveel mensen mooi, dat je daar haast niet mee fout kan zitten.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 19:55

Nars kan je ook bestellen via de Franse Sephora, je kan gewoon met PayPal betalen :)

Hmm de Marylou of de Sleek.. Ik heb ze beide. Die van MLM is wat 'subtieler' (als je van full-glas houdt) dan die van Sleek, die van Sleek heeft echt hele goede pigmentatie. Als je kijkt naar de hoeveelheid en de prijs, zou ik voor Sleek gaan.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:11

Drunksheep schreef:
Lieve schat, ik woon letterlijk 5 minuten lopen van Wildlands af, is echt een compleet nieuw park op een andere plek :D Emmen is btw niet zo heel groot hoor. Maar laat maar weten tegen die tijd, altijd welkom!

Deepthroat vind ik bij zoveel mensen mooi, dat je daar haast niet mee fout kan zitten.

Wat cool! Haha als ik hem tegen die tijd niet al heb gekocht dan zeker :D al ga ik over een weekje als ik klaar ben gelijk weer uitjes plannen, dus komt vast goed. 8-) Lief van je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:23

Eight schreef:
Lieve Joolien,
Ik wil je even een hart onder de riem steken, depressie is echt een enorm onderschatte struggle.. :(:) zelf heb ik er sinds maart vorig jaar last van, zelfs met medicijnen is het soms zo zwaar en lastig om er vat op te krijgen. Zeg gerust ondoenlijk soms, heel veel sterkte :)

Jans en Eline, bedankt voor de lieve woorden.
En jij ook eight, ik heb ook medicatie maar ondanks dat blijft het zwaar. In m'n hoofd is t redelijk rustig, maar dan voel ik me zo naar in m'n lijf. Afgelopen week heb ik weer een paar dagen de hele dag thuis gezeten. Ik kan dan niks, dn ik moet dan ook echt niks doen, want dat werkt vaak enkel averechts. Dan zit ik se hele dag op de bank en kom ik er alleen af voor eten, drinken of om naar de wc te gaan.
Het is niet anders, ik weet waardoor het komt maar dat maakt het niet makkelijk.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:42

Och meid, ik ken het. Ik heb ook genoeg van die dagen gehad en soms val ik er ook nog wel eens in terug, ondanks dat ik niet meer depressief ben, is het zo makkelijk terug te gaan in dat patroon. Gewoon nergens aan willen denken, de wereld negeren, doen alsof al het leed er niet is en gewoon op de bank zitten of in bed liggen en slapen, that's it. Zo ontloop ik altijd mijn demonen. Soms heb je die tijd gewoon eventjes nodig. Even rust in het hoofd, even niet vechten.. Maar uiteindelijk kom je toch weer van die bank af en ga je weer, en dat is het belangrijkste, dat je wel weer opstaat en verder gaat. Maakt niet uit hoeveel keren je van die dagen hebt, als je altijd maar weer opstaat en verder gaat, dan is dat voor nu goed genoeg, want dat op zichzelf is al verdomde lastig.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:47

Jeetje wat heftig meiden :(:)

Wildlands is leuk! Maar zou er niet nog n keer zon eind voor rijden persoonlijk..
Als heinenoord in de buurt is ben je bij mij ook welkom jodie, maar dat zal niet :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 21:24

Jolien, meid, ik leef met je mee. Ik weet er alles van helaas. Het kan soms zoooo zwaar en zwart zijn allemaal. Welke medicatie slik je?

Ik heb net met mn nichtje lol gehad, ze pakte haar make up. Heb haar lippenstift opgedaan haha moet zeggen, vind het verschrikkelijk maar toch staat het wel haha

Afbeelding
Afbeelding

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 21:26

Nars kan je ook gewoon bestellen op www.narscosmetics.eu, is de officiële Nars site. Heb er meerdere keren besteld en is altijd toppie.
Volgensmij shipt spacenk.com ook Nars naar Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 21:39

ElineS schreef:
@Shizzel: ik wou dat ik jouw lippen had. Echt waar, zo mooi, en je kan bijna elk kleurtje hebben. En ook heel gaaf, je ogen, en dat geel. De mooiste gele ooglook tot nu toe in dit topic. Iedereen ineens met geel haha. Lekker zomers.

