Top Gaucho! Wat voor sporten die je precies?
Hier een rondje Mac overgeslagen

En een bordje pasta, alleen smaakte hij iets minder lekker dan dat ik hoopte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Er mist wat saus bij de pasta
Ik doe zowel thuis als bij de sportschool een combinatie van krachttraining en cardio. Als de sportscholen weer open gaan doe ik het liefst bodypump. En verder hardlopen, paardrijden en veel wandelen. Ga ik zo ook nog maar even doen als het droog blijft.
gaucho schreef:Er mist wat saus bij de pasta
Ik doe zowel thuis als bij de sportschool een combinatie van krachttraining en cardio. Als de sportscholen weer open gaan doe ik het liefst bodypump. En verder hardlopen, paardrijden en veel wandelen. Ga ik zo ook nog maar even doen als het droog blijft.
Zorro_ schreef:Hier ook een bokszak in de garage!Alleen verloopt iets minder soepel dan ik had gehoopt
Ik dacht als de kleine op bed ligt, ga ik dat even toen. Maar tegen de tijd ik mijn huishoud taakjes heb gedaan is ze ook alweer wakker![]()
Ben nu elke dag een rondje aan het wandelen. Paardrijden hoop ik vanaf 1 mei weer volledig op te pakken.
Ik heb mijn paard nu uitgeleend voor lessen, maar per 1 mei heb ik haar terug laten trekken. Dus dan weer lekker zelf aan de slag
Oh Imre dat ziet er wel erg lekker uit! Ga ik ook eens proberen.
Pallatin schreef:Hoi dames wat zijn jullie allemaal goed bezig!![]()
Ik worstel zelf een beetje met alles....ik blijf af en aan somber en kan me er dan moeilijk toe zetten goed te eten en genoeg te bewegen. Het weer werkt ook niet mee....ik kom er wel weer uit, maar man, heb zooooo’n behoefte aan wat sociaal perspectief zonder Corona zorgen/ regels. Werk kost ook veel energie de laatste dagen, dus heb dan met lunch geen fut om erop uit te gaan. Maar on the bright side: vanmorgen weer keurig 72,2 kg (eigenlijk niet verdiend gezien de vele ‘slechte’ dagen maar ok) en het is droog dus ga zo even een stukje lopen.
Imre, ben jij nog met dat orthomoleculaire schema bezig? Hoe gaat dat?
Goed gedaan Esther dat je de Mac hebt overgeslagen.
Super Musli van de ‘5’!! Terecht dat je trots bent, je werkt er hard voor!
Es_ther schreef:https://www.weightwatchers.com/nl/recep ... 00205f3f9b
Ik ga deze bakken als tussendoortje!
En een bananenbrood plakje. Oké, taart, er past geen bakblik in onze oven (campingoven)