Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deri schreef:opisop_shop schreef:Of nicotinepleisters?
Zolang het je helpt om je doel te bereiken lijkt alles mij prima toch.
Mis ik iets? Waar gaat dit over?
Mer1980 schreef:Het is ook gewoon een 'ziekte' en er is nu een goed medicijn. Niks mis mee om te gebruiken. Overigens zit ik nu bij Aevita, goedkoper dan Wellis en een goede begeleiding. Ik was het niet gewend, maar ze zitten er echt bovenop.
Mer1980 schreef:Nou ze volgen je gewoon goed op. Ik ben dus overgestapt en had een nieuwe intake en je hebt een app en ik heb nu wel aangegeven dat ik niet wekelijk contact nodig heb, maar als je dat wel wil en echt begeleiding wil dan kan dat dus. Ook van een arts. Ook bloedonderzoek. Tips en adviezen etc...
Ik heb wel eens een PT willen aanmelden maar toen kreeg ik het benauwd van het regelmatig MOETEN filmen en video bellen etc. Ik wil best een schema ontvangen of tips tot zekere hoogte.
raket schreef:Als de internist een recept uitschrijft en je kunt het zelf betalen leveren ze het wel.
Ik haal mijn medicatie van de internist ook bij de apotheek. Ik betaal daar gewoon direct.
Ik hoop nog wat terug te krijgen via de Belastingdienst, omdat ik meer niet vetgoedde medicatie heb.
Vervelend trouwens dat het zon gedoe is.
ivy_power89 schreef:raket schreef:Als de internist een recept uitschrijft en je kunt het zelf betalen leveren ze het wel.
Ik haal mijn medicatie van de internist ook bij de apotheek. Ik betaal daar gewoon direct.
Ik hoop nog wat terug te krijgen via de Belastingdienst, omdat ik meer niet vetgoedde medicatie heb.
En wat betaal je dan als je het gewoon via de apotheek laat lopen?
ivy_power89 schreef:raket schreef:Als de internist een recept uitschrijft en je kunt het zelf betalen leveren ze het wel.
En wat betaal je dan als je het gewoon via de apotheek laat lopen?
ivy_power89 schreef:Thanks zonnetje!
Volgens mij stel ik een normale vraag, je kunt ook gewoon een normaal antwoord geven.
Ik zie verschillen op websites en wilde weten wat je via reguliere apotheken betaald, lijkt mij een normale vraag.
Raket, ik denk dus ook dat het via bedrijven duurder is vanwege het verdien model. Maar vond het verschil dus nogal groot, via medicijnen.nl net geen 200 euro en via een random bedrijf bijna het dubbele. Dus vandaar de vraag wat je via een apotheek betaald.