Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:06

Eh ik heb er ook aardig wat:
Pleasures van Estee lauder (maar die vind ik eigenlijk te bloemig)
She van Armani (1 vd favo)
Sun en Sun Delight van Jil Sander (beide heerlijk)
Deep Purple van Hugo Boss
Miracle van Lancome
Belle d'Opium van YSL (die paarsblauwe fles die bij ICI en Douglas niet meer te krijgen is maar parfumwinkel.nl wel)
Oro van Roberto Cavalli
Nero assoluto van Roberto Cavalli
Euphoria van Calvin Klein

En wishlist:
Downtown van CK
Acqua van RC
Just Cavalli van RC
En er zijn er nog een paar :o Maar ik gebruik nu heel fijn proefjes :D Zo heb je ook wat afwisseling.

She is mijn meest gebruikte, daarna Sun Delight. De rest wissel ik af naar gelang mijn stemming en waar ik heen ga.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:11

linoleum schreef:
Mijn favorieten zijn Chloé, Valentina van Valentino en Liberté van Cacharel. Maar die laatste word nergens meer verkocht :(
En heb zo'n vermoeden dat Alien een nieuwe favoriet gaat worden.

https://www.onlineparfumerieshop.nl/par ... -50ml.html
Hier staan ze nog, misschien wat inslaan ;)

Ange ou demon? Die ken ik geloof ik niet. Wat voor geur is dat? Licht, fruitig, zwaar?

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:58

Valentina van Valentino is mijn absolute favoriet <3 heeeeeerlijk geurtje!!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:30

Ange ou demon is best zwaar, hij doet me best wel denken aan de lucht die in een parfumerie hangt en aan make-up, hij is ook wel poederig. Hij is niet scherp, dus ook niet hoofdpijnerig ofzo (Chanel parfums bijv vind ik altijd zo scherp openen). Ik hoorde trouwens dat ie niet meer gemaakt werd, maar of dit waar is weet ik niet.. Toen ik een jaar pf 16 was (alweer 7 jaar geleden) heb ik er ooit eens een proefje van gehad en ben hem eigenlijk nooit meer vergeten, laatst rook ik hem even weer en was weer helemaal verliefd. :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:14

Ik wordt er altijd een beetje misselijk van, dus ik gebruik hem niet heel vaak. Ik vind het meer een geur voor savonds :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:08

Ange ou demon is ook heerlijk! Maar die zit nog niet in de verzameling. Die jat ik van moeders :D
Ik heb er minimaal 25 denk ik... het probleem van alle aanbiedingen als eerste zien op je werk. Mijn make-up stash is ook al niet al te klein...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:10

Ik heb maar één duur parfum dat ik echt dagelijks draag := Heb Valentina liggen en volgens mij nog een restje Light Blue van D&G, die vind ik ook echt verrukkelijk maar meer echt voor in de zomer.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:34

Djilna schreef:
linoleum schreef:
Mijn favorieten zijn Chloé, Valentina van Valentino en Liberté van Cacharel. Maar die laatste word nergens meer verkocht :(
En heb zo'n vermoeden dat Alien een nieuwe favoriet gaat worden.

https://www.onlineparfumerieshop.nl/par ... -50ml.html
Hier staan ze nog, misschien wat inslaan ;)

Oeh dankjewel! Ik zal eens even kijken. Heb van Liberté zeker wel al 6 flesjes opgemaakt, dus een paar nieuwe kan zeker geen kwaad.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:37

Op dit moment heb ik 6 staan. Meesten ook wel wat duurdere, maar ik koop altijd met een bon ofzo. Vind ik zo'n leuk cadeautje voor mezelf omdat je er ook zo lekker lang mee kan doen.

Wat ik nu op kast heb staan:
Chloé by Chloé
Valentina - Valentino
Burberry Sport (keer gekregen, gebruik die echt te weinig)
Be delicious - DKNY
Dreams Unlimited - Body Shop
Alien - Thierry Mugler

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:55

Mijn parfumstash...
Afbeelding

Afbeelding

de 4711 is een oud flesje van mijn oma... vond dat die er wel tussen hoort maar houd zelf absoluut niet van de geur :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:00

Santigo_ schreef:
Ange ou demon is ook heerlijk! Maar die zit nog niet in de verzameling. Die jat ik van moeders :D
Ik heb er minimaal 25 denk ik... het probleem van alle aanbiedingen als eerste zien op je werk. Mijn make-up stash is ook al niet al te klein...

