Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Die had ik nog niet gezien.
Vooral bijzonder hoe die cijfers in Duitsland zo afwijken van de rest van de EU. Ik heb die cijfers nog nergens anders zo gezien.
sureido schreef:Ik las ergens ook al dat de pil misschien wel er inderdaad aan kan meewerken.
Femke_Tweety schreef:sureido schreef:Ik las ergens ook al dat de pil misschien wel er inderdaad aan kan meewerken.
Waar?
Want ik wil wel graag echt bronnen als je stelt dat het inderdaad misschien samenhangt.
Ik stel de vraag of het zou kunnen, jij zegt dat het inderdaad kan?
Voordat iedereen die de pil gebruikt nu helemaal over de flos gaat zeg maar.
Overigens, dat de pil kans op trombose vergroot, helemaal los van coronavaccins, is bekend.
(Die dingen hebben nog wel meer beroerde bijwerkingen, meer dan de vaccins voorlopig...)
bigone schreef:Even gezocht naar de Engelse cijfers, miljoenen gevaccineerd met AZ, bijna allemaal 60+ en één sterfgeval ( man) en vier met bloedproppen . Echter, de healthcare organisaties roepen nu wel op aan de bel te trekken bij fikse hoofdpijn na vier dagen of algehele malaise die na een aantal dagen op komt zetten. Waarschijnlijk omdat nu de 60 - ers aan de beurt zijn voor vaccinatie.
Dus aan de ene kant zeggen ze dat het veilig is maar er in zeldzame gevallen wel wat kan gebeuren.
Femke_Tweety schreef:Pandora2 schreef:Het is niet gezegd dat het in de UK niet gebeurd. Integendeel, dat zijn ook maar mensen die gevaccineerd werden![]()
Maar het komt niet naar buiten hoogstwaarschijnlijk.
AstraZeneca - Oxford University... zo'n heilige boontjes zijn die engelsen nu ook weer niet.
Dat valt echt niet onder de pet te houden in de huidige tijd met social media en internet.
Misschien dat die bedrijven het zouden willen (zou niet slim zijn, en ik denk het ook niet) maar zélfs áls ze het onder de pet willen houden, gaat dat echt niet zomaar.
Britten met die bijwerking of hun familie en vrienden, zouden daar op een gegeven moment echt wel wat van zeggen hier en daar.
Ik denk dus dat het gewoon écht héél weinig voorkomt.
IMJ schreef:bigone schreef:Even gezocht naar de Engelse cijfers, miljoenen gevaccineerd met AZ, bijna allemaal 60+ en één sterfgeval ( man) en vier met bloedproppen . Echter, de healthcare organisaties roepen nu wel op aan de bel te trekken bij fikse hoofdpijn na vier dagen of algehele malaise die na een aantal dagen op komt zetten. Waarschijnlijk omdat nu de 60 - ers aan de beurt zijn voor vaccinatie.
Dus aan de ene kant zeggen ze dat het veilig is maar er in zeldzame gevallen wel wat kan gebeuren.
Heb je daar een linkje naar toe, zou het graag ook nog even lezen. Heb hem zaterdag gehad nl
secricible schreef:Pien dat is wel een heel versimpelde versie van het verhaal ten gunste van UK.