Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:08

Super goed Müsli *\o/* ! Toppertje

Top Gaucho! Wat voor sporten die je precies?

Hier een rondje Mac overgeslagen *\o/* . Je moet de kleine successen vieren toch?

Afbeelding
En een bordje pasta, alleen smaakte hij iets minder lekker dan dat ik hoopte :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 06:41

Er mist wat saus bij de pasta :)

Ik doe zowel thuis als bij de sportschool een combinatie van krachttraining en cardio. Als de sportscholen weer open gaan doe ik het liefst bodypump. En verder hardlopen, paardrijden en veel wandelen. Ga ik zo ook nog maar even doen als het droog blijft.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 06:56

gaucho schreef:

Ik doe zowel thuis als bij de sportschool een combinatie van krachttraining en cardio. Als de sportscholen weer open gaan doe ik het liefst bodypump. En verder hardlopen, paardrijden en veel wandelen. Ga ik zo ook nog maar even doen als het droog blijft.

Jaa klopt. Had het Hello Fresh recept gevolgd, maar ik miste ook saus. En smaak :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 07:49

@Marielle_93 nee, ik heb nog geen dag gemist. Het is ook maar 15minuten hè, dat scheelt. Die kun je vaak op een dag wel vrijmaken :j

Sinds een paar dagen is de 5 te zien op de weegschaal. En daar ben ik echt heel blij mee en trots op :D het werken wordt beloond.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 07:51

gaucho schreef:

Klinkt heerlijk Gaucho. Hier veel wandelen, hardlopen, wielrennen en kickboksen. En dan gewoon allemaal een beetje, want je kunt nou eenmaal niet alles tegelijk... -O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:20

Lekker bezig müsli *\o/* !

Klinkt ook heel actief :). Kan je thuis kickboksen?

Imre

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:32

Afbeelding

Mijn standaard ontbijtje: havermout met havermelk, bramen uit de diepvries en een boel kaneel. :9

Snap dat je daar trots op bent Musli!

Wauw Gaucho wat zie je er goed uit! Zo knap wat je hebt gepresteerd!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:48

Es_ther schreef:
Lekker bezig müsli *\o/* !

Klinkt ook heel actief :). Kan je thuis kickboksen?

Ja, ik kan thuis kickboksen. Heb een bokszak in de garage hangen. Normaal doe ik het overigens wel in groepsverband in de sportschool en ga dat ook wel weer doen als het kan. Gewoon voor het sociale :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:32

Cool! Handig zo’n garage :).

Ontbijt ziet er lekker uit Imre *\o/* .

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:42

Hier ook een bokszak in de garage! :D Alleen verloopt iets minder soepel dan ik had gehoopt :=
Ik dacht als de kleine op bed ligt, ga ik dat even toen. Maar tegen de tijd ik mijn huishoud taakjes heb gedaan is ze ook alweer wakker >;)

Ben nu elke dag een rondje aan het wandelen. Paardrijden hoop ik vanaf 1 mei weer volledig op te pakken.
Ik heb mijn paard nu uitgeleend voor lessen, maar per 1 mei heb ik haar terug laten trekken. Dus dan weer lekker zelf aan de slag <3

Oh Imre dat ziet er wel erg lekker uit! Ga ik ook eens proberen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:45

Zorro_ schreef:
Hier ook een bokszak in de garage! :D Alleen verloopt iets minder soepel dan ik had gehoopt :=
Ik dacht als de kleine op bed ligt, ga ik dat even toen. Maar tegen de tijd ik mijn huishoud taakjes heb gedaan is ze ook alweer wakker >;)

Ben nu elke dag een rondje aan het wandelen. Paardrijden hoop ik vanaf 1 mei weer volledig op te pakken.
Ik heb mijn paard nu uitgeleend voor lessen, maar per 1 mei heb ik haar terug laten trekken. Dus dan weer lekker zelf aan de slag <3

Oh Imre dat ziet er wel erg lekker uit! Ga ik ook eens proberen.

Ik doe het vaak 's avonds als m'n zoontje op bed ligt :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:59

Wij hebben wel een pull-up bar in de studeerkamer hangen! Samen met een hangboard, dat is om de vingertjes te trainen voor klimmen. Alleen kan ik nog niet zo goed pull-ups zonder weerstandsband :')

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:34

Hoi dames wat zijn jullie allemaal goed bezig! _/-\o_
Ik worstel zelf een beetje met alles....ik blijf af en aan somber en kan me er dan moeilijk toe zetten goed te eten en genoeg te bewegen. Het weer werkt ook niet mee....ik kom er wel weer uit, maar man, heb zooooo’n behoefte aan wat sociaal perspectief zonder Corona zorgen/ regels. Werk kost ook veel energie de laatste dagen, dus heb dan met lunch geen fut om erop uit te gaan. Maar on the bright side: vanmorgen weer keurig 72,2 kg (eigenlijk niet verdiend gezien de vele ‘slechte’ dagen maar ok) en het is droog dus ga zo even een stukje lopen.
Imre, ben jij nog met dat orthomoleculaire schema bezig? Hoe gaat dat?
Goed gedaan Esther dat je de Mac hebt overgeslagen.
Super Musli van de ‘5’!! Terecht dat je trots bent, je werkt er hard voor!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:36

Pallatin schreef:
Hoi dames wat zijn jullie allemaal goed bezig! _/-\o_
Ik worstel zelf een beetje met alles....ik blijf af en aan somber en kan me er dan moeilijk toe zetten goed te eten en genoeg te bewegen. Het weer werkt ook niet mee....ik kom er wel weer uit, maar man, heb zooooo’n behoefte aan wat sociaal perspectief zonder Corona zorgen/ regels. Werk kost ook veel energie de laatste dagen, dus heb dan met lunch geen fut om erop uit te gaan. Maar on the bright side: vanmorgen weer keurig 72,2 kg (eigenlijk niet verdiend gezien de vele ‘slechte’ dagen maar ok) en het is droog dus ga zo even een stukje lopen.
Imre, ben jij nog met dat orthomoleculaire schema bezig? Hoe gaat dat?
Goed gedaan Esther dat je de Mac hebt overgeslagen.
Super Musli van de ‘5’!! Terecht dat je trots bent, je werkt er hard voor!