Waar werk je? :D :D Haha zou voor mij denk ik ook echt te gevaarlijk zijn, in een parfumerie oid werken. :)) Wat ziet dat er leuk uit met dat hartje!! Zie ook een paar lekkere geurtjes staan. Je hebt er idd veel. :))

Mijn geurtjes zijn van favoriet naar minst favoriet :D :
Coco - Chanel
Flowerbomb - Viktor en Rolf
Candy - Prada
Chance - Chanel
Acqua di Gioia - Armani
J'adore - Dior
Allure - Chanel (te vaak gedragen en vind hem nu niet meer lekker :+ )
Woman - Versace
La petite robe noir - Guerlain

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:24

Als ik ooit een duur parfum ga kopen, dan is het J'adore van Dior, ooh wat is die heerlijk <3 En La vie est belle van Lancome is ook echt heeeeerlijk!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:10

Bij Etos Loose. Ik heb gewoon iets met aparte flesjes, en de lolita's vind ik geweldig en lekker ruiken. Gelukkig ga ik in september weer met een opleiding beginnen, ik koop toch echt wel te veel :+ Maar ik gebruik ook (zo goed als) alles, dus dan is t geoorloofd O:)

J'adore is ook erg lekker Dominique!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:54

Weten jullie of Essence, Catrice of NYC (of Etos ed) een goede waterproof mascara hebben? Ik ga op vakantie en twijfel of ik een gewone mascara zal meenemen of een waterproof. Ik heb nog een waterproof van MaxFactor, maar die is al 2 jaar oud dus die moet maar eens weg := En normaal draag ik nooit wp dus daarom liefst budget..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:37

Ik heb glamour doll, volgens mij van Catrice en die blijft goed zitten bij mij.
Heeft vakantie overleefd.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:15

Ik draag nooit waterproof djilna, weet alleen dat er eentje is van bourjois die slecht is... dus daar zou ik niet voor gaan. Bij de etos zijn trouwens deze week nog alle mascara's 2e gratis, t/m zondag. Alle mascara's van alle merken, kun je combineren naar wens

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:19

Is er dan ook een niet waterproof die tegen een rondje zwemmen kan? :+
Ik ga wel even kijken, dank voor de tips!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:24

Als je boven water blijft wel ;) :=
Ik gebruik de collosal waterproof op vakantie

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:25

Die is van Maybelline toch?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:37

*Meld zich na 4 mnd verbouwen en verhuizen*

Sorry, ik heb alleen de laatste pagina's bijgelezen. :o

Mijn pafrumstash is echt heel mager op het moment. Er is veel op gegaan maar heb niks bijgekocht. Ik heb alleen op dit moment een refillable flesje Alien, een purse flesje Alien en een flesje La Vie est Belle.

Nu ben ik wel iemand die heel lang dezelfde geur draagt en weinig afwisselt. :)

Favorieten die ik al eens heb gehad en heb opgemaakt:
- Victor & Rolf flowerbomb.
- Miss dior Cherie
- Chanel Mademoiselle (al draag ik die niet meer want het is ook de geur van m'n schoonma, vind vriendlief dus niet zo leuk)

Op m'n verlanglijstje staan:
- Love van Chloe
- Dolce van Dolce & Gabbana

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:59

Kom ook weer even binnenvallen!

Veel lekkere geurtjes komen voorbij, Alien vind ik niet echt lekker, lijkt ook of iedereen er mee loopt. De lichtere variant vind ik wel lekker, maar die is ook zo weer vervlogen.

Ik heb vaak wel duurdere geurtjes, die goedkope 'rommel' wordt ik misselijk van.

Heb nu eentje van Lacoste, die was redelijk goedkoop en dat is mijn simpele geurtje, als ik wel parfum op wil doen, maar bijvoorbeeld na 2 uur of zo weer onder de douche stap, vind het dan zo zonde om dure parfum op te doen.

Die van Roberto Cavalli, de originele...echt heerlijk. Heb daar al bijna twee flessen van versleten. Ange ou Demon is ook heerlijk, zat laatst te twijfelen maar toch Mademoisselle gekocht van Chanel. Ook heerlijk zomers vind ik. En La vie et belle van Lancome, krijg daar vaak complimentjes over :P Heb niet zo veel parfum, heb ook geen geld voor zoveel. Ik koop dan liever af en toe een wat duurdere parfum dan heel veel goedkoop spul.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 11:02

Ik koop het ook eigenlijk alleen als ik waardebonnen heb/krijg of als er een goede aanbieding is. Anders vind ik het ook erg duur. Alleen die Roberto Cavalli Nero assoluto heb ik buiten een aanbieding om gekocht. Wilde op dat moment gewoon heel graag een lekker geurtje kopen, impulsaankoop dus :+
En de Deep Purple en beide Jill Sanders heb ik gekregen :)

Geur is bij mij vaak ook seizoen- en humeurgebonden en draag het in de winter vaker dan in de zomer.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:07

Oh bijna alles van mij was aanbieding hoor :D Ik heb zo goed als geen flesjes aan de volle prijs gekocht. Ik heb er inderdaad ook bij die ik liever in de zomer of winter draag djilna, hangt vaak ook nog af van mijn humeur

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 12:45

http://www.fragrantica.com/ is echt een leuke site om eens rond te neuzen. Er staat bij welke parfums in dezelfde categorie horen, dat vind ik altijd heel handig! Als ik dan bij de Douglas of Ici kom ruik ik even om te kijken of ze gelijk hebben :j meestal houd ik namelijk wel van dezelfde 'soort' parfums.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 12:53

Ja dat is idd een leuke site! Bij mij klopt dat vakje ernaast met 'mensen die dit lekker vinden vinden deze ook lekker' (oid) altijd heel goed. De meeste die daarin staan als ik naar mn favoriete parfums kijk wil ik of heb ik. :D