[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Luca03

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:18

Komende vrijdag wordt m'n kattenpootje bijgewerkt en volgende vrijdag wordt m'n paard gezet. :o

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:51

Luca03 schreef:
Komende vrijdag wordt m'n kattenpootje bijgewerkt en volgende vrijdag wordt m'n paard gezet. :o

Laat je een portret zetten?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:23

Anoniem schreef:
En het laatste roosje *\o/*
Zo beginnen met de andere 3 bijwerken :)
[ [url=m/La1CMj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is écht heel tof geworden! Ik ben helemaal niet van de color pieces maar dit is wel echt heel gaaf gezet :j

Charisma schreef:
Courses: wat een mooie foto! <3

Hier gisteren telefoon gehad van Eddy en Andrea, mijn afspraken zijn vastgelegd voor mijn legpiece. 4x een dagsessie, dan kunnen we het rustig doen :) Eerste afspraak staat april 2019 gepland en de laatste oktober 2019...kan ik mooi sparen nu...wordt een duur grapje :D

Hier kreeg ik het ontwerp ook altijd pas de dag zelf te zien...

Thanks! :) Klinkt als een paar goede sessies die je in gaat, maar het resultaat zal er ook vast naar zijn! :D

Tinkerloos schreef:
Mooie foto Courses!
Ben je toevallig ook model?
Ziet er goed uit.

Officieel ben ik fotograaf, haha :')

IrisW schreef:
Het is bij Blackbear en normaal gezien krijg je dan je ontwerp op voorhand wat ik van andere bokkers heb gehoord... Dus snap niet helemaal waarom ik hem nog niet heb

Mmm, ik heb m'n ontwerp altijd relatief op tijd gehad bij hun. Is het ondertussen allemaal goed gekomen?

Mars schreef:
Prachtige foto Courses :j

*\o/*

Loolotte schreef:
Je kunt inderdaad je dilemma bij haar neerleggen en kijken wat haar idee is :) Maar ik zou denk ik bij mijn oorspronkelijke idee blijven.

Mag ik vragen wat jullie mening over het werk van Selina C van Tattoo1825 is?

Technisch ziet haar werk er goed uit naar mijn mening. Lijnen staan strak, schaduwen zien er netjes uit en het gebruik van kleur ziet er ook gebalanseerd uit. Is wel niet helemaal mijn smaak qua stijl maar goed, dat doet niet af van de kwaliteit :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:07

Ik zit in dubio of ik Jelmer bij Low Voltage Ink (https://www.instagram.com/jelmertops/) een mailtje moet sturen met m'n idee...

Ik heb namelijk eigenlijk geen geld hiervoor gespaard, maar wel geld op mn spaarrekening staan waar ik geen vastgesteld doel voor heb, waarvan ik denk dat het wel genoeg zal zijn.
Daarnaast heb ik een idee voor een vlinder op mijn onderarm, wat ik al super lang wil en het zou vet zijn in de dotwork stijl die hij zet.
Maar dat zou mijn eerste tattoo op onderarm zijn, welke nog een stuk meer zichtbaar zal zijn dan de rest (welke op mijn benen/bovenarm staan), waardoor ik het nog een beetje spannend vind. Al vind ik het juist altijd super leuk wanneer mijn tattoo's wel zichtbaar zijn, maar eerder spannend voor eventuele carrièregevolgen die er misschien van zouden kunnen komen?

Weet iemand toevallig hoe vol hij zit of hoe vaak zijn bookings open gaan? Misschien als dat regelmatig is, dat ik het met een gerust hart kan laten gaan. Ik twijfel helemaal niet over het idee of de artist, maar meer over of het nu goede timing is.
Dus eeehhhh wat vinden jullie :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:15

Als je zelf even op zijn insta kijkt, zijn laatste post gaat letterlijk over zijn agenda en boekingen :P

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:24

Anthea schreef:
Als je zelf even op zijn insta kijkt, zijn laatste post gaat letterlijk over zijn agenda en boekingen :P

Ja, daarom mijn vraag :')
Hij is nu open, maar zal ik hem nu mailen of wachten op ooit als hij weer zn agenda/boekingen opent

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:35

Nooor_ schreef:
Anthea schreef:

Ja, daarom mijn vraag :')
Hij is nu open, maar zal ik hem nu mailen of wachten op ooit als hij weer zn agenda/boekingen opent

Gewoon nu mailen, de afspraak staat ws dan toch pas voor volgend jaar.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:48

Ik heb vanavond de schets gehad van blackbear (nieuwe artist mitchell), echt super blij mee. Kan niet wachten tot volgende week :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:55

Bedankt Courses en Jolien! :)

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 23:32

Nou, dat was nog soort van een "meevaller" vandaag! Ik heb vooral een heel goed gevoel over de hele ervaring bij Blackbear.
Hanne is echt ontzettend aardig en enorm meedenkend met positioneren op je lijf. Ik was er 11.45 en pas 13.15 begonnen we met tatoeëren, en dat vond ik juist fijn. Ze nam uitgebreid de tijd en voelde me daardoor gehoord en begrepen. Ja, het deed flink zeer op de ribben haha, maar kon dit veel beter handelen dan mijn 1e tattoo op mijn enkel van een kwartiertje. Ik zat helemaal in mn "zen" modus haha. Ik ben iig super blij met het resultaat. Zal morgen een fotootje maken van dichtbij, maar op de instagram van Hanne is die al te bewonderen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 07:36

Ik hoor dat echt vaak over BlackBear, dat ze je enorm lang laten wachten... (en het ontwerp zo laat sturen terwijl er staat een weke van tevoren) Ik snap dus ook echt niet wat iedereen zo geweldig vind aan die shop, ik zou er echt nooit heen gaan, alleen al om die reden :=

Maar fijn dat jij er blij mee bent! :) Ben benieuwd naar een foto!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 07:47

Ik denk dat Iris bedoelt dat ze de tijd genomen hebben om het ontwerp aan te passen en het stencil te zetten, niet dat ze heeft moeten wachten?

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:20

Courses: gaat idd best pittig worden, maar als ik het volhoud kan het zijn dat hij er in 3 sessies al opstaat, die 4e is back-up :) Het is een stuk met veel details, dus ik denk dat het daarom zo veel sessies nodig heeft, maar ik geloof dat hij heel mooi gaat worden, kan bijna niet anders van Andrea.

Mooie tattoo's komen er weer voorbij :)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:07

Amado schreef:
Luca03 schreef:

Laat je een portret zetten?

Neen, ik noem het altijd mijn paard maar het is geen portret :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:16

Wat dan? :')

Ik ben stiekem alweer Pinterest af aan het gaan _O-

kysia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:18

Diertjec schreef:
kysia schreef:
Hoi Allemaal,

Sorry dat ik zo binnen val..
Ik lees dagelijks in dit topic mee
En zie veel moois voorbij komen
Ik heb nu een vraag
Ik ben opzoek naar een artiest die super strak een zin kan tatoeeren
Liefst regio zuidwest nederland maar als het om kwaliteit gaat mag het ook gerust ergens anders in nederland/belgie

Alvast bedankt

Ik heb de naam op mn pols bij Dutch Ink in Vlaardingen laten zetten. Staat er strak op :)

Welke artiest bij Dutch Ink heb jij gehad ?

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:45

Ben erg benieuwd hoe hij geworden is Iris!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:52

kysia schreef:
Diertjec schreef:
Ik heb de naam op mn pols bij Dutch Ink in Vlaardingen laten zetten. Staat er strak op :)

Welke artiest bij Dutch Ink heb jij gehad ?

Ivan, een Mexicaan. Grappige vent hahah

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:52

Ik zag 'm op Instagram Iris. Toch blaadjes geworden en geen grassprietjes dus?

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:10

Yasmine schreef:
Ik denk dat Iris bedoelt dat ze de tijd genomen hebben om het ontwerp aan te passen en het stencil te zetten, niet dat ze heeft moeten wachten?

Ja precies dit. Ik vond het totaal niet erg, maar snap als sommige tattoo experts hier het prettiger vinden als het allemaal wat sneller gaat. Dit was pas mn 2e en ik hecht nog heel veel waarde aan de manier hoe je behandeld wordt. Ik vond het iig heel relaxed, maar toch professioneel overkomen daar :) Over het ontwerp had ze nog gezegd dat ze normaal enkel het ontwerp een week van te voren aanleveren als je er expliciet naar vraagt. Anders de avond ervoor of op de dag zelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tadaaa, het lijkt een beetje vervormd door de plek en mijn houding (plus hij is vrij gezwollen nu ook)

@Fem: klopt! Op het originele design waren er veel meer blaadjes en een soort van sprietjes, ook tussen de benen van de olifanten. De sprietjes hebben we helemaal eruit gehaald en de blaadjes tussen de benen ook, waardoor we hier op uit kwamen. Nu ik er naar kijk, zou ik misschien nog wel wat extra blaadjes willen langs onderen, maar goed dat kan altijd nog :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:29

Heel cute die olifanten! <3 Supermooi gezet ook.
En meer blaadjes kan altijd nog, achteraf minder wordt een beetje lastig :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:31

Mooie olifanten Iris.

Dreamer mijn zepaardjr is 5 weken terug gezet en ik heb alweer wat in mn hoofd haha

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:37

Onwijs gaaf!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:41

Wel heel tof geworden!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:01

Ik ga 18 april naar bo bij stripes :D