Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 12:54

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:12

Leuke site Eight! Die kon ik nog niet. Bij mij klopt er ook best wat, maar ook geuren waarvan ik denk :?

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 21:15

Hoi!

Ik kom even binnen vallen.
Bij Etos hebben ze nu 1+1 gratis actie bij mascara en ik vroeg me af welke 2 je ogen mooi uit laten springen
Mij leek Manga wel wat maar welke nog meer?
Iemand ervaring?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 21:54

Manga vind ik niet bijzonder. Geeft zeker niet het effect dat ze beloven :n

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 22:33

Ik vind zelf de vollume million lashes van l'oreal en de masterpiece max van max factor het fijnst lotlot2. Manga heeft een raar en apart borsteltje vind ik persoonlijk.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 22:38

Santigo_ schreef:
Ik vind zelf de vollume million lashes van l'oreal en de masterpiece max van max factor het fijnst lotlot2. Manga heeft een raar en apart borsteltje vind ik persoonlijk.

Vollume million zag ik ook net staan, lijkt me ook wel wat!
Zal zeker eens kijken.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 22:38

Aranel schreef:
Manga vind ik niet bijzonder. Geeft zeker niet het effect dat ze beloven :n

Toch altijd jammer...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:43

Superlooks workshop was leuk, alleen had er van mij iets meer persoonlijke aandacht mogen zijn. Maar heel gezellig en tijd vliegt ook voorbij. Ook wat spullen aangeschaft zoals HD primer en HD foundation + poeder. Kan weer even vooruit :D

En net bij Etos de Bourjois Rouge Edition Velvet in 2 kleuren gehaald. Die zijn ook echt mooi zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:04

Ik vind de False Lash Effect van Mabelline (of Maxfactor, geen idee.. Zwarte matte huls iig!) heel fijn :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:08

Ik ga morgen bij de Ici Paris maar eens kijken bij de Estee Louder double wear foundation. Ben dat geglij van mijn huidige een beetje zat :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:11

Djilna schreef:
Superlooks workshop was leuk, alleen had er van mij iets meer persoonlijke aandacht mogen zijn. Maar heel gezellig en tijd vliegt ook voorbij. Ook wat spullen aangeschaft zoals HD primer en HD foundation + poeder. Kan weer even vooruit :D

En net bij Etos de Bourjois Rouge Edition Velvet in 2 kleuren gehaald. Die zijn ook echt mooi zeg!

Zei toch dat fijne foundation was :D
Mooi dat het geslaagd was!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:19

Ik heb vandaag heel lang met een verkoopster bij de Body Shop staan praten en heb uiteindelijk 3 producten meegenomen! De Instablur primer, een masker en een serum, allemaal om te matteren en poriën te verkleinen. Vooral op mijn neus zijn het ondertussen meer putten dan dat het kleine onopvallende gaatjes zijn en ik word er een beetje gek van. Vooral omdat ik de laatste tijd zo trots op mijn huid ben.... Ik ben benieuwd! Zal er in ieder geval een review over schrijven, heb dat ook beloofd aan de verkoopster _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:38

Ben benieuwd emma! Ik heb op mijn voorhoofd van die kraters van poriën, daar zou ik graag eens vanaf willen, nog niks gevonden wat echt helpt. Ik vind de producten van de body shop wel fijn, ik heb nu als nachtcreme de blemish fade balm met tea tree, helpt tot nu roe wel fijn tegen rode plekjes en puistjes. False lash effect is trouwens van max faxtor! ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:53

Zo mijn huid is echt een heeel stuk beter geworden sinds ik midnight recovery van Kiehls gebruik Ö

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:16

Ik heb echt al van alles geprobeerd tegen gigantische poriën, bij mij heeft the porefessional van Benefit als primer altijd het best geholpen. Ik heb ze een beetje omarmd, ik weet dat ze waarschijnlijk altijd groot zullen blijven. Met een primer is het gelukkig niet zichtbaar onder mijn foundation :) Ik vind de skincare van de Body Shop echt heerlijk, ik heb nu de zeewier lijn en het ruikt + voelt echt héérlijk. De make-up vind ik daarentegen niet zo prettig. Ligt er misschien aan dat ik hele slechte ervaring heb met een lipstick van hun, die is echt drama :') Je hebt romig en je hebt té romig, en deze was duidelijk het laatste. Kon hem zelfs uren nadat ik hem op had gedaan zo van mijn lippen af vegen, had ook overal veegjes zitten rondom mijn mond...

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:42

Ik heb ook grote poriën op m'n wangen, vreselijk ^)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:05

Wat leuk emma, ben benieuwd.

Navatu, is ie echt fijn ja?

Ik ben wel verknocht aan hope in a jar night van philosophy eigenlijk. M'n paula serum is op maar wil ik niet opnieuw kopen, de hope is rijk genoeg.

Hiervoor had ik l'occitane shea crème als nachtcreme. Ook heel rijk maar geen puistjes, fijn voor een droge/schrale huid, maar vind hope in a jar night toch fijner.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:06

Ik heb altijd getwijfeld om hope in a jar te kopen, mijn huid is best droog namelijk. Doet ie het goed?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:12

Emma porefessional wil ik ook nog altijd eens proberen. Vind het nog altijd jammer dat ik die niet mee heb genomen uit australie, hier issie zo belachelijk duur.
Ik heb juist een vette huid, ben op slechte dagen net een glimworm :+
Hope in a jar heb ik ook goede verhalen over gehoord, maar voor mij is die ook te rijk. Voor een droge huid wel heel fijn!
Shea creme vind ik altijd heerlijk nelleke_ !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:13

Ik ben combi, heb een suuuuuuuper vette T-zone en "normale" wangen. Deze lijn van de Body Shop is echt gericht op meiden met een vette huid, gelukkig. Moet echt geen producten voor droog hebben, dan kan je een eitje bakken op mijn voorhoofd na 2 minuten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:17

Ja hij is heeeel fijn! Ik had z'n proefverpakking gekocht omdat t best prijzig spul is maar ik kan het echt heel goed merken.. M'n huid is veel rustiger geworden en ziet er veel beter uit, had ik niet verwacht eigenlijk -drama skin-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:23

Klinkt herkenbaar emma! Ik moet bijna nieuwe dagcreme kopen, was aan het twijfelen tussen tea tree en de zeewier van de body shop, maar eens in de winkel gaan kijken dus.
xNavatu hij doet dus ook echt wat voor je huid? Misschien toch maar eens amerikaanse familie lief aankijken dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:26

Ik heb nu dus het masker en het serum van de zeewier lijn, en heb een proefverpakking van de dagcreme mee gekregen, dus morgen maar eens het volledige effect met de instablur primer eroverheen proberen!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:59

xNavatu schreef:
Ja hij is heeeel fijn! Ik had z'n proefverpakking gekocht omdat t best prijzig spul is maar ik kan het echt heel goed merken.. M'n huid is veel rustiger geworden en ziet er veel beter uit, had ik niet verwacht eigenlijk -drama skin-

Dus het helpt niet alleen voor droge huid maar ook voor ''lichte'' acné? Heb last van mee-eters maar voor de rest geen echte puistjes oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:43

Grappig dat producten bij iedereen weer anders werken....
Ik gebruik bv eigenlijk nooit dagcreme en nachtcreme.
Reinig mijn gezicht(en ogen)s avonds, regelmatig scrubben soms een olie erop voor slapen en that's it...
Hoe meer ik smeer en priegel,hoe onrustiger mijn huid.