Tancreda4 schreef:Is dit als positief te beoordelen met zon licht streepje?
[ [url=m/wufJgK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn jongste dochter had dit ook...
Pcr test bij de ggd was ook positief.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magic_lover schreef:Hier ook bingo.. lang de dans kunnen ontspringen met de een na andere positieve collega op het werk, juf en kindjes van m'n dochtertje haar klas, staleigenaren enz. Voelde mij haast al speciaal![]()
Maandagavond nog laten testen zodat we dinsdag even wat leuks konden doen, deze was negatief.
Dinsdag wezen zwemmen met dochtertje in een overvol zwembad... Hoezo beperkte toegang.![]()
En ja hoor donderdag avond begon de ellende. Had het zo vreselijk koud, kon het niet warm krijgen.
Vrijdag kwam er een vervelend hardnekkig hoestje bij, dus dan toch maar weer testen. Na die tig tientallen testen die ik de afgelopen weken gedaan heb dacht ik deze wel weer negatief zou zijn.
Maar helaas..
[ [url=m/liMsLM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwam direct al een streepje opzetten vanaf het begin.
Na een vreselijke nacht, gister voor pcr maar wist de uitkomst uiteraard al, want begon mij ook knap ellendig te voelen inmiddels. En gisteravond de uitslag, positief.
Wat een ellende zeg. Gister de hele dag in bed in het donker gelegen, die migraine achtige hoofdpijn. Last van mijn oren/holtes, duizeligheid, mega last van mijn nek en rug en gewoon misselijk van de pijn.Kon ook totaal niks in mijn maag houden. Koude koorts, koorts alles is wel voorbij gekomen.
Gelukkig sinds vannacht iets beter, hopelijk hebben we het ergste gehad. Hoofdpijn is nog heel lichtelijk aanwezig maar niet meer zo heftig. Nu vooral wat last van de keel, iets last op mijn borst van het heftige hoesten, en vervelende hoest dus. Weinig energie en wel snel moe merk ik.
zonnebloem18 schreef:[ [url=m/Vl9fwi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier is het ook kassa. Heb de hele dag al lichte hoofdpijn en wat keelpijn, maar dat heb ik vaker. Toch maar getest omdat ik morgen moet werken en ja hoor positief. 3x Pfizer gehad.
Tancreda4 schreef:Is dit als positief te beoordelen met zon licht streepje?
[ [url=m/wufJgK.jpg]Afbeelding[/url] ]
sandorra schreef:Hier ook 3x Pfizer idd
Mei en Juli 2020 en booster 28 dec beterschap voor jullie.
Mando schreef:Ik heb ook alle prikken gehad en het voelt bij mij als flinke griep.
Niet fit, wat koortsig en vooral snotverkouden
Bij mij kwam dag 2 de man met de hamer voorbij en ik voel me nu redelijk.
tokedri schreef:magic_lover schreef:Hier ook bingo.. lang de dans kunnen ontspringen
Dat klinkt best rot
Ben je gevaccineerd?