Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus goed bezig! Haha
 Dus goed bezig! Haha
 2 weken geleden vond ik speed squats en deads nog doodeng dus blij dat ik het zo snel door heb!
 2 weken geleden vond ik speed squats en deads nog doodeng dus blij dat ik het zo snel door heb!                                                          Hoewel m'n squats wel stuk langzamer zijn dan m'n deadlifts, maar goed.
 Hoewel m'n squats wel stuk langzamer zijn dan m'n deadlifts, maar goed.                                                         

) en daarna de laatste km naar huis wandel.
  ) en daarna de laatste km naar huis wandel.

Eiwitten zou ik eerder uit voeding halen maar op zich is er niks mis met shakes. En voor een deel is het ook gewenning imo, ik heb vrijwel nooit echt spierpijn.
 Eiwitten zou ik eerder uit voeding halen maar op zich is er niks mis met shakes. En voor een deel is het ook gewenning imo, ik heb vrijwel nooit echt spierpijn.                                                         

Eulogy schreef:Ja magnesium iddEiwitten zou ik eerder uit voeding halen maar op zich is er niks mis met shakes. En voor een deel is het ook gewenning imo, ik heb vrijwel nooit echt spierpijn.