Oh wauw, wat lief. <3 Dit maakt me echt even intens gelukkig, haha. :)) Vond jouw look op dezelfde pagina ook mooi, word ik weer flink jaloers over dat jij pastelkleurtjes op je ogen goed kan hebben. _/-\o_

Suus, Alpha staat je echt prachtig! :)

MAC Stone vind ik een moeilijke, heb totaal niets met de kleur. :') Weet dan ook nooit zo goed wat ik moet vinden als iemand om een mening vraagt als ze hem op hebben :)) To each their own, zullen vast genoeg mensen ook bij sommige dingen bij mij denken.

Cchanny, Relentlessly staat je prachtig, krijg de neiging hem ook te gaan proberen. <3

Friem, jaaaa eindelijk de juiste spiegel *\o/* *\o/*

Djilna, ben benieuwd, foto's van als je hem op hebt he!!

Donnar, beauty. <3 Komt het geblurde doordat je telefoon automatisch je foto's corrigeert? Vind het altijd zo jammer, durf te wedden dat je koppie net zo mooi is zonder! :)

Ikzelf struggle ook al flink wat jaren met depressie, iedere dag is vallen en opstaan en trots zijn als je uit bed bent gekomen. Ik merk bij mezelf dat make up voor mij de dagen makkelijker heeft gemaakt omdat ik me dan altijd wat beter voel over mezelf. Zo jammer dat er inderdaad een heel taboe over heerst omdat het eigenlijk net zoiets is als een been breken (stomme vergelijking maargoed) - het is gewoon een daadwerkelijke ziekte waar je niets aan kan doen. Mensen blijven denken dat je het maar 'weg kan lachen' en dat is jammer. Ook als je een goede dag hebt dat veel mensen denken dat alles weer koek en ei is... nee. Je hebt gewoon een goede dag. Vind dit topic ook echt geweldig, want heb hier het gevoel dat iedereen heerlijk zichzelf kan zijn en gerespecteerd wordt en in zijn waarde gelaten wordt. Hangt hier altijd een goede sfeer en dat is fijn. Groot bedankje ook naar iedereen in dit topic, jullie zijn allemaal heel tof. _/-\o_ :)

Dus moppies die er ook moeite mee hebben (er zullen vast meer meiden zijn in het topic die er last van hebben/hebben gehad) - jullie hebben er weer een dag opzitten en ben heel trots op jullie. Als vandaag wat minder was, is er morgen weer een dag. En als vandaag top was gaan we gewoon proberen dat gevoel mee te nemen naar morgen. Uiteindelijk komen we er allemaal wel. :)

Ik had vandaag op het werk een makeup loze dag maar wel UD Alpha op. Hij valt bij mij echt meer roze uit dan bij anderen but I like *\o/*
Spoiler:
wat een verschil make up kan maken he :+

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 21:49

Depressie wordt inderdaad gezien als iets van: och, ga leuke dingen doen en dan ben je vast weer vrolijk.
Depressie is iets wat komt, wat nooit meer ècht weg gaat. Blijf je altijd gevoelig voor geloof ik. Sterkte dames, die er mee kampen :( ik leef van jullie mee vanuit hier.

Shizz, echt zo mooi dat make up jou erboven op helpt. Doet me echt wat. Wauw. Je gele look was inderdaad de mooiste :j jij bent echt een kleurtjes prof.

Eline, ik ben jaloers op je huidje! Prachtig. Mooie frisse look. Iedere foto van je wordt mooier qua make up technieken.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:59

donnar schreef:
Jammer Jolien!

