[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:36

Ik heb altijd iemand mee mogen nemen. Met kleintjes is dat ook zo gepiept, als het langer duurt wellicht wat saai, maar misschien kan ze met stencil plakken, begin even kijken en dan lekker buiten gaan wandelen of shoppen oid. Ik zou het ook een behoorlijke afknapper vinden als dat niet zou mogen

Needje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:56

Maar hoezo nou weer een ontzettende afknapper?
Vind dat zo raar. :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:17

Ik ga vrijdag een tattoo zetten, en een vriendin vroeg of we dan samen konden afspreken dat ze meegaat.

Heb maar gezegd dat ik een dag ervoor afspreken een beter idee was.

Facetimen lijkt me wel een goeie ja!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:22

Needje schreef:
Maar hoezo nou weer een ontzettende afknapper?
Vind dat zo raar. :')

Omdat als je het eng vind, of twijfelt of om welke reden dan ook iemand er even bij wil hebben, moet dat toch kunnen? Het is wel iets waar je je hele leven mee loopt, en als jij je er prettiger bij voelt als er iemand bij is.

Ik snap echt dat een artiest niet wil dat er iemand de hele tijd bij staat en zit te loeren, maar in een wachtruimte of daarna gaat wandelend oid, moet toch gewoon kunnen

Ik ben in meerdere shops en bij diverse artiesten geweest (niet voor mezelf enkel) maar daar mocht altijd iemand mee stencil kijken. Ik heb het zelf bij me eerste gedaan, met een groepje vriendinnen samen 1 gezet mochten we ook gewoon blijven. De rest alleen gedaan maar dat waren ook lange zits

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:58

Mn vriend mocht 2 weken geleden gewoon mee. Wel mits die op de kruk ging zitten en niet overal heen liep. Maar dat lijkt me logisch. Alleen issie 2 a 3x naar buiten gegaan voor een peukkie

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 04:16

Ik denk overigens wel dat er een verschil in zit in vragen of je vriendin even mee mag kijken naar het stencil en dan vertrekt of dat je vraagt mag mijn vriendin blijven zitten voor de volgende 3 uur.

Ik snap ook niet echt waarom het een afknapper is. Maar misschien ben ik hier wat te nuchter voor. Je gaat voor een artiest waar je echt van de stijl houd en die je echt bijzonder vind. Zou mij niet uitmaken welke hoepels ik daarvoor moet springen. :')

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 08:11

Ik wou mijn tattoo wijzigen en heb een maand geleden een mail daarover gestuurd of het kon. Antwoord was, ja stuur maar.
Daarna gedaan en nooit meer reactie terug gekregen.
Vorige week nog wel gestuurd of ze mijn mail had ontvangen en daar ook geen reactie opgekregen.

Het is mijn eerste tattoo en merk echt dat ik er onzeker van wordt.

Ik ga overigens gewoon alleen heen. Mijn arm. Ik moet het leuk vinden. :P

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:57

Dat snap ik dat je daar onzeker van wordt. Maar het komt vast goed joh.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:51

Tsja iedereen is anders toch. Ik vind het fijner als er iemand bij is, gewoon qua gevoel. Heb ook niet het idee dat het een wens van de artiest is, maar van de studio. Hoorde het ook pas toen ik de aanbetaling al gedaan had...

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:11

Ik ben juist blij dat de shop waar ik altijd kwam ook het beleid voert dat je alleen moet komen.
Ze hebben wel een wacht ruimte voor als er wel iemand mee moet om welke reden dan ook maar ze mogen niet op de werkvloer komen.

Vroeger als ik een tattoo liet zetten vond ik het afschuwelijk en dood eng om een shop in te lopen waar altijd mensen hingen.
Mensen kijken altijd mee,hebben een mening of zitten nogal aanwezig te kletsen dan denk ik flikker op het is mijn lichaam en