[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:45

DAG 1 - Ochtend: - 1 beschuit of geroosterde boterham met jam - 1 appel, peer of sinaasappel - koffie of thee, evt. met zoetjes

DAG 1 - Middag: - 2 boterhammen met tonijn uit water - 1 bakje magere yoghurt, evt. met zoetjes - 1 stuk fruit - koffie of thee, evt. met zoetjes

DAG 1 - Avond: - 3 gekookte aardappelen - 200 gram broccoli - 75 gram rundvlees (biefstuk, sudderlapje, rosbief) - Bakje magere yoghurt na, evt. met zoetjes

Heb me aangemeld voor zon gratis 7daags dieet advies..
Ten eerste ik lust geen tonijn
En ten tweede dit is veel te weinig voor me...
Vooral het ontbijt

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:52

Ik ben me aan het oriënteren op shakes..... Iemand hier ervaring er mee? (Ik weet dat er hier iemand dit doet, meisje, ''kort'' roodachtig (Geverfd) haar en heeft onlangs nog foto's geplaatst met veel kilo's verschil!) Ben erg benieuwd!

Corientjuhh: Hoezo vind je dit weinig? Ik mis eigenlijk alleen nog de gezonde tussendoortjes (Daardoor vind ik ik het wel wat te weinig). Voor de rest een heel netjes schema!
Laatst bijgewerkt door _PassoaJus op 25-02-13 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:53

Ik doe ook shakes, Cambridge. :j

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:12

Ik ben ook van mening dat afwisseling heel belangrijk is. Ik doe bijv ook wel eens een shake of een reep, de ene dag wel, de andere dag niet, de ene keer smorgens en de andere keer smiddags.. Dit ook met brood etc. Savonds probeer ik zo weinig mogelijk koolhydraten te eten.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:18

Roosch schreef:
Ik doe ook shakes, Cambridge. :j

die vriendin van mij dus ook.

ik vertelde laatst dat ze al even bezig was, maar nu begreep ik vandaag dat ze nu in 5 weken tijd 16 kilo is afgevallen. en vanaf zaterdag mag ze een week ''normaal'' eten en dan begint ze weer op nieuw...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:35

Cambridge is een heftig dieet waar je goede begeleiding bij moet hebben Je valt misschien snel en veel af, maar zonder goede begeleiding vooral bij het
afbouwen komt het er bijna altijd weer dubbel zo hard aan.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:55

Ik heb geen ervaring met dat dieet.
Wel denk ik dat het gezonder is om geleidelijk af te vallen.

Net body atteck gedaan, wow zwaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:57

Ik heb zojuist shakes besteld via internet, niet Cambridge achtige dingen maar gewoon een enorme bak voor heel wat minder geld. :) Zijn eiwitshakes met daaraan toegevoegd vitamines, vezels, e.d.
Daarnaast neem ik nog wel fruit en 's avonds normaal eten. En veel sporten, of course.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:59

Ik hoef ook absoluut niet snel af te vallen hoor! Ik wil het gewoon proberen, eens kijken wat dat doet! :)

Nueve: Dat wil ik ook proberen: 's Ochtends en lunch een shake, tussendoor fruit of yoghurt en 's avonds gewoon eten!

Iemand ervaring met de Kruidvat shakes?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:04

Ik zit aan de medieet shakes in combinatie met een koolhydraatbeperkt dieet. Werkt voor mij prima. :)

Nueve: Welke heb jij besteld?

Hoi Joke, jij ook hier? :D

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:06

Ik heb nog nooit iets qua shakes geprobeerd. Ik ben zo bang dat ik het niet lust en daardoor weer ga snacken.
Ik ben ondertussen al wel een halve kilo afgevallen. haha het is echt om te lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:08

@ Mayflower, via bodyenfitshop.nl!

Ik heb op zich geen moeite met minder/gezonder eten op een dag, maar ik heb echt ritme nodig en ik wil aan het begin ook snel resultaat zien (anders is mijn motivatie zo weg..). Daarom eerst shakes proberen + extra sporten, en dan het normale gezonde eten weer opbouwen. :)

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:09

Oke ja dat is ook een manier.
Ik ga pas nu na 4 weken wat merken. Sinds vandaag werk ik ook weer dus dan ben je wel lekker de hele dag bezig en dan savonds de paarden nog dus geen tijd om te snacken

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:15

Waar haal jij je shakes dan Marjolijn? :) Ja, al een tijdje maar lees veel mee, haha.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:18

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:26

Ik heb de shakes van Weight Care, die kant en klare flesjes..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:38

Winner91 schreef:
Ik heb de shakes van Weight Care, die kant en klare flesjes..

