Bij mij is ie aardig roze vind ik, maar bij sommige is hij idd erg paars.. Vind bij rebel trouwens ook dat ie bij iedereen anders staat..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Haha bij Sephora heb ik nog steeds 4000 punten, maar ik zie daar nooit leuke rewardsIk wil graag fullsize producten of zo. 500 punten/$500 voor 3 samples bv.. Nee bedankt.
Ik wou graag een kwast voor mijn foundation. Heb een beautyblender waar ik heel tevreden mee ben, maar toch.. Nieuwschierig.
Voor diegene die vroeg wanneer de Miley Cyrus lipstick nou uitkwam, 22 Januari voor NA en 12 februari voor de rest van de wereldSorry wanneer ik nu iets zeg wat al 34 keer gezegd is
Yv_ schreef:Ik heb dat weer totaal niet! Heb er een stuk of wat, maar draag een "my lips but better" zo'n 3x per week en verder denk ik één keer per maand ofzo een ander kleurtje. Heb er nog 5 die ik zo mooi vond ik het hulsje, maar nog nooit opgehad
. Hou het wel bij nagellak
.
Ik zoek trouwens een perzikkleurige blush, poeder. Iemand suggesties?
Had die van Sleek op het oog, maar toen ik die IRL zag, ben ik hard afgeknapt. Was me veel te oranje
Yonker schreef:Mac please me wil ik nog wel graag, dat vind ik wel een kleurtje voor op het werk![]()
Nog andere aanraders?