Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wollie2004 schreef:Hoi heartbeat1999!
Wauw Dais_ klinkt goed, zo op de sportschool begeleid worden! Ik heb mn abbo opgezegd en ben per 1 maart geen lid meer.
Ik heb er bijna 2 jaar gesport, maar de begeleiding was niet je van het en na een jaar bleef ik sommige oefening niet goed uitvoeren, ook mijn eigen fout natuurlijk, maar de begeleiding daar was ook niet fantastisch, altijd harde muziek aan... veel groepjes jongeren en groepen spierbonkels... voelde me daar nooit echt op mn gemak..
deviltjh schreef:Dais_ ik heb zo’n stappenteller op mijn mobiel, en wandel 3 x in de week met mijn moeder nog daarbij. Ook sport ik 2/3 x in de week, deze week: vandaag paardrijden, morgen handboogschieten en woensdag duiken. En dan nog wandelen.
Dus ik hoop dat het dan niet aan de hoeveelheid beweging ligt
Dais_ schreef:Stappentellers zeggen me niksHoeveel km loop je en op welke tijd? Als ik met mijn moeder ga wandelen dan lopen we te slenteren. Ik loop graag met mijn paard, die stapt bijna 7 km per uur en dan staat het zweet wel op je rug na een uur doorlopen
Of alleen, dan bepaal ik lekker mijn eigen tempo.
Handboogschieten en zwemmen doe ik niet dus ik zou niet weten wat of dat voor effect heeftEn paardrijden, wat doe je dan precies? Als ik een uur op mijn paard heb gezeten heb ik naar mijn gevoel niks gedaan
Ik rijd alleen buiten in de polder met afentoe draven en galopperen.
Om die reden ga ik op de fiets naar stal, dan heb ik het gevoel dat het eerlijker is. Ik gewerkt, paard gewerkt![]()
Ik drink met mijn groene thee op en stap op de fiets om een uur te gaan wandelen met mijn paard![]()
Heleen_B schreef:@ Worldgirl: Ik weet niet hoor maar met jouw gewicht hoef je niet extreem af te vallen en het lijkt me voor die 2 a 3 kilo die je kwijt wilt, dat je daar geen eiwitshakes voor nodig hebt?
corientjuhh schreef:Mijn lijstje
O; 2broodjes hagelslag en glas vifit
T; knopper en 2 mandarijnen
L; 4broodjes kaas en een hamburger
En verder nog geen idee wat we vanavond eten
Ga vanavond nog rijden.. Zal zware les worden met mijn stuiterballetje haha