Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seltje

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:38

Oh dat zou echt iets voor mij zijn. Nu nog betaalbaar en kwalitatief.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:44

Wat een irritant pingel muziekje.... ;)
Haviksnagels is helaas zonder kunstproduct niets aan te doen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:18

Wel erg makkelijk dat aparaat! Scheelt een hoop tijd....

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:47

Voor de meiden die gellak gebruiken. Waar kopen/bestellen jullie je aceton? Ik heb nu een gelpolish remover gehad maar daar niet zo over te spreken. Nagellak remover met aceton werkt net zo goed/slecht als de speciale remover en begreep dat een aantal van jullie echt met aceton weken dus dat wil ik nu ook proberen. Zit er nog verschil in? Zag bij de kruidvat een flesje van 100 ml voor 1.80 is dat hetzelfde spul als "industriële" aceton?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:40

Ik haal het bij de groothandel in een grote fles. Ze hebben daar maar 1 soort.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:18

Thnx voor de reacties meiden. Wat Tazzey idd ook zegt zolang ze kort zijn is het bijna niet zichtbaar. Maar nu ze voor mijn doen lang zijn valt het vooral bij m'n wijsvinger erg op. Ach zolang het niks ernstigs is maak ik me er niet druk om.

Vraag me af of dat apparaat echt zoveel tijd scheelt..? Je moet zelf als nog een base en top coat aanbrengen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:28

Amyyy schreef:
Hi dames,
Ik kom even binnenvallen maar heb namelijk dezelfde vraag als Santos. Mijn nagels groeien ook misvormd en sinds kort groeien een aantal zelfs omhoog. Erg lelijk maar het voelt vooral ook heel vervelend. Iemand ervaring ermee? Kan ik mijn nagels op een bepaalde manier vormen?

Ik heb ook een periode gehad dat 2 nagels dit deden. Ik gebruik nu een dik halfjaar gellak en het is nu weg.

LadyMadonna, ik ben nog steeds erg blij met jouw tip voor bluesky te gaan! Heb vorige week net 3 kleurtjes binnen, waarvan 2 uit het klassieke assortiment (een mooie frisse aqua-groen en een blauwe) en de lila uit de voorjaarscollectie.
Ik loop altijd wat achter hoor :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:29

Jolienn schreef:
Voor de meiden die gellak gebruiken. Waar kopen/bestellen jullie je aceton? Ik heb nu een gelpolish remover gehad maar daar niet zo over te spreken. Nagellak remover met aceton werkt net zo goed/slecht als de speciale remover en begreep dat een aantal van jullie echt met aceton weken dus dat wil ik nu ook proberen. Zit er nog verschil in? Zag bij de kruidvat een flesje van 100 ml voor 1.80 is dat hetzelfde spul als "industriële" aceton?

Ik heb aceton hier uit heb lab gebruikt, maar dat werkte helemaal niet fijn. Iemand hier raadde me de grote roze fles van kruidvat aan, die doet het prima.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:01

Graag gedaan!
Pfff, paardje vanmorgen opgehaald, wel heel raar hoor...
Dus nu aan de bezigheidstherapie ...

Afbeelding

Alles labelen ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:15

Sterkte Lady! Lijkt me gek na zoveel tijd.

Ik ben Tazzy gaan volgen met haar matte topcoat over van alles, ben enorm blij met het resultaat van vandaag! P2 Lovesome + matte top is echt bijzonder. Gelukkig ook maar, ik moet zo weg en had dus geen tijd gehad het opnieuw te doen. :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:22

Sterkte Stef! Light Pink Jewel is gaaf!

Dreamy, you're welcome :D Ik heb net maar weer een nieuwe matte topcoat besteld. Vanaf januari 1 flesje helemaal leeg gemaakt en nummer twee is bijna op. :o

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:35

Sterkte Stef!
Ik vind die neon roze geweldig <3 moet alleen nog steeds een goede witte basis voor onder zo'n kleur hebben.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:37

Ik vind de OPI Put On a Coat heel erg fijn als witte basecoat.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:39

Ja daar was ik idd naar op zoek. Had gehoopt dat ik hem nog bij een douglas kon vinden :') maar dat zal online bestellen worden.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:13

De Douglas hier heeft ze nog wel staan, was er toevallig dinsdag even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:15

Ik vind OPI bij de Douglas eigenlijk veel te duur om als witte base te gebruiken.
Je hebt van Essence tegenwoordig ook een witte lak en die is ook prima te gebruiken.

En als je dan ook nog tot morgen kunt wachten heb je 2 voor € 1.69 ipv 1 voor bijna € 15 ;)

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:20

Dan moet ik naar die Douglas gaan :') Ik ben in Rotterdam in 3 winkels geweest en ze hadden hem niet.

Krijg je met die Essence ook echt die neonknalkleur? Want tot nu toe heb ik meerdere witte lakken geprobeerd maar als ik dan met OPI Put On a Coat zie dan is het verschil wel echt groot.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:26

Anc, er is wel een verschil tussen een witte lak en een witte basecoat natuurlijk dat hoef ik jou vast niet uit te leggen. ;) En er is ook een verschil in kleur als je een witte base of een normale witte lak gebruikt.

Santos, het verschil is best zichtbaar dat zal met een witte kleur van welk merk dan ook anders zijn. Ik zie zelfs verschil tussen de OPI witte base en bijvoorbeeld OPI Alpine Snow.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:30

Er is absoluut verschil tussen een witte base coat en witte lak, maar ik vind een witte base coat van €15 euro gewoon afzetterij!
Helemaal als een normale base met witte lak die je voor een paar centen oppikt net zo goed werkt.

Je ziet inderdaad verschil, maar alleen als je de witte base coat en de witte lak naast elkaar lakt en dan ook maar minimaal.
Als je gewoon een full mani doet zie je echt niet of je de speciale witte basecoat van OPI of witte lak hebt gebruikt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:30

Meningen verschillen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 14:00

Gelukkig wel, anders zou het maar een saaie boel zijn :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:31

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 13:24

Apart kleurtje en lak!

Oke, irritant. Ik heb gisteren m'n nagels met OPI gelakt en daaroverheen de topcoat van Sally Hansen Miracle Gel en nu als ik stoot, trek ik meteen de hele laag eraf, zit meteen los.
Had dit in het begin niet, maar de laatste tijd met elke lak die ik eronder draag.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:56

Neem je nagels net voor je gaat lakken even af met aceton of alcohol. Ik vermoed een vette nagelplaat

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:09

Ik had dit ook heel erg met een bepaald merk voor gellak, bij het andere merk had ik niet.
En ik deed toch echt hetzelfde.