Alsof ik mijn eigen gevoel en gedachten lees := ik heb hetzelfde Pallatin! Al zou ik met jouw gewicht een gat in de lucht springen, want dan heb ik mijn doel ruimschoots gehaald hahaha. Ik heb mezelf gisteravond naar buiten geschopt voor een wandeling. Voelde achteraf lekker :j ik ben blij als het straks weer warmer is met minder wind zodat ik weer zin krijg om te gaan wielrennen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:48

Ja, dit weer werkt ook niet echt mee moet ik eerlijk zeggen!

Gisteren wel weer lekker bij de pony’s geweest en met veulentje gespeeld. Mensen zijn leuk, maar ook spannend :') . En m’n neus was ook heel interessant.
Ik ben stiekem verliefd :')

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:51

Dikke knuf pallatin!!

Hier nog niet terug op schema. Maar het begint wel rustiger te worden.
Het zijn tijden met emoties heen en weer.
Aan de ene kant mijn vader die niet goed gaat, aan de andere kant een nieuwe liefde <3 (voor het eerst in 9 jaar :wow: ). Bedankt nog voor de lieve berichtjes ;)

Gelukkig staat hij achter me met wat ik doe en kan hij heel goed koken haha.
Vanavond lekker courgettini met kip en champignonroomsaus.

Ik denk dat ik er heel snel aan toe ben om weer terug op schema te gaan. Het leid allemaal een beetje af van de situatie bij mijn ouders thuis.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 18:04

Oh wat dubbel arabella, maar heel fijn voor je zo een nieuwe liefde! <3

Dat goed koken kan een plus zijn, maar ook een nadeel :')

Als ik zelf kook gooi ik alleen de basis erin, als er voor me gekookt wordt zijn er vaak allerlei toevoegingen die veel kcal bevatten. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 06:29

Goed om weer van je te horen Arabella, en met wat positieve geluiden ook *\o/*
Bij het onverwacht overlijden van mijn moeder vorig jaar was mijn eetschema inderdaad juist iets waar ik me aan vast kon houden en wat wat structuur bood tussen alle emoties.

Ja het is altijd jammer dat het extra scheutje olijfolie / pijnboompitjes of wat toppings op de Smoothie altijd meteen voor zoveel extra kcal zorgen :')

Zo, weegmoment vanochtend was prima, net iets minder dan vorige week. Ben benieuwd of en wanneer ik het Kcal tellen nog wat meer los durf te gaan laten. Doe ik in het weekend nu al wat vaker, als ik het te ingewikkeld vind om te tellen, maar verder vind ik het toch wel een heel fijne leidraad.

Vanochtend weer eens havermout als overnight oats, structuur is dan toch heel anders, denk dat ik het zelf lekkerder vind.

Afbeelding

Zo even kort rondje hardlopen, beetje last van mijn rug, denk door het weinig bewegen aan het begin van de week.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:45

Ontbijt ziet er goed uit! Hoe ging hardlopen?

Super fijn Arabella!

Ik heb zo slecht geslapen afgelopen week.. wel m’n uren gemaakt maar heel onrustig. Daardoor niet veel energie om te sporten -O- .

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:54

Had ik ook last van, door de storm. Ik probeer dan maar korte beweeg momenten te doen, uiteindelijk krijg ik daar toch weer meer energie van.

Vanochtend dus ook maar 4,5 km gedaan, kijken of ik morgen het dubbele kan doen :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:17

Jaa, denk ook door de storm en slecht weer enzo. Ik vind 4,5 al netjes hoor!

Hier na een weekje -900 gram! Merk dat dit wel echt een motivatie is om dit door te zetten.
Van m’n schoonmoeder gezonde snack recepten gekregen, dus die uitproberen en boodschappen doen (wel bij de Appie, want ik wil die moestuintjes :') )

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:42

Goedemorgen! Heerlijk gaucho zo vroeg een rondje, fijn!
Heb je toevallig handige recepten voor de overnight oats? Ik ben niet bekend hiermee, maar wel erg nieuwsgierig :D

Hier slecht geslapen ook, maar dan door mn kleine meid. Die was afgelopen nacht 3x wakker. Ze is gister hard gevallen en heeft een dikke lip. :(:)

Fijn Esther! Geeft toch weer even een positieve draai! En wat lief van die recepten :D

Wat pakken jullie nu vaak als tussendoortje? Ik merk dat ik echt (te) veel hetzelfde pak.
2 crackers of wat fruit. :') Mag wel wat meer variatie in komen, dus welkom!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:52

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:00

Es_ther schreef:
https://www.weightwatchers.com/nl/recep ... 00205f3f9b

Ik ga deze bakken als tussendoortje!

En een bananenbrood plakje. Oké, taart, er past geen bakblik in onze oven (campingoven)

Oh klinkt goed! Deze ga ik even bewaren.
Ben zelf geen fan van zoetstof, die kan ik prima achterwege laten denk ik?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:02

Gok van wel! Heb ze nog nooit gemaakt om eerlijk te bekennen, wel gegeten *D