Ik hoop dat je je een beetje goed voelt pris, en dat je nog wat dingetjes kunt doen, al is het maar je rauwe humor delen met marcel, een beetje lachen, een serietje kijken, slapen zonder pijn.... Het kaarsje brand voor je Je bent een topper lieve priscilla
Open elke keer met angst dit topic... Lieve Priscilla en Marcel, ik hoop echt dat jullie nog en mooie -en voor Priscilla pijnloze- tijd tegemoet gaan. Hier branden de kaarsen elke dag en elke keer als ik het even niet zie zitten denk ik even aan jullie en ben ik het leven meer dan dankbaar. Geniet er nog van, nu het nog kan!
Elke dag spiek ik een paar keer in dit topic in de hoop een "positief" berichtje te lezen... Ik hoop zo dat jullie nog een fijne tijd hebben samen, dat Priscilla zich comfortabel voelt en dat jullie nog wat mooie momenten hebben.... Op naar de 25e !
Dank je. Ik ben zelf mn schoonmoeder verloren aan die vreselijke rot ziekte. Bezoek was heel zwaar, maar t liefste had ze de hele dag door bezoek om afscheid te nemen.
Knakker
Geplaatst: 18-11-17 17:58
volgende week je verjaardag he? Ik hoop toch zo dat je die in ieder geval mee mag maken, vast wel, je bent een taaie