Ik heb van Kruidvat eigenlijk geen andere dingen getest! Ik wilde de BB cream wel eens proberen maar hoorde dat die slecht is. Als je misschien een fijne BB cream weet daar zoek ik wel nog naar! Heb nog geen Garnier dupe kunnen vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Wow, wat een routine! Ik ben echt heel simpel... Ik reinig mijn huid gewoon met make-up tonic van hemaEn dan smeer ik er een dikke laag kokosolie op voor de nacht. In de ochtend een klein beetje kokosolie onder de make-up. Bij mij werkt dat prima. Doe het nu een week of 8 en heb een stuk minder pukkels en mijn huid voelt lekker zacht en gehydrateerd. Ik had eerder ook dingen van Clinique en ook La Roche, maar kokosolie werkt bij mij toch echt het beste. Mijn huid is in de laatste weken nog nooit zo goed geweest als nu. Sowieso is mijn huid uit zichzelf heel erg droog, vooral neus en voorhoofd. Dan zat de foundation niet fijn. Zag je echt creases en 'korstige' stukjes. Daar heb ik met de olie een stuk minder last van.
chimello schreef:Ja leuk! Ik ben wel tevreden over de tea tree originals van Kruidvat! Die zou ik zeker testen![]()
Ik heb van Kruidvat eigenlijk geen andere dingen getest! Ik wilde de BB cream wel eens proberen maar hoorde dat die slecht is. Als je misschien een fijne BB cream weet daar zoek ik wel nog naar! Heb nog geen Garnier dupe kunnen vindenBen blij dat ik zeker weet dat Simple niet CF is want ik wilde de andere producten ook eens gaan testen als mijn huidige reiningsmiddelen op waren.
Eight schreef:Ik bedoelde SPF inderdaad! Maar ik werk hele dagen binnen, is het dan van toevoegende waarde?![]()
Ik ben geïnteresseerd in een lijst met fijne CF makeup![]()
Hoe bevalt je nieuwe werk Elke? Zag op Insta weer mooie looks voorbij komen
Eight schreef:Ik bedoelde SPF inderdaad! Maar ik werk hele dagen binnen, is het dan van toevoegende waarde?![]()
Ik ben geïnteresseerd in een lijst met fijne CF makeup![]()
Hoe bevalt je nieuwe werk Elke? Zag op Insta weer mooie looks voorbij komen
Phoya schreef:Wat een k*topmerking. Het is totaal niet mijn bedoeling om 'reclame' te maken.
Ik weet dat er mensen zijn die net als ik CF zijn. Ik had voorheen nooit een lijst kunnen vinden met leuke merkjes. Dus besloot er een blog over te starten. Als iemand aangeeft geinteresseert te zijn, natuurlijk verwijs ik haar dan naar mijn blog. Dat is toch logisch? En leuk? Misschien heeft zo'n iemand wat aan mijn blog. Memories vroeg of ik haar wilde tippen als mijn review gedaan was, dus dit doe ik. Dat zijn wel zo'n beetje de feiten.
Echt weer een lekker steek dit. Jammer dat er altijd mensen zijn die het nodig vinden een ander in een zwart daglicht te zetten.
Ik zit er serieus over te denken om je te temmen omdat ik dit vind vallen onder een persoonlijke aanval. Goed zal je het in ieder geval niet bedoelen.
linoleum schreef:Jeez Phoya, het is me vaker opgevallen dat je je nogal snel aangevallen voelt. Maar even rustig. Je in een zwart daglicht zetten? Kom op nou. Je noemt inderdaad nogal vaak je blog in dit topic. Het is mij ook opgevallen. En ja, dat lijkt inderdaad op zelfpromotie. Dus ik snap Jodie haar reactie heel goed.
linoleum schreef:En om on topic te blijven. Met het later donker worden mijn selfie light er maar weer eens bij gepakt:
Op ogen Naked Ultimate Basics paarskleuren. Op lippen Estee Lauder Pure Color Envy in Desirable.
[ [url=m/WYgheg.jpg]Afbeelding[/url] ]