djinnie schreef:Ik vind dat toch ook wel ontwikkelde landen, dus voor mij helpt het niet mee in de twijfel over AZ.
En eerlijk, ik irriteer me dan wel aan de houding van Hugo de Jonge. Ik begrijp wat hij wil bereiken, maar mensen die door deze toestand twijfelen asociaal noemen als je het vaccin niet wil en dan niet al te vriendelijk erbij zeggen dat ze dan maar achteraan sluiten en er voorlopig niets te kiezen valt, vind ik geen stijl.
Terwijl ik de boodschap van 'je laat je beurt voorbij gaan, dan zijn anderen eerst en je kunt pas kiezen als er een overschot is' geen vervelende of onlogische boodschap vind. Maar een beetje begrip voor mensen die zich echt wel willen laten vaccineren, maar die nu twijfelen over AZ zou fijner zijn. Dat verandert niets aan de boodschap, wel aab het bijbehorende gevoel.
Hier in België was er vorige week ook zo'n geweldige uitspraak ' Niemand krijgt een tweede kans ! ' of iets in die trend.
Paar dagen later hebben ze het geweer maar van schouder veranderd en krijgt iedereen die zich wil laten vaccineren, altijd een 2e kans.
Muggen vang je met stroop, niet met azijn. Waren ze even vergeten denk ik.