Weer een rondje gelopen (les 3 van Evy) en m'n record over dit stuk verbeterd . (24.15 minuten, ronde van 2,9 km) Klinkt niet heel snel, maar met Evy natuurlijk ook wandelen tussendoor.
Iedereen verder goed bezig!! Ik had gisteren les 21 van STR, 2x 10 min en 1x 12 min. Zag er erg tegenop, maar viel me reuze mee eigenlijk Na het lopen erg trots op mijzelf, dat ik in 11 weken van een conditie van 0,0 naar dit ben gekomen.. En daarnaast dus ook al 28 kilo ben afgevallen in 7 maanden.. Conditie moet nog verder omhoog, en het gewicht omlaag maar damnn, voel me een stuk beter dan een half jaar geleden! Kan wel eens kijken of ik foto`s kan vinden
Super Maris! Ik ga denk ik toch maar zondag beginnen, morgen gezellig druk dagje met een vriendin en 's avonds wss ons mam helpen met het trimmen van een pup...
Mag ik me hier opnieuw melden? Ongeveer 200 pagina's terug fanatiek begonnen met Evy. Wil zachtjes aan weer beginnen, maar heel voorzichtig opbouwen in combinatie met lange wandelingen
dressuur518
Geplaatst: 02-02-14 00:04
Morgen ochtend weer hardlopen, volgens de voorspelling word het morgen goed weer, dus dat is een feestje
Net gelopen, heb nu ineens echt barstende koppijn. Was tijdens het lopen ook ern beetje misselijk (half uur na ontbijt gaan lopen). Zit nu een glaasje water te drinken, heb tijdens het lopen zelf al een halve liter op. Hopelijk helpt een douche zo.
Bij mij ging het ruk. Ging steeds langzamer lopen. Had erg veel tegenwind in het parcours en ben 2x verkeerd gelopen. Uiteindelijk wel gewoon 7,5 km, maar mijn hele mindset was negatief en dan loop ik echt slecht. 7,5 km in 54.29... Traag!
Is het bij jullie ook zo'n lekker weer? Ik had vandaag eigenlijk te traag gelopen maar het was gewoon genieten zo in de zon! Hopelijk blijft dit weer nog een paar daagjes!
Benangelique, gefeliciteerd met je verjaardag! (staat een cadeautje bij je naam) en maak je niet zo druk! Al super dat je 7,5km kunt hardlopen!
Piekosjj
Geplaatst: 02-02-14 15:26
Zeker mooie omgeving, dit is het bos naast 'mijn' bos, en omdat mijn eigen bos onderhand wat te klein en te saai wordt, ben ik daar nu wat aan het lopen en onderzoeken, en het is echt prachtig. Is trouwens het bos in Bennekom, Gelderland. Vervelend dat je niet fijn hebt gelopen, maar je hebt het in ieder geval uitgelopen! Volgende keer beter
@welshfan; hier is het heeeerlijk! Vanochtend om 9uur nog wel errrrg koud maar gelukkig loop ik mezelf in een kilometer goed warm, de bossen zijn altijd prachtig met zo'n lage ochtendzon met nog hier en daar wat bevroren stukken grond of ijzel op de takken
Hier is het bos te klein helaas dus ik loop meer en deel tussen de velden, maar das ook lekker zo in de zon! Als ik 10km kan lopen wil ik eens met het pondje de Maas over naar Belgie, daar zijn een hele hoop mooie routes schijnbaar