Daar ben ik na een week vanaf gestapt, bijna pure suiker wat je drinkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:44

Wat is reëel om binnen een maand af te willen vallen m.b.v. shakes (en normaal avondeten), zeg 1200 kcal op een dag, en daarnaast sporten (paar keer in de week hardlopen/spinnen). Bij een BMI van 23 ongeveer. :)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:45

@Mayflower, meen je dat nou? Ik val er wel vanaf moet ik zeggen.. En ze zijn lekker, haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:06

Ik heb wel is shakes gehad vroeger, van ... hmm hoe heette dat nou?? SlimFast geloof ik en Weight Care... maar vond het echt niet lekker haha... Wat ik vanaf donderdag (maagbandje is vandaag redelijk leeg gehad i.v.m. maagklachten, ik moet nu vandaag, morgen en overmorgen vloeibaar eten om het even te laten herstellen van binnen, jak..) gewoon 's morgens 2 boterhammen eten, bij de lunch 3 en normaal avond eten. 1x zuivel en verder 2x fruit en groente tussendoor :D. Veel afwisselen natuurlijk met groente/fruit, af en toe een rijstewafel ofzo kan ook geen kwaad natuurlijk. En in plaats van brood kan ik dan wel is brinta/havermout/magere yoghurt met muesli ofzo nemen :).

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:11

ik ben even happy *\o/*
mijn weegschaal gaf 300 gram minder aan.
en dat in de avond! ( normaal weeg ik smorgens, dan weeg je toch nog minder? )

whoeeiiij *\%/*

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:15

corientjuhh schreef:
DAG 1 - Ochtend: - 1 beschuit of geroosterde boterham met jam - 1 appel, peer of sinaasappel - koffie of thee, evt. met zoetjes

DAG 1 - Middag: - 2 boterhammen met tonijn uit water - 1 bakje magere yoghurt, evt. met zoetjes - 1 stuk fruit - koffie of thee, evt. met zoetjes

DAG 1 - Avond: - 3 gekookte aardappelen - 200 gram broccoli - 75 gram rundvlees (biefstuk, sudderlapje, rosbief) - Bakje magere yoghurt na, evt. met zoetjes

Heb me aangemeld voor zon gratis 7daags dieet advies..
Ten eerste ik lust geen tonijn
En ten tweede dit is veel te weinig voor me...
Vooral het ontbijt

Ik vind het wel meevallen, maar ik ben meer van een groot ontbijt, lichtere lunch en kleine portie avondeten.
Je gebruikt namelijk aan het begin van de dag de meeste voedingsstoffen.
Daarom kun je beter een wat groter ontbijt nemen en het avondeten als lichtste maaltijd doen.

heartbeat999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:27

jeeeee heb me 1e dag overleeft zonder snoepen of vet eten! haha dankje iedereen voor de steun!
ik heb al zovaak aangegeven wat er wel mag komen voor mij! maar er word niet naar geluisterd!
Ik heb gewoon gesloten dat er nu een einde aan moet komen dus ik moet maar sterk zijn!
En meer bewegen en minder eten en wat ik eet gezond en goed water drinken of thee!

en als er niets gehaald word voor mij om gezond te eten haal ik me eigen boodschappen wel in huis!
van mij part in me eigen koelkast!
moet nu echt afvallen!

is een shake dieet goed vol te houden?

En mijn moeder heeft ook een maagverkleining gehad! maar/darm!
heb je al lang een maagbandje Madeira_?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:08

@heartbeat: eerste stap is gezet!

Hier toch wezen sporten, dus wel een beetje trots. Was erg pittig, ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Woensdag mogen we weer. Zo nog even hooinetten vullen en hondjes uitlaten en dan lekker slapen.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:14

Goed zo heartbeat en avaluna!!! *\o/* Mijn dag ging ook heel goed (wel wat gesnoept :P)