Amaris schreef:mijn lievelings ontbijt is een appel in kleine stukjes, daar kaneel doorheen, daar noten doorheen en daar 2 eetlepels volle kwark doorheen.
Oh meeennn smullen!
ja zo lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:ja want de suiker uit de appel gaat dan met de gesmolten boter door elkaar mengen en als het dan afkoelt door de kwark of yoghurt dan krijg je een soort stroperige dikke caramel
The_Cat schreef:Er was gisteren geen alpro kwark in de winkel, dus had men moeder danone griekse yoghurt meegenomen. Vroeger at ik dat wel eens en graag, maar nu ik de alpro variant gewoon ben (waar veel minder suiker in zit) krijg ik de danone niet meer weg.. Ik ben precies vloeibare suiker aan het eten, de smaak stoorde me echt
Storm2009 schreef:Maar ik wil niet vervelend zijn maar gesmolten boter door je yoghurt? Lijkt me niet erg gezond
Hier schiet het qua kilo's niet op...blijf steken op die 2 kg die eraf was dus wil toch iets bewuster weer gaan eten (sporten doe ik wat kan met mn rugblessure dus dt kan ik niet verder opvoeren)
Amaris schreef:secricible schreef:ja want de suiker uit de appel gaat dan met de gesmolten boter door elkaar mengen en als het dan afkoelt door de kwark of yoghurt dan krijg je een soort stroperige dikke caramel
Morgen.... morgenvroeg! kan al niet wachten!
Hoe lang ongeveer in de magnetron? Kwestie van minuut of seconden? (ik ben nooit zo goed met dat ding)
secricible schreef:Amaris schreef:mijn lievelings ontbijt is een appel in kleine stukjes, daar kaneel doorheen, daar noten doorheen en daar 2 eetlepels volle kwark doorheen.
Oh meeennn smullen!
ja zo lekkerMeestal gooi ik de appel eerst met een klontje boter er bij in de magnetron, dan wordt het nog lekkerder
xNavatu schreef:Gaat snel met mokken van een halve liter per stuk
Maak je die falafel zelf?
Evony schreef:Goed bezig dames!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 speltboterhammen met pindakaas
T: appel met kaneel
L: 2 speltboterhammen met filet
T: 2 rijstewafels met appelstroop
A: bruine bonen met gebakken aardappels
T: yoghurt, pecannoten en een beetje honing.
Kcl: 1500 Kcl