Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DewiRox schreef:Mijn vraag is eigenlijk, wat zouden jullie hiermee doen? Ik denk eigenlijk gewoon al aan een cover-up, maar dan wel echt bij iemand waarvan ik zeker ben dat diegene er wat moois van kan maken. Zou dat een mogelijkheid zijn? Echter wil ik eigenlijk helemaal niks groots, en dat wordt het dan natuurlijk wel.
Ik denk ook dat een tattoo artist dit niet meer kan oplossen?
Gillbo schreef:Dewi wat klote dat die niet gezet is zoals je graag had gewild.
Heel eerlijk hij is niet perfect idd maar ik vind het wel een mooie tattoo!!Je loopt er niet mee voor schut.
Ik zou wel zeker de artiest benaderen en zeggen dat je er van baalt en wat hij er zelf van vindt.
En vragen of hij deze ook in zijn portfolio zou plaatsen......
Een cover of correctie zou ik zeker niet door hem laten doen als hij dat aanbied
TheNovelist schreef:Ik heb in februari mijn 1e tattoo laten zetten, maar ik vind hem persoonlijk niet echt recht gezet. Ik vond het ontwerp wat hij had gemaakt wel mooi en het zag er recht uit, maar ze zijn niet mooi uitgekomen en soms zijn de lijnen dunner. Echt heel jammer omdat de tattoo wel een betekenis voor mij heeft.
Maandag ga ik naar een andere tattooshop om te vragen of er eventueel nog iets aan gedaan kan worden. Wat vinden jullie?
[ [url=m/2Tw0se.jpg]Afbeelding[/url] ]
DeniseBirnie schreef:[ [url=m/MXPmae.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oo kijk. Via de telefoon kon ik hem nog eens makkelijk toevoegen. Hier zitten er op de takjes al wat korstjes enzo. Maar hij is zo fijntjes! Misschien kan je bij hen langs gaan