Ik heb van Kruidvat eigenlijk geen andere dingen getest! Ik wilde de BB cream wel eens proberen maar hoorde dat die slecht is. Als je misschien een fijne BB cream weet daar zoek ik wel nog naar! Heb nog geen Garnier dupe kunnen vinden
Ben blij dat ik zeker weet dat Simple niet CF is want ik wilde de andere producten ook eens gaan testen als mijn huidige reiningsmiddelen op waren.
En dan smeer ik er een dikke laag kokosolie op voor de nacht. In de ochtend een klein beetje kokosolie onder de make-up. Bij mij werkt dat prima. Doe het nu een week of 8 en heb een stuk minder pukkels en mijn huid voelt lekker zacht en gehydrateerd. Ik had eerder ook dingen van Clinique en ook La Roche, maar kokosolie werkt bij mij toch echt het beste. Mijn huid is in de laatste weken nog nooit zo goed geweest als nu. Sowieso is mijn huid uit zichzelf heel erg droog, vooral neus en voorhoofd. Dan zat de foundation niet fijn. Zag je echt creases en 'korstige' stukjes. Daar heb ik met de olie een stuk minder last van.
Mijn gezicht doet het op dit moment zelfs zonder anticonceptie met oestrogeen heel erg goed dus ik hou m'n routine even zo.
de hele gevoelige huid herken ik, dat is echt vervelend omdat je dan regelmatig producten niet kan verdragen en dan is het weer weggegooid geld