Vandaag geen full face maar wel mijn ogen wat zwaarder opgemaakt :) Mijn huid is enorm in opstand dus maar even geen foundation oid.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw, staat je gaaf! :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:16

Iedereen die een dikke knuffel nodig heeft!! :(:)

Afbeelding

Hij staat! :):)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:26

Mooie plek!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:29

Knuf voor de mensen die hem kunnen gebruiken :(:)
Depressie ken ik niet, heel dicht tegen overspannen/burnout zitten wel en dan hik je ook echt tegen elke dag aan. En bedenk je je bijv op de snelweg dat als je nu een ongeluk zou krijgen je een tijdje niet naar je werk hoeft :\ :o Dus leef met jullie mee.

Mooie tattoo MissBambi!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:30

No regrets :) Mooi zeg. Waarom Frans?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:43

Niet perse een reden voor Frans, vind het echter wel een prachtige taal.

Meer de zin in het algemeen..

Stiefbroertje vroeg straks om me te pesten: wie is Rien??! _-:(

Dacht wel ff waar ben ik aan begonnen, zit nog aan de AB dus huid is gevoelig.. Halverwege ging ik bijna kapot _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:57

marlonFloris schreef:
shizzel welke eyeliner gebruik jij? je hebt hem altijd zo mooi strak en zwart

Was hier trouwens op vergeten te reageren... Ik gebruik om de lijnen van de wing te maken mijn Zoeva Wing Liner brush met de H&M geleyeliner. Ik zet daar ook echt alleen de lijnen mee van de wing zelf. Om hem in de kleuren + de rest van mijn ooglid te doen gebruik ik de Catrice liquid liner. :) Vind het tot nu toe echt de makkelijkste manier!

Elke, lief, dank je wel. <3 Ik hou gewoon enorm van kleurtjes, maakt automatisch vrolijk! :)) En ja, het helpt me echt. Een deel waardoor het heftiger geworden was is dat ik nergens goed in was. Ik kon wel wat en was daar ook 'gemiddeld' in, of 'een beetje beter dan de rest' maar nooit iets waar ik echt in kon uitblinken. Iedereen in mijn omgeving had echt een soort 'levensdoel' - iets wat voorbestemd was en dingen waar ze in uitblonken en ik was zo van 'tsja... en nu. Ik kan wel goed leren maar er is niets wat ik leuk genoeg vind of goed genoeg kan'. :') En toen kwam make up ineens op mijn pad en heb ik iets wat me toch doet voelen alsof ik tóch talent heb voor iets. :) Word er dus oprecht vrolijker van! Het haalt natuurlijk niet 100% alles weg want het zit natuurlijk allemaal veel dieper en meer dingen die alles verergerden, maar alle beetjes helpen en ben er heel blij mee dat ik dit (en jullie daarmee ook) gevonden heb! :)

MissBambi, wat een prachtige tattoo! <3 Heel sierlijk lettertype vind ik het.

Djilna, ook een dikke knuf voor jou! Klinkt ook enorm zwaar en lijkt me absoluut niet makkelijk om mee te moeten dealen..

Vind deze trouwens ook leuk :))
https://www.beauty88.nl/p/make-up-palet ... s-palette/

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 01:07

Dankje! :D
Idee van de tattoo artist, helemaal blij met het lettertype :j strak maar toch elegant

Ik gebruik dezelfde eyeliner alleen dan de waterproof versie.. Wat een kreng om er af te halen :+

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 01:18

Vind dan die van morphe beter cq leuker. Heeft ook die felle kleurtjes

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 01:24

Aww ook vanuit mij een virtuele knuf voor iedereen die 'm nodig heeft. :(:)

En gaaf hoor MB! Deed het zeer? Ik wil 'm straks ook op ongeveer die plek, maar dan eigenlijk alleen waar jouw tekst staat, maar ik durf niet want het schijnt zo pijnlijk te zijn op de rib haha.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 11:31

Mooi MB!