Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:18

Oké, stand bij mij staat nu op 2 bestellingen (dus ook 2x €17,- korting :D). Eerste bestelling had ik al de yalda kaars, adventkalender en een hoofdband voor €44,-. En bij de 2de bestelling is er nog een toilettas, bodycream en 4 showergel van Yalda voor €33,-. Zo slecht dit. Als mijn creditcard me wat kom aandoen, was ik nu de sjaak :') .

Misschien nog een tip. Waarschijnlijk zit er nog een extra bug in het systeem. Want ik had eerst 3 showergel voor €31,- en toen deed ik er nog eentje bij en sprong hij dus naar de €33,-. Ergens gaat er iets mis, maar wellicht wel fijn om te weten als je besteld.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:23

Justme_Lisaa schreef:
Oké, stand bij mij staat nu op 2 bestellingen (dus ook 2x €17,- korting :D). Eerste bestelling had ik al de yalda kaars, adventkalender en een hoofdband voor €44,-. En bij de 2de bestelling is er nog een toilettas, bodycream en 4 showergel van Yalda voor €33,-. Zo slecht dit. Als mijn creditcard me wat kom aandoen, was ik nu de sjaak :') .

Misschien nog een tip. Waarschijnlijk zit er nog een extra bug in het systeem. Want ik had eerst 3 showergel voor €31,- en toen deed ik er nog eentje bij en sprong hij dus naar de €33,-. Ergens gaat er iets mis, maar wellicht wel fijn om te weten als je besteld.

Ja, de samsonite2019 is een x aantal procent code, en wordt dus hoger naarmate je meer bestelt.

Janine1990

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:35

Aaah nice extra codes.... Vandaag ook maar ff shoppen :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:44

Marocje schreef:
Geen idee. Had zelf de hoop dat de parfum van Yalda in de sale was. Helaas alleen d’ ambre, die heb ik al 2x.

Die was altijd al zo snel uitverkocht. Dat het me logisch was dat hij niet in de sale was.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:49

Hier ook maar weer een bestelling eruit gedaan. Ging behoorlijk veel korting vanaf zo met die codes!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:58

Hier ook vanochtend bestelling gedaan! Met cadeaucard betaald dus mijn bankrekening is niet boos! :D

Wel de hammam carparfume <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:59

Banyu schreef:
Marocje schreef:
Geen idee. Had zelf de hoop dat de parfum van Yalda in de sale was. Helaas alleen d’ ambre, die heb ik al 2x.

Die was altijd al zo snel uitverkocht. Dat het me logisch was dat hij niet in de sale was.

Klopt, maar hij is er helemaal niet meer toch?

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:59

Oh top zeg, dank voor de codes :D. Ik had eigenlijk niets nodig, maar die codes maakte het verleidelijk om toch te bestellen. Dat is nog eens leuk shoppen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:00

Weten jullie hoe je een kortingscode via de app kan toevoegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:05

Ik heb de yalda heel erg goed ingeslagen, ik ga niet zeggen hoeveel. :+ En natuurlijk alle bed & body mists want dat is echt mn favoriete ding van Rituals. En nog een happy buddha hand wash. Laten we het erop houden dat ik zoveel heb uitgegeven dat ik die gratis karma sun protection erbij krijg. :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:37

naomiiiii schreef:
Laten we het erop houden dat ik zoveel heb uitgegeven dat ik die gratis karma sun protection erbij krijg. :+

Klinkt als een goede buit!

Enne... *kijkt met een schuin oog naar het gratis Namaste masker spul op haar lijstje*
Oeps?
Tja, als je aan de advent kalenders gaat, gaat het natuurlijk wel hard. :o

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:39

Hier ook de yalda goed ingeslagen 10 keer foam en een keer de kaars :o <3 en twee hair and body mist voor een vriendin. Helaas te laat het topic geopend, dus maar een keer alle kortingen (toch heel leuk, dus bedankt!) Sale is op de app inderdaad anders dan op de website.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:56

ik heb maar 4x de foam en de kaars en 1 de body de rest vond ik er niks tussen zitten :') zie het ook nu pas.
wel 14 euro korting dankzij de codes! julloe hebben alle kalenders al :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:09

Ashleytjuhh schreef:
julloe hebben alle kalenders al :+

Ik ben benieuwd hoeveel er weer op marktplaats opduiken voor “interessante” bedragen. ;-)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:11

Oops toch perongelijk wat geshopt in de sale :o
Ik zie alleen in de app helemaal geen sale, dus had gewoon via de website gekeken nadat ik het hier zag staan dat er sale was. Volgens mij werkt die app niet helemaal met mijn telefoon ofzo

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:13

Die app is echt ontzettend buggy op mijn iPhone, daar heb ik niets aan. Gewoon lekker op de website zelf shoppen! Werkt ook veel beter met de kortingscodes.

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:20

In de app hebben ze idd andere dingen! Via de app zijn er nog wel kalenders te bestellen! :D

Waar kan je in de app de kortingscode invullen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:38

Dallista schreef:
naomiiiii schreef:
Laten we het erop houden dat ik zoveel heb uitgegeven dat ik die gratis karma sun protection erbij krijg. :+

Enne... *kijkt met een schuin oog naar het gratis Namaste masker spul op haar lijstje*
Oeps?

Haha woow!
Bij mij komt het omdat ik de yalda echt goed heb ingeslagen. Ik laat het wel zien als ik de bestelling heb want ik ga het niet zeggen. :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:38

Dallista schreef:
naomiiiii schreef:

Oeps?

Maak ik hieraan uit dat je voor 160€ gekocht heb aan kalenders... Jammer, wilde er ook 1 bestellen.. :=

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:39

De Yalda kaars kon ik ook niet vinden en heb ik dus gemist -O- ik ga niet nog meer bestellen, heb nu meer dan genoeg. Nooit genoeg Rituals maar wel genoeg uitgegeven :+ maar ik baal wel dat de kaars bij mij niet zichtbaar was.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:39

Dallista schreef:
Ashleytjuhh schreef:
julloe hebben alle kalenders al :+

Ik ben benieuwd hoeveel er weer op marktplaats opduiken voor “interessante” bedragen. ;-)

Intressante? Meer achterlijke (vind ik) winst, zoals meerdere dat doen met alles. :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:41

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:19, in het totaal 1 keer bewerkt

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:49

Ik heb zojuist voor €35,46 het volgende besteld :+
Douche foam uit de Amsterdam lijn
Body cream Yalda
hydro dagcreme
eye make up remover
Karma car perfume
Samurai douche foam mini gratis
Strandtas gratis

Dat is nog eens leuk shoppen met al die kortingscodes en een giftcard :D :D :o

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:00

Banyu schreef:
Intressante? Meer achterlijke (vind ik) winst, zoals meerdere dat doen met alles. :')

Zo letterlijk wilde ik het niet verwoorden. ;-)
Tja, het is wel een makkelijke manier om winst te maken. En je doet het jezelf als koper natuurlijk ook wel aan als je die bedragen eraan uitgeeft.
Rest assured, ik heb betere bestemmingen voor kalenders dan marktplaats. Moet de eerste persoon nog tegenkomen die ik geen plezier kan doen met iets van Rituals.
En heb het bij drie kalenders gehouden. Eigenlijk twee, maar toen kwam die ene korting nog langszij en tja...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:03

Die ambre reis parfum, is dat voor mannen of vrouwen, kan ik even niet goed terug vinden?