Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
TheNovelist schreef:Ik heb in februari mijn 1e tattoo laten zetten, maar ik vind hem persoonlijk niet echt recht gezet. Ik vond het ontwerp wat hij had gemaakt wel mooi en het zag er recht uit, maar ze zijn niet mooi uitgekomen en soms zijn de lijnen dunner. Echt heel jammer omdat de tattoo wel een betekenis voor mij heeft.
Maandag ga ik naar een andere tattooshop om te vragen of er eventueel nog iets aan gedaan kan worden. Wat vinden jullie?
[ [url=m/2Tw0se.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:TheNovelist schreef:Ik heb in februari mijn 1e tattoo laten zetten, maar ik vind hem persoonlijk niet echt recht gezet. Ik vond het ontwerp wat hij had gemaakt wel mooi en het zag er recht uit, maar ze zijn niet mooi uitgekomen en soms zijn de lijnen dunner. Echt heel jammer omdat de tattoo wel een betekenis voor mij heeft.
Maandag ga ik naar een andere tattooshop om te vragen of er eventueel nog iets aan gedaan kan worden. Wat vinden jullie?
[ [url=m/2Tw0se.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan alleen maar zeggen oei wat zonde. Hij is idd niet mooi gezet. Ik denk dat ie wel enigszins hersteld kan worden, maar wees dan kritisch met waar je nu heen gaat. Welke shop wil je naartoe?
youaremystar schreef:ScarOfWars schreef:Hi hi!
Ik meld mij ook even.
Ik wil graag een tattoo laten zetten.
En Ik zou graag horen wat jullie ervaringen zijn met Da Tonk in Groningen.
Alvast bedankt!
Ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Maar nooit iets van gezien, dus kan niet echt goed oordelen.