[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evita13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:29

@niene87 leuk ontwerp ik vind hem alleen niet zo strak gezet , jammer ! hopelijk ben je er zelf wel blij mee :j

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:18

Ik heb in februari mijn 1e tattoo laten zetten, maar ik vind hem persoonlijk niet echt recht gezet. Ik vond het ontwerp wat hij had gemaakt wel mooi en het zag er recht uit, maar ze zijn niet mooi uitgekomen en soms zijn de lijnen dunner. Echt heel jammer omdat de tattoo wel een betekenis voor mij heeft.
Maandag ga ik naar een andere tattooshop om te vragen of er eventueel nog iets aan gedaan kan worden. Wat vinden jullie?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:36

Ik mag nu! Jeeeej!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 22:28

Afbeelding

Kleur komt de volgende sessie

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 22:30

Gaaf maar wauw groot! Hoe lang heb je gezeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 22:36

2 uur.
Haha ja ik wou hem perse over m'n littekens hebben. En heb zelf nog wat staart toegevoegd.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:09

2 uur :wow:

Ben benieuwd hoe 'ie eruit ziet als hij ingekleurd is!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:24

Ziet er gaaf uit!

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 01:32

Mooi hoor, wat voor kleuren komen erin?

Valt nog wel mee 2 uur toch? Ik vond de tijd wel snel gaan altijd. Alleen als ze over hetzelfde stukje gaan vond ik het irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 08:08

Rood en geel en de rest denk ik nog over...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 08:54

2 uur vind ik nog meevallen voor zo'n groot stuk. T is niet echt mijn stijl, maar je bent zelf tevreden en daar gaat t om :j Ben wel benieuw hoe ie gaat zijn met kleur, denk dat ie dan meer tot z'n recht komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 12:43

TheNovelist schreef:
Ik heb in februari mijn 1e tattoo laten zetten, maar ik vind hem persoonlijk niet echt recht gezet. Ik vond het ontwerp wat hij had gemaakt wel mooi en het zag er recht uit, maar ze zijn niet mooi uitgekomen en soms zijn de lijnen dunner. Echt heel jammer omdat de tattoo wel een betekenis voor mij heeft.
Maandag ga ik naar een andere tattooshop om te vragen of er eventueel nog iets aan gedaan kan worden. Wat vinden jullie?

[ [url=m/2Tw0se.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kan alleen maar zeggen oei wat zonde. Hij is idd niet mooi gezet. Ik denk dat ie wel enigszins hersteld kan worden, maar wees dan kritisch met waar je nu heen gaat. Welke shop wil je naartoe?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 12:46

Ben benieuwd naar de phoenix (is het toch?) als hij ingekleurd is :j

Zelf nu tweede ontwerpschets binnen en ik weet het nog niet.
Hadden jullie dat het eerste ontwerp het meteen was of nog een (aantal) keer laten aanpassen?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 19:01

Flinke tattoo maar wel mooi Robijntjah.

Hoe kwamen jullie tot een ontwerp voor jullie tattoo?
Zelf gemaakt of laten doen door de tatoeëerder?
Ik heb een aantal afbeeldingen van internet af gehaald van wat ik mooi vind, maar wil van verschillende 1 laten maken.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 19:33

Hi hi!

Ik meld mij ook even.
Ik wil graag een tattoo laten zetten.
En Ik zou graag horen wat jullie ervaringen zijn met Da Tonk in Groningen.

Alvast bedankt!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 21:58

Joolien schreef:
TheNovelist schreef:

[ [url=m/2Tw0se.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kan alleen maar zeggen oei wat zonde. Hij is idd niet mooi gezet. Ik denk dat ie wel enigszins hersteld kan worden, maar wees dan kritisch met waar je nu heen gaat. Welke shop wil je naartoe?

Naar Dutch Ink in Vlaardingen. Heb er veel goede dingen over gehoord en gelezen, en een vriend heeft daar ook zijn tattoo laten zetten. Ben benieuwd wat ze er van kunnen maken!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:30

Weet één van jullie iemand die zoiets goed zou kunnen zetten? Uiteraard iets aangepast voor een echt eigen stijl.

Afbeelding

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 17:36

Ik heb de mijne sinds gisteren, ben er ongelooflijk blij mee. Hier een foto met folie Afbeelding

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 17:51

Mooi!

Ik mag vrijdag

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:09

ScarOfWars schreef:
Hi hi!

Ik meld mij ook even.

Alvast bedankt!

Ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Maar nooit iets van gezien, dus kan niet echt goed oordelen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:11

youaremystar schreef:
ScarOfWars schreef:
Hi hi!

Ik meld mij ook even.

Alvast bedankt!

Ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Maar nooit iets van gezien, dus kan niet echt goed oordelen.

Een vriendin van mij heeft daar ook een tattoo laten zetten en die ziet er echt heel mooi uit, maar in ieder geval bedankt voor je reactie! Als er goede verhalen over rondgaan, dan ben ik in ieder geval gerust gesteld.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 23:10

Voor de mensen die nog over een sternum nadenken: Mandy Denise heeft een ontwerpje die ze graag wil zetten op d'r FB staan :)

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 21:55

Ik heb nummer 4 en 5 laten plaatsten. Samen op 1 dag wegens dat ik bloed donor ben en nu mag ik 6 maand geen bloed geven dus het is altijd makkelijker als ik met een idee loop dan even dooorloop voor als ik een tweede idee er bij krijg.. Handig..

De C 1991 moge duidelijk zijn. Ik ben geboren in 1991
De boeken en de koffie staan voor het feit dat ik boeken lezen leuk vind en ik hou van koffie
Het heeft dus geen echte betekenis. Gewoon omdat het kan. Net zoals mijn strikjes op m'n kuiten en de hartslag met het hartje bij m'n sleutelbeen.

Afbeelding

Afbeelding

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 22:16

Super leuk bedacht!
En de boeken met de koffie, ik krijg gewoon zin in een winterse avond bij de openhaard :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 10:27

Een paar dagen na ik mijn tattoo heb laten zetten heb ik hier al een foto geplaatst dat hij erg aan het uitlopen was. Hierop waren er nog wel een paar die de hoop hadden dat het wel zou weg trekken.

Inmiddels is het zo'n 2.5 maand geleden dat ik mijn tattoo heb laten zetten. Hij is inmiddels genoeg geheeld om te kunnen concluderen dat hij gewoon echt heel lelijk is gezet.. Als ik had geweten dat het zo zou uitpakken, dan had ik het nooit zo laten doen. Ik ben er inmiddels aan gewend, ik kan er mee leven, maar baal er wel van. Op deze manier laat ik hem ook niet graag aan andere zien, terwijl die toch wel op een opvallende plek zit.

Ik baal ook dat ik mij vergist heb in de shop. De artist heeft zo veel mooie dingen in zijn portfolio en dit valt dan zo tegen.

Mijn vraag is eigenlijk, wat zouden jullie hiermee doen? Ik denk eigenlijk gewoon al aan een cover-up, maar dan wel echt bij iemand waarvan ik zeker ben dat diegene er wat moois van kan maken. Zou dat een mogelijkheid zijn? Echter wil ik eigenlijk helemaal niks groots, en dat wordt het dan natuurlijk wel.

Ik denk ook dat een tattoo artist dit niet meer kan oplossen?

Afbeelding
(Ik weet inderdaad dat hij echt niet mooi is, dat hoeft niet nogmaals benadrukt te worden..)