Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Maar ik ben helemaal geen sprinter dus ben benieuwd....

Gelukkig vertrekken we zondag pas, dus heb wat speling. Heb alleen woensdag gelopen. Gisteren een lange (maar leuke) dag op locatie, morgen een duurloop met mijn zusje en zondag in Amsterdam een rondje met mijn man. En daarna lopen we gewoon in NY
(leuk hé ongesteld zijn
)
een rondje van 8km gedaan, waarvan 7,5km rustig aan en de laatste 500m versnellen. Was lekker 
Wennen aan de hogere temperaturen, maar heerlijk gelopen, mooie route, leuk gezelschap en nu lekker inpakken en opruimen!

Wat goed dat je zo'n lange afstand hebt gelopen, kan je zeker trots op zijn. Dat zijn dus eigenlijk ook 2 loopjes van 7,5, dus ook jij kan 2x op een dag sporten, haha. 

Gisteren dus lekker met de mountainbike het bos/duin in geweest. Wel een fijne afwisseling ook 
en hopelijk kan ik dat blijven doen en verder opbouwen. Al ben ik nu blij met alles wat lukt.
BeFunny schreef:Wat hebben jullie veel gelopen zeg allemaal . Suus wat ziet dat er gezellig uit met paard en honden![]()
Ik ben een maand geleden geopereerd en had vorrige week groen licht gehad van de fysio om weer te starten. Heb de 5km hardlopen alweer aangetikt. En met wandelen de 8 km (wandelen mocht ik meteen al doen dus ben ik ook blijven doen) hardlopen wel heel traag. Maar we lopen weeren hopelijk kan ik dat blijven doen en verder opbouwen. Al ben ik nu blij met alles wat lukt.
[ [url=m/oUo3Ss.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelijk aan vriend voorgesteld om dat ook eens te doen maar die wilde niet. Bijna 174.000 is echt heel erg veel!