Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
equitation schreef:Hoi trusthim, snap ik dat het spannend was en confronterend. Brutale vraag maar heb jij de miskraam afgewacht? Ik weet nu 2,5 week dat dit mijn 2e miskraam wordt na een slechte echo. Heb tot nu toe
geduldig gewacht maar ben er ook nu wel klaar mee. Aan de andere kant heb ik nu wel het idee dat op de gespannen borsten na de zwangerschapssymptomen afnemen... dus hopelijk komt het snel op gang.
equitation schreef:Hoi trusthim, snap ik dat het spannend was en confronterend. Brutale vraag maar heb jij de miskraam afgewacht? Ik weet nu 2,5 week dat dit mijn 2e miskraam wordt na een slechte echo. Heb tot nu toe
geduldig gewacht maar ben er ook nu wel klaar mee. Aan de andere kant heb ik nu wel het idee dat op de gespannen borsten na de zwangerschapssymptomen afnemen... dus hopelijk komt het snel op gang.
trustHim schreef:equitation schreef:Hoi trusthim, snap ik dat het spannend was en confronterend. Brutale vraag maar heb jij de miskraam afgewacht? Ik weet nu 2,5 week dat dit mijn 2e miskraam wordt na een slechte echo. Heb tot nu toe
Mag je gerust vragen, allereerst sterkte, dit was mijn 2e miskraam. Is waarschijnlijk in week 1 of 2 van de zwangerschap al mis gegaan en met 8 weken vastgesteld ( leeg vruchtzakje) mede door mijn leeftijd en de vorige miskraam direct gekozen voor een curatage
De eerste miskraam zagen we met 12 weken echo dat het vlak na de echo op 7 weken gestorven is. Heb toen nog een week of 3 getopt om het op gang te krijgen met medicijnen (2 pogingen zonder gewenst resultaat) uiteindelijk een curatage.
Door de ervaring met de medicatie de eerste x die ik als enigszins traumatisch ervaren heb deze keer die stap overgeslagen
Ik trok het psychisch niet om heel lang te wachten en ben daarin goed gehoord. Ook speelde daarin mijn leeftijd mee en de leeftijden van de kinderen van mijn man
Pb sturen als je wat kwijt wil aan gevoelens mag altijd