Nee hoor, helemaal niet! Heb ook heel veel betaalbare merken hoor.
Ik bestel alleen bijna al mijn lakjes via internet, omdat dat veel goedkoper is dan hier in de winkel. Ik betaal bijvoorbeeld voor OPI maar 5 - 7 dollar (4 - 6 euro). Verder heb ik ook gewoon Essence en W7 in mijn stash.
Enige merk wat hier goedkoop te krijgen is in de winkel die ik niet in mijn stash heb is Catrice, omdat ik dat gewoon ontzettende baggerzooi vind.
Die kerstglitter is wel heel erg druk! Ik had ongeveer hetzelfde idee, alleen dan met wat 'subtielere' glitters. Groen en rood als traditionele kerstkleuren en dan goud inplaats van zilver omdat ik dat de warmte meer vindt uitstralen
Rechts is met meer lagen voor het drukkere effect.
Anderhalve maand geleden ofzo nog gedaan en toen had ik er net geen 300 (geloof ik). Dus 400 haal ik echt niet!
Dacht het niet Nel...
Yv_
Geplaatst: 17-12-13 15:43
Ga je excelletje is bijwerken .
Echt niet, ben ik zo in de warrie ? Nee johhhh! Ik heb net mn excelletje bijgewerkt en ik zit al bijna aan 350... En ik heb de laatste maanden bijna niks binnen gehad..
Echt tof die foto Nel! Ben echt heel erg benieuwd! Ik durf niet zo goed aan Pahlish, de enige die ik heb was echt regelrechte miskoop .
Skessa_
Geplaatst: 17-12-13 15:45
Anc heeft nog 50 lakjes ofzo binnen gehad, dus ik trap dr ook niet in hoor
Anoniem
Geplaatst: 17-12-13 15:45
Ik heb een paar maanden geleden ook nog dik 50 weg gegeven he, scheelt toch weer En jij had volgens mij altijd al meer dan ik hoor.
Misschien moet ik ook maar een excelletje gaan maken
Skessa_
Geplaatst: 17-12-13 16:02
Jahoor.... Bij Sushi in Leiden had je er een stuk of 30 onderweg..... Raai heeft er van de week nog + 20 bij je afgeleverd... en je hebt nog een volle doos bij NS besteld
Oh ik heb geen idee eigenlijk? Maar is dat niet merk/flesjesvorm afhankelijk dan?
Anoniem
Geplaatst: 17-12-13 16:15
Hoe bedoel je Sani, denk je dat er meer of minder in gaan?
Waarschijnlijk wel Yv, maar over het algemeen neemt een flesje ongeveer even veel plaats in. Misschien dat er 1 of 2 meer of minder in een la gaan, maar dat is wel alles denk ik.