Stoer dat je dat weer gedaan hebt, Laura!
Knap dat je weer kon aanhaken! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knap dat je weer kon aanhaken!
bezigheden buitenshuis hebbend aan de kust.
tot maandag kleine uurtjes.
feest.
; een ´conflict´ tussen twee hobbies zeg maar, doch vrijdag 10 is er een nachtelijke wedstrijd en die wil ik nu wel érg graag rijden dus moét ik wat kms maken. Nóg eerder op als ik in de bergen ben dan maar

MichieldeM schreef:Iedereen is weer lekker bezig zie ik!
@MusLi: gaaf hoor, forse hoogtemeters ook. Was het niet bloedheet? Hoe hebben jullie dat met drinken gedaan?
@jewemm: I ben jaloers, ik wil al heel lang naar Engeland en Schotland (vooral Schotland)
Ik had maar een paar dagen en ben naar de Moezel gegaan. Het is wel een super regio om te fietsen, veel fietspaden en superbeleefde auto's. Ik heb wel de enige urenlange stortbui van het laatste half jaar over me heen gehad (maar dat was wel lekker koel)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Mooi gebied ook en fijn dat de auto's zo voorzichtig waren.
Hihi, dat paard. Succes morgen!
Mooie afstand hoor! Geen last van pijntjes?
We zijn een rondje richting de Maeslantkering gefietst en die vervolgens 7x op gefietst. Ik was er nog nooit geweest, maar is heel erg leuk! Uiteindelijk 130km gefietst vandaag. Deze week 334 km gefietst
Voet sliep wel weer maar die knie ging gelukkig goed. Leuk van die Maeslantkering, ik wil dat ding ook wel eens in het echt zien. Wat een kilometers heb je gefietst deze week
culaccino schreef:Toetsenbordpaard! Kom je eigenlijk veel bekenden tegen bij die triathlons.
te houden maar miste het fysiek afzien op de fiets zó erg.