Njen schreef:Ben ik de enige met een bultje aan de binnenkant van mijn neusvleugel? Heb ik sinds ik er een piercing heb.
Heb ook nog niet zo lang een neuspiercing maar ik heb geen bultje hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Njen schreef:Ben ik de enige met een bultje aan de binnenkant van mijn neusvleugel? Heb ik sinds ik er een piercing heb.
Dookie schreef:Br zomaar zeezout lijkt me ook niet echt lekker
milo schreef:ik was hem elke dag met unicura onder de douche, zt er zo min mogelijk aan en heb 2 keer soda gebruikt, waar het wel beter van werd. maar als ik me 1 keer stoot, is hij meteen weer rood.(en dat rijmt)
hij doet verder geen zeer. maar ik vind het gewoon raar.
Tooske schreef:Njen schreef:Ben ik de enige met een bultje aan de binnenkant van mijn neusvleugel? Heb ik sinds ik er een piercing heb.
Heb ook nog niet zo lang een neuspiercing maar ik heb geen bultje hoor!
Ketaki schreef:schieten is toch ook gevaarlijker omdat het verkeerd geschoten kan worden??
wat zou volgens jullie veiliger zijn.
schieten of een naald
milo schreef:ik blijf gewoon regelmatig met soda behandelen en elke dag wassen met unicura.
als ik he stoot is hij idd meteen weer rood.
PrinCessRomy schreef:Voor degene die een neuspiercing hebben gezet en dus zo'n bultje hebben, zijn jullie geschoten met een oorbel pistool?
verder geen zorgen over dat rode bij je navelpiercing, een navelpiercing genezen duurt echt heel heel erg lang, dit heeft ook te maken met kleding etc.