Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:13

SdaphneS schreef:
Je moet echt geluk hebben, ze hebben zo'n goede schutkleur dat je ze vaak niet ziet zitten in de bomen. Ze zitten wel vaak op dezelfde plekken en hebben een redelijk vaste boomplaats.

Ik heb ze alleen eens gezien toen er inderdaad andere mensen naar een boom stonden te kijken en er een uil in zat. :+

Dat dus :')

Faringo

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 08:52

Heerlijk Sure_Lee haffie spam. Heb er zelf ook 1 gehad.

Mooie foto's Hilary en wat gaaf die uil. Moet je echt geluk mee hebben. Wij zagen nog een ijsvogel, ook zo'n gelukje.

Toen wij gisteren klaar waren met de wandeling werd het ook een stuk drukker. Wij er uit en de rest naar het gebied in. Perfecte timing was het.

Ik begin nu aan m'n ontbijtje. Flink bewolkt hier helaas, maar wie weet wordt het nog wat. Rij even naar de Bernisse, gebied met veel water enz.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 09:17

Hier alles weer helemaal bevroren, zou met paard en trailer weg maar dat durf ik met dit weer niet helemaal aan. Wordt straks vanaf stal wandelen met paard denk ik.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 09:24

Wij gaan zo eerst een stuk wandelen en vanmiddag naar stal. Wil niet weer op stal komen met een bak die niet te gebruiken is

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:00

Ik ben net terug van m'n wandeling. De zon kwam nog mooi door, maar inderdaad hier lag het ijs op de fietspaden. Werd een flink trage tocht zeg maar. Erg verraderlijk glad.

Mooi balen dat je nu niet op pad kan Gaucho. Of ben je alsnog gegaan maar dan later.

Hopelijk is de bak bij jou te doen Dilan vanmiddag.

Mijn foto's volgen later, m'n accu is leeg dus die moet even opladen. Vanmiddag ga ik nog even met m'n vader een rondje lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:06

Ik vind foto's van de vroege ochtend na nachtvorst altijd zo mooi. <3

En die uil, Hilary, wat vet! :wow:

Faringo schreef:
Je wil echt niet weten wat ik heb weg gegooid hahaha. Maar deze zijn wel echt gelukt ja.
Dat is heel normaal. :) Veel mensen vergeten dat onze ogen véél geavanceerder zijn dan welke camera dan ook en dat wat in het echte leven in 3D is, door een camera in 2D gezet wordt waardoor je het ook weer anders waarneemt. Vaak zijn mensen dan diep teleurgesteld als die foto van dat supermooie plekje geen perfecte weergave is van hoe zij het zagen, maar dat is ook fysiek onmogelijk.

De foto's die je hier post zien er iig goed uit! :D

pien_2010 schreef:
Mooie duin foto's Dilan <3
Ook jouw foto's horsii vind ik fijn om naar te kijken.

Hier een bank dagje. Ik ben erg moe. Wellicht ook van het Frans luisteren en spreken tijdens de wandeling dat overigens opvallend goed ging gisteren.
Spreek je het nu vloeiend of is het nog best wel hard werken?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:14

Faringo schreef:
Ik ben net terug van m'n wandeling. De zon kwam nog mooi door, maar inderdaad hier lag het ijs op de fietspaden. Werd een flink trage tocht zeg maar. Erg verraderlijk glad.

Mooi balen dat je nu niet op pad kan Gaucho. Of ben je alsnog gegaan maar dan later.

Hopelijk is de bak bij jou te doen Dilan vanmiddag.

Mijn foto's volgen later, m'n accu is leeg dus die moet even opladen. Vanmiddag ga ik nog even met m'n vader een rondje lopen.

Oww die gladheid is iets minder fijn :=

Plannen toch gewijzigd en eerst naar stal gegaan. Lag hier geen ijs (stal is pas om 10u open) en bak was ook niet bevroren. Dus de wandeling wordt straks :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:39

Het is heerlijk wandelweer!

Ik hoef vandaag 1x minder naar stal omdat verzorgster gaat, dus heb ook tijd voor een wandeling. :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:13

Hierbij mijn foto's van vanmorgen. Ben weer opgeladen voor 5 dagen werken in ieder geval. Wat was het mooi weer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:14

Wauw, prachtige plaatjes weer :wow:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:33

Mooi <3

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 15:10

Wow wat een prachtige foto’s komen er voorbij! <3
Fotograferen jullie met jullie telefoon of nemen jullie een camera mee onderweg? En bewerken jullie de foto’s ook na? Mijn foto’s worden nooit zo mooi als dat het er in het echt uit ziet. :+

Daarnet ook een rondje gewandeld, stukje bos meegepakt en was echt heerlijk zo met het zonnetje. <3 Was maar een rondje van 2 km, maar toch lekker even een half uurtje de benen gestrekt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 15:12

Ik neem alleen mijn telefoon mee, dus de foto's op de vorige pagina komen vab mijn mobiel. Nabewerken doe ik dus niet behalve dat ik skms de horizon recht zet of de foto bij snijd als ik dat beter uit vind komen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 15:18

Hele mooie foto's Faringo!

Goof schreef:
Ik neem alleen mijn telefoon mee, dus de foto's op de vorige pagina komen vab mijn mobiel. Nabewerken doe ik dus niet behalve dat ik skms de horizon recht zet of de foto bij snijd als ik dat beter uit vind komen.

Precies dit!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 16:02

Faringo prachtige foto's weer en wat een geweldig weer.

Mkango schreef:
Spreek je het nu vloeiend of is het nog best wel hard werken?
Het gaat de ene keer beter als de andere keer, en die dag ging het erg goed. Dus het wisselt. Maar het kost natuurlijk altijd energie want nooit zal ik Frans praten als Engels, daarvoor is het een te moeilijke taal als het gaat om vrouwelijk en mannelijk en de vervoegingen, laat staan als mijn eigen moedertaal.

Zonet een dik uur gewandeld. Het was een prachtige blauwe lucht (3 fotootjes gemaakt om hier bewijs te leveren) en gelukkig had mijn man gewaarschuwd dat het enorm guur buiten was met een vinnige wind. Dus ik was warm aangekleed (het is hier min 5→ en dat is echt speciaal) en heerlijk een bekend rondje gelopen vandaar maar heel weinig foto's gemaakt, want het rondje is jullie bekend :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 16:23

Prachtige foto's weer! Het is echt perfect wandelweer dit weekend. Vandaag ook ruim 7 km door het dorp gewandeld :j

Bijna geen foto's gemaakt haha
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 16:42

Mooie foto’s!
Het was echt heerlijk weer! <3

Ik heb een rondje van ruim 5,5 km gelopen bij Garderen - Boeschoten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 16:45

Mooie blauwe luchten op de foto's! Klinkt inderdaad erg guur en koud bij jou Pien.

De molen staat er mooi op Ghostattack.

Ik had de afgelopen 3 dagen wel m'n camera mee. Rondjes waren niet langer dan 7km dus dan kan het prima. Ik heb ze iets nabewerkt maar niet extreem.

Ik was net nog een stukje wandelen met m'n vader. Even door Zuidland, een dorpje in de buurt. Geen camera mee alleen m'n telefoon. Zul je altijd zien....wat treffen we daar midden in het dorp. Een boom met niet 1, maar zelfs 3 uilen. Schijnen daar bijna altijd te zitten dus ik moet snel een keer terug haha. Voor nu 2 beroerde foto's.

Afbeelding

Afbeelding

En nog 3 foto's van de het dorp zelf. Ja de kerktoren staat echt zo scheef :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In totaal 10 kilometer vandaag. Nu lekker met de benen omhoog.

Mooie foto's ook Mandy. Het was inderdaad heerlijk vandaag. De zon is hier nu wel helemaal achter de bewolking verdwenen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 16:48

Mooie foto's dames!

Faringo het lijken ransuilen. Klopt dat. Ik vind dat erg mooie uitlen en zag ze bij Rijen vroeger in een boom in Surae <3

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:04

pien_2010 schreef:
Mooie foto's dames!

Faringo het lijken ransuilen. Klopt dat. Ik vind dat erg mooie uitlen en zag ze bij Rijen vroeger in een boom in Surae <3

Ik heb werkelijk geen idee wat voor soort uilen het zijn. Sowieso voor het eerst dat ik een uil zie die niet in een opvang of dierentuin zit. Ik ga eens op Google kijken. Stond een meneer met een telelens dus heb bij hem gespiekt hoe ze er van dichtbij uit zien.

Even gespiekt en inderdaad het zijn Ransuilen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:24

Prachtige ervaring heb je gehad. Proficiat!!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:30

Iedereen is er lekker op uit geweest zie ik :D

Wij hebben er bijna 10 km in Huijbergen op zitten. Ook zo mooi daar <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:32

Mooi zeg Dilan, die gaat ook op m'n lijstje. Nog nooit geweest.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:35

Prachtig Dilan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:40

Heerlijke foto’s weer allemaal