Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eefsel2109

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 12:13

Spannend beenjesshar!

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 13:32

Spannend dames ik hoop op positief nieuws!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 16:50

Wat spannend, Beentjesshar! Succes alvast.

En inderdaad Eefsel, wat een bizarre afvalrace. Hopelijk is de eerste al een plakker.

_IJsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 19:18

Boompje1985 fijn dat gelukt is!!

Eersel, jeetje dat van zoveel 2 dan goed zijn hé...hoor je wel vaker...maar hoe het kan bizar wel
Hopen dat het straks lukt dat het ook blijft zitten!

beenjeshar, spannend hoor

_IJsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 19:20

Boompje1985 schreef:
Maar gebeurt er dan helemaal niks Ijsvogel? Of gaat het heel langzaam? Bij mij doet een lage dosis ook vrijwel niks. Heb je al een hogere dosis voorgeschreven gekregen? Heb je een bloedonderzoek gehad na een paar dagen gebruik van de Gonal-f? Wel vervelend dat al je inzet voor niks lijkt te zijn en dat het ziekenhuis het ook niet weet.

Er gebeurd wel wat...dan weer li eierstok dan weer re...maar nog niet groter dan 14...echt heel vaag ze kunnen er niet uit komen welke mag groeien ofzo. Super vaag

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:22

Eefsel jammer hé dat er zoveel afvallen.. ik duim dat eentje van de 2 zal blijven zitten!

Succes alvast beenjesharr, eerste icsi poging toch?

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 18:26

Klopt helemaal Saar !! Dank je wel

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:52

Heel veel succes Beenjes.

Ik wist trouwens niet dat dat ook nog kon. Ik dacht eigenlijk dat in elke follikel ook een eicel zat. (Bioloie is alweer een tijdje geleden hihi).

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:54

Er zijn 3 embryo's van de 10 eicellen, best een teleurstelling moet ik toegeven -O- . Vanmiddag de terugplaatsing.

Damber2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:31

Boompje1985 schreef:
Er zijn 3 embryo's van de 10 eicellen, best een teleurstelling moet ik toegeven -O- . Vanmiddag de terugplaatsing.

Even lang onder een steen gelegen. Dit proces trekt me best snel leeg. Dus ik moet mij tussendoor ook echt ergens anders op focussen.

Maar bovenstaande. Fles is nog halfvol. 3 embryo’s kan maar zo een prachtig kind op leveren. Dus ik duim echt voor je!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:33

Er hoeft maar 1 embryo 9 maanden te blijven zitten dus er is hoop toch boompje

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:38

Ik gooi je even hart onder de riem. 10 eicellen, 4 embryo's, eerste cryo plakte en werd mijn zoontje (verse mislukte), tweede cryo zit nu 34 weken in mijn buik :knuffel:
Zijn het 5daagse of 3daagse?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:46

Het zijn 3 daagse embryo's.
En dankjewel voor alle positieve berichtjes iedereen. Ik heb er maar 1 nodig die het goed doet indd.

Alleen heeft mijn vriend aangegeven dat hij niet nog een traject wil gaan doen hierna. Daardoor voelt het voor mij ook of het valt of staat met deze 3 embryo's. Ik denk dat bij mij de teleurstelling daardoor ook wat harder binnen komt ofzo.

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:05

Ga heel hard voor je duimen boompje

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:10

Dankjewel! Jullie zijn lief en heel begripvol en dat had ik nou net ff nodig! <3

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:16

Heel veel sterkte, ik snap de teleurstelling, maar inderdaad er is er maar 1 nodig! Ik ga duimen :knuffel:

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:40

Ik snap je hoor, is ook moeilijk dat je vriend er zo instaat

Damber2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 14:32

Boompje1985 schreef:
Het zijn 3 daagse embryo's.
En dankjewel voor alle positieve berichtjes iedereen. Ik heb er maar 1 nodig die het goed doet indd.

Alleen heeft mijn vriend aangegeven dat hij niet nog een traject wil gaan doen hierna. Daardoor voelt het voor mij ook of het valt of staat met deze 3 embryo's. Ik denk dat bij mij de teleurstelling daardoor ook wat harder binnen komt ofzo.

Weet je wat het is? Wil je geen valse hoop geven. Maar mocht het niet wat worden. Plan dan even een rust periode in. Bespreek het dan weer.

Voor een man is dit heel anders dan voor ons. Af en toe even een adempauze geeft vaak wel rust.

Wie weet is het dan toch geen keiharde nee.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 15:41

Boompje, wat een tegenvaller inderdaad. Het bericht van secricible is wel weer hoopgevend. Wie weet zijn het nu allemaal goede plakkers. Er zijn er 3, er is dus hoop.

Sterkte en hopelijk komt hier een succesvolle zwangerschap uit. Zou zo fijn zijn!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:11

Hier ook nog een oudgediende van dit topic.

Ik had bij mijn 1ste poging maar 5 eicellen, 4 waren er bevrucht en nu lopen er hier 2 zoontjes rond van bijna 6j en 3j.

Ik wens iedereen hier trouwens veel moed en succes.

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 20:59

Dikke knuffel ! Ik duim mee hoor! :(:)

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 19:58

Dat is niet veel inderdaad Boompje, maar gelukkig zijn het er wel 3 en heb je dus gewoon goede kansen. Mijn duimen draaien al voor je!

Ik kom weer even om de hoek zwaaien, vanavond begint het traject voor mij echt met de eerste spuit (decapeptyl). Hoewel ik er heel nuchter in sta vind ik t toch wel spannend :=

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 21:39

Succes Miekelien en is ook heel normaal hoor dat je het spannend vind. Ik zat voor de punctie ineens in tranen puur van de spanning := . Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat je straks een mooie opbrengst hebt!

En wat het prikken betreft niet te lang nadenken maar gewoon doen! Als je eenmaal die drempel over bent gaat het steeds makkelijker!

Damber2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:37

Altijd zo’n moeite met het vinden van de piek. Deze maand viel het iets mee.

Mijn lh is altijd wel hoog. Dit is al onderzocht door een privé lab onderzoek. Alleen de HA wil niet meewerken.

Afbeelding
Denk van zaterdag op zondag de piek.

Verder ben ik, terwijl ik dat wel zei, niet weer naar de HA geweest. Inmiddels voel ik mij zelf een stuk beter. Ben ook veel beter gaan eten.

Mijn lh is in de eerste dagen ook veel milder. Normaliter is dit ook veel donkerder.

Ben nu zout met jodium gaan gebruiken ipv jodium vrij. Mijn gevoel zegt dat mijn schildklier toch niet zo vlot is. Bloedonderzoek toonde wel een te hoog lsh waarde, maar geen afwijkende T4 waarde. Waardoor de HA het toch weer afwimpelde....

Dus een drempel om te gaan in combinatie dat ik mij beter voel. Minder kramp gehad. Dus ik heb hoop... al zou ik toch moeten gaan als dit geen succes heeft.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:04

Damber, de digitale clear blue ovulatietesten geven wat duidelijker aan of je je piek hebt of niet. Een tip dus. :D Ik denk dat je inschatting goed is, wat betreft je piek.

Ik heb deze maand toch maar weer een poging gedaan met de ovulatietesten. Rond dag 13 2x per dag gaan testen, omdat mijn piek maar kort lijkt te duren waardoor ik 'm voorheen altijd miste. Op dag 16 (om 5 uur in de ochtend :+) had ik voor het eerst een piek! Geen knipperende smiley, maar echt een stilstaande. *\o/*