[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:00

dat vind ik ook mooi! zou zoiets ook wel willen :P

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:09

Wel een ontzettend vaag verhaal van die tattooshop.
Het gaat hem sowieso klanten kosten, of het nu waar is of niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:10

Ik kom toevallig uit Almere en die shop staat sowieso qua klantvriendelijkheid behoorlijk slecht aangeschreven. Ben er zelf ook wel eens binnen geweest en vond ze daar niet echt professioneel overkomen...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:21

Dan zal het hele gedoe wel waar zijn.
Sneue actie.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:29

Tinkerloos schreef:
Sneue actie.

Dit vind ik eerlijk gezegd wel erg kort door de bocht. Omdat ze niet klant vriendelijk zijn zal het hele gebeuren wel waar zijn? Bij het eerste bericht staat er boven: Tattoo da Vinci, op de latere screenshots staat Tattoo Da Vini, ook de tijden van de berichten kloppen niet.

Ken de hele zaak en de mensen daar verder niet, en als dit echt waar is, is het natuurlijk niet goed te praten maar de screenshots hebben wel een vaag tintje er aan zitten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:54

Het telefoonnummer bij de whatsapp gesprekken, komt dat overeen met het nummer van de shop? (heb ik niet geckecked)
De foto van die piemel... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:58

Ik zie p fb al voorbij komen dat t niet klopt ofzo. MAar goed , zeker weten doe ik niet.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:11

Als dit niet waar is valt het onder laster en kunnen ze nog een aardige zaak beginnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:14

Ben benieuwd...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:40

xRoosss schreef:
Tinkerloos schreef:
Sneue actie.

Dit vind ik eerlijk gezegd wel erg kort door de bocht. Omdat ze niet klant vriendelijk zijn zal het hele gebeuren wel waar zijn? Bij het eerste bericht staat er boven: Tattoo da Vinci, op de latere screenshots staat Tattoo Da Vini, ook de tijden van de berichten kloppen niet.

Ken de hele zaak en de mensen daar verder niet, en als dit echt waar is, is het natuurlijk niet goed te praten maar de screenshots hebben wel een vaag tintje er aan zitten.

Ik werk in de telecom en dit is heel makkelijk te verklaren, de naam tattoo da vinci maakt de gebruiker zelf van het toestel met toevoegen kan dus zijn dat hij/zij eerst een typfout had. Pas op het moment dat hij/zij jouw nummer ook toevoegt krijg je pas de foto te zien, heel gek is dat dus niet. De tijden kloppen ook gewoon, je moet echter de laatste afbeelding als eerst lezen..

Hoe dan ook, we zullen het zien..

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:02

Raar verhaal zeg van die tattoo shop...
Geloof gelijk dat het nep zou zijn, welke shop zou nou zulke reacties geven?

@lifaya: gelukkig maar! Vond het al zo vreemd... ken contact allergieën, en zo'n reactie behalve op de boosdoener zelf, klopt niet. Wat het dan wel is geweest is wel vreemd dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:05

Nessa schreef:
Raar verhaal zeg van die tattoo shop...
Geloof gelijk dat het nep zou zijn, welke shop zou nou zulke reacties geven?

Geloof mij, ik ken rare shopeigenaren := en verhalen uit eerste hand :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:07

Ik ben voor zover mij bekend enkel allergisch voor nikkel en zon. Wat een reactie geeft dan. En die zonnenallergie is ook niet zo logisch want ik heb dat alleen maar in Nederland en dan op mijn borst :') kon in Amerika met 45 graden gewoon in schaarse kleren buiten lopen :') en dan dus nikkel. Verder ben ik nergens allergisch voor, niet waar ik ooit last van heb gehad... Daarom is het dus zo vreemd dat ik zo'n heftige reactie had.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:35

_Friemel schreef:
Hebben jullie die rel meegekregen van Tattoo da Vini Almere?

Toevallig liep ik maandag ''door het dorp'' en waar voorheen een kledingszaakje zat, zit nu die tattooshop. Trok gelijk mijn aandacht: ''huh? Hier een tattooshop?'' Maar het smoelde voor geen meter binnen! Naar mijn idee toen nog niet klaar voor opening.
En ja, dan deze rel, ik ben erg benieuwd hoe het ze zal vergaan....
Oei... portfolio is ook niet bijster sterk...
http://instagram.com/p/xrsCsKgtob/?modal=true

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:51

Hij had ook een bericht op FB gepost voor die rel, begin januari hij zocht een BB of een iPhone je kreeg in ruil een gratis tattoo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:56

_Friemel schreef:
Hij had ook een bericht op FB gepost voor die rel, begin januari hij zocht een BB of een iPhone je kreeg in ruil een gratis tattoo..

Dat zegt wel al het een en ander betreffende professionaliteit in mijn ogen :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:57

Haha nou ja zeg, zo'n shop neem je toch al niet meer serieus? Al helemaal niet met die kwaliteit die ze leveren...

Hebben er inmiddels al meer hun tattoo bij Shennaki laten zetten?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:01

Het rammelt van alle kanten... Hun zeggen niet zo gereageerd te hebben op een mindervalide, dat het een HOAX is, maar ondertussen zegt hij wel dat als je een beperking hebt, je 80% korting krijgt... Klinkt een beetje alsof hij het boetekleed aantrekt.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:17

Een shop uit Amsterdam speelt er dan weer op in door die desbetreffende vrouw een gratis tattoo aan te bieden. Maar volgens mij is dat ook niet echt een top shop wat ik snel heb gezien.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:21

Wat een gedoe zeg... Daar wil je toch uberhaupt niet meer mee in zee, of het verhaal nou wel of niet waar is :+

Ik zag trouwens dat Joy gaat verhuizen naar de Piramide in Oudehaske! Dan is ze helemaal op fiets afstand van mij :') en ik had bedacht dat ik eigenlijk nog een tattoo wil van een boek :')

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:24

RoosG schreef:
Een shop uit Amsterdam speelt er dan weer op in door die desbetreffende vrouw een gratis tattoo aan te bieden. Maar volgens mij is dat ook niet echt een top shop wat ik snel heb gezien.

Zou het haar om de tattoo te doen zijn? Dan zou ik ''respect'' op m'n ribben laten zetten :+
Sowieso raar, ga een dag flyeren voor die shop in Almere en je krijgt een tattoo cadeau...

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:51

Ja vind ik ook wel gek, maar goed ik ben dan ook iemand die best wel wat moeite en geld over heeft voor iets wat eeuwig op haar lichaam staat.

Denk dat het nu wel een principe kwestie is geworden voor haar hoor, maar goed misschien ook wel niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:35

RoosG schreef:

Ja die probeert me ineens telkens toe te voegen als vriend :') Lekker professioneel ook om gelijk op die manier misbruik te maken van de situatie.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:45

Nou als het een beetje een degelijke shop was geweest, had ik het wel tof gevonden. Maar ik heb het even bekeken en ben niet echt overtuigd van het werk van die Amsterdamse shop. Vergelijkbaar met die Da vini..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:46

Misschien werken ze wel samen en is het een complot om meer naamsbekendheid te krijgen. :+