Marlis schreef:Hier vandaag weer ctg en echo gehad en alles zoals elke x weer prima.
Morgen weer ziekenhuis, bloedprikken.
Vandaag verder de hondjes vroeg gewandeld, paardjes gedaan en kipjes, bbque met zus, zwager en hun kleine.
En moest vanmiddag bij mn schoonouders langs die hier in buurt op Landal park zitten. Krijg je de opmerking je loopt nog. Opmerking terug was ben niet gehandicapt..
Ga slecht op zulke dingen. toen we naar de auto liepen liepen ze mee, je bent van achter nog wel slank. Snap niet waar zulke opmerkingen goed voor zijn.
Voeten en benen zijn weer mega dik van het vocht.
Hier had ik me aangemeld op paar Facebook groepen over borstvoeding maar maakt me alleen maar angstig. Lees je dat je echt bijna 24/7 meteen baby aan de borst zit en dat dat normaal is veel komen.
Ik heb iig flesvoeding in huis gehaald en ga wel zien of borstvoeding iets voor ons ia
Dat van borstvoeding klopt naar mijn idee wel in het begin omdat je productie op gang moet komen. Maar dat is met de fles niet anders. Ze komen heel kort op elkaar voor voeden. In de kraamweek moest ik ook iedere 2 uur 20 minuten kolven. Ik doe nu 4x per dag anders draai ik daar ook op door.
Ik word op dit moment ook weer knettergek. Sinds 6 uur weer eten janken spugen en weer opnieuw. Muziek en inbakeren doet niets. Dit zijn wel de momenten dat ik denk gadverdamme zeg. Waar zijn we aan begonnen. Echt loedermoeder mja dat is wat slaaptekort met mij doet in ieder geval