secricible schreef:Voor mij persoonlijk zal het me een rotzorg wezen of jij gevaccineerd bent als ik dat wel ben.
Maar vaccinatie gaat niet om mij persoonlijk, maar om gezamelijk een goede groepsimmuniteit bereiken zodat mensen die niet gevaccineerd mogen worden ook beschermd zijn.
En daar vind ik dus wel wat van en in dat opzicht heb ik belang bij zoveel mensen gevaccineerd willen hebben.
En zoals gezegd, als iedereen gevaccineerd is mag je van mij overal komen. Maar zolang je dat niet bent en de groepsimmuniteit te laag is kan ik me voorstellen dat in het belang van de economie het noodzakelijk is mensen op bepaalde plekken te weren.
Dit dus. Dimphyl, je staat met je houding vooruitgang in de weg. Opening van de horeca, festivals: we kunnen het shaken als veel mensen zich zo opstellen zoals jij. Want dat trekken de ziekenhuizen niet.
Dus als je die ondernemers echt zo'n warm hart toedraagt: stop met zeuren en laat je vaccineren. Dat stoppen we samen het verspreiden van dat virus. Kan de zorg het weer bolwerken. Ben jij weer zo vrij als een vogel.
Zie je niet hoe ontzettend egocentrisch je eigenlijk denkt? Je bent in feite alleen maar bezig met jezelf.