Supervixen schreef:Heel tof lijkt me die! Helaas voor ons vind ik het wat te ver rijden op een dag, anders had ik zeker ook meegedaan. Kun je mooi hoogtemeters gaan oefenen!
Wees ook voorbereid op veel modder.
Het is hier best lastig hoogtemeters trainen maar het KAN wel. Ik heb echter mijn planning wel redelijk vol zitten al

Wauw wat heb je een mooie afstand en hm gelopen vandaag! Heel knap.
Wauw germie 32km. Wat een afstand hoor, ik doe het je (nog) niet na. Ook gewoon even zo vrij pakken. Heerlijk dat dat kan.
Herstel is denk ik heel persoonlijk en echt afhankelijk van wat jij gewend bent. Als ik een HM loop om echt te mijn pr te lopen moet ik daar echt wel even flink van bijkomen.
LMM die rondjes gewoon even om lekker eruit te zijn, zijn vaak het lekkerste

Whahaha Ieries, ik kan mee voorstellen dat je dan in een oven veranderd! Ik ben ook echt een koudkleum! ALs ik training geef, lachen ze me uit. Ik heb dan dikke sokken aan, dikke hardloopbroek en en trainingsbroek eroverheen, tanktop, merino wollen longsleeve, winddicht jasje, buff, oorwarmers en handschoenen

Voor het hardlopen nu, loop ik in iets dikkere sokken, lange dikke broek, t-shirt met vestje, oorwarmer en handschoenen. Zonder handschoenen vriezen ze echt van mijn lijf af!
Heftig wel Koekie! Wel fijn dat je seriues genomen word en dat er goed gekeken wordt naar hoe ze je kunnen helpen. En super fijn dat je nu een 5km hebt kunnen lopen.
Afvallen is natuurlijk altijd mooi meegenomen, zeker bij hartklachten. Afwachtentot 8 maart dus.
Hebben jullie allemaal de betaalde versie van Runna? (hoor er meer mensen over)
Sherivey ziet er echt prachtig uit!
996, ik heb het laten doen, vond het intressant maar uiteinldeijk toch wel beetje duur voor wat het was

Wat goed Tiggs! Leuk is dat he die mensen!? Als je normaal niet op zulk terrein loopt kan ik me voorstellen dat het pittig was.
Suliko, hoe is het bij jou gegaan?
Samantha hopelijk nu last dan vorige keer.
Ik heb vanmorgen training gegeven, toen weinig last maar door de dag heen toch wel op en af wat last van mijn knie. Ik herken het gevoel van toen ik herstellende was van mijn blessure. Twijfel nu een beetje maar denk dat ik morgen toch gewoon ga lopen en kijken hoe het gaat. Als ik klachten krijg, kan ik altijd stoppen en anders, als het na het lopen heel erg komt opzetten, bel ik morgen direct de fysio. Vorige keer kregen ze niet echt gevonden wat het nu echt was (Soort van lopersknie zonder een echte oorzaak te vinden). Denk dat het gewoon een beetje overbelast is van de trail van zondag door het terrein. Dus morgen even met goede schoenen op de weg/vlakke paden gaan lopen om te kijken wat dat doet. Hopelijk valt het allemaal mee.
Ik heb inmiddels richting de marathon een super leuk programma gemaakt, alleen, nog geen ticket voor de marathon op de kop weten te tikken.
Volgende week ga ik hoogtemeters trainen in Rhenen met ongeveer 25km
2 maart social run 20km
9 maart marathon trainingsrun 32km in Barendrecht
16 maart, halve marathon in de loonse drunense duinen
23 maart Hivernal trail dan de 30km
en dan afbouwen naar 13 april, als ik een ticket kan krijgen.