Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Supervixen schreef:Ja ik zie ook wel eens dixies bij wat langere afstanden, maar als ik kramp krijg moet ik bijna meteen en kan ik niet doorlopen tot de volgende dixie helaas
Is gelukkig met een wedstrijd nog nooit gebeurd.
Maar goed, voor veel mensen zullen de wc's om de 5km prima werken.
Toch maar gegaan, omdraaien kan altijd nog, en het voelde heerlijk. Lekker door de stad want het was al donker. Dat is toch wat uitkijken, vertragen, kasseien (Gent), route zoeken. Maar voelde lekker! Bleek ik super traag gelopen te hebben haha.
dus even wachten. Bleek het eindelijk wat droger te zijn (en blijven volgens de app) maar wel al aan het schemeren. Naja lampje aan en huppa! Ja lap, ik was nog geen 2 minuten weg toen het weer begon te gieten, en mijn app RunGo gaf geen geluid dus hoorde mijn route niet. Handig!!!!
Telefoon maar in de hand gehouden en zo verder gelopen. Dus dat viel niet mee: met telefoon in de hand, veel erop moeten kijken want compleet onbekende plek, hele tijd flink regenen en donker. Maar het voelde erg lekker! Zo rustgevend lekker langs het water en wat is Roelofarendsveen toch gruwelijk mooi, ook in het donker. Kortom heerlijk rondje gelopen. Verwachtte al niets meer van de tijd gezien de omstandigheden, maar viel me al bij al nog mee.
Ik vind het eigenlijk altijd wel lekker in de regen. Als je weet dat je daarna toch weer thuis uitkomt dan maakt het eigenlijk niet uit.
zeker nu het nog warm is!

Nozidia schreef:Wat een mooie tijd heb je neergezet Angela_ Gaat helemaal goedkomen met die marathon!![]()
En ik las iets over het gebruik van Immodium, heb het uitgetest met mijn langere duurlopen en dat beviel mij goed.
Nog maar 3 dagen en dan mag ik weer, weervoorspelling is regen en meewind op strand dus daar ben ik stiekem wel blij mee. Want ik vind rennen in de regen echt heerlijk!
[ [url=m/PIDbyf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou er liever niet afhankelijk van zijn, maar doel heiligt de middelen. Het is nou niet alsof ik elke week een wedstrijd loop!
. Samen met mijn vriend. En een dikke maand later trouwen we dus dat maakt het extra speciaal om zo samen te doen.