Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:En het laatste roosje
Zo beginnen met de andere 3 bijwerken
[ [url=m/La1CMj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Charisma schreef:Courses: wat een mooie foto!![]()
Hier gisteren telefoon gehad van Eddy en Andrea, mijn afspraken zijn vastgelegd voor mijn legpiece. 4x een dagsessie, dan kunnen we het rustig doenEerste afspraak staat april 2019 gepland en de laatste oktober 2019...kan ik mooi sparen nu...wordt een duur grapje
Hier kreeg ik het ontwerp ook altijd pas de dag zelf te zien...
Tinkerloos schreef:Mooie foto Courses!
Ben je toevallig ook model?
Ziet er goed uit.
IrisW schreef:Het is bij Blackbear en normaal gezien krijg je dan je ontwerp op voorhand wat ik van andere bokkers heb gehoord... Dus snap niet helemaal waarom ik hem nog niet heb
Mars schreef:Prachtige foto Courses
Loolotte schreef:Je kunt inderdaad je dilemma bij haar neerleggen en kijken wat haar idee isMaar ik zou denk ik bij mijn oorspronkelijke idee blijven.
Mag ik vragen wat jullie mening over het werk van Selina C van Tattoo1825 is?
Nooor_ schreef:Anthea schreef:Als je zelf even op zijn insta kijkt, zijn laatste post gaat letterlijk over zijn agenda en boekingen
Ja, daarom mijn vraag![]()
Hij is nu open, maar zal ik hem nu mailen of wachten op ooit als hij weer zn agenda/boekingen opent
Diertjec schreef:kysia schreef:Hoi Allemaal,
Sorry dat ik zo binnen val..
Ik lees dagelijks in dit topic mee
En zie veel moois voorbij komen
Ik heb nu een vraag
Ik ben opzoek naar een artiest die super strak een zin kan tatoeeren
Liefst regio zuidwest nederland maar als het om kwaliteit gaat mag het ook gerust ergens anders in nederland/belgie
Alvast bedankt
Ik heb de naam op mn pols bij Dutch Ink in Vlaardingen laten zetten. Staat er strak op
Yasmine schreef:Ik denk dat Iris bedoelt dat ze de tijd genomen hebben om het ontwerp aan te passen en het stencil te zetten, niet dat ze heeft moeten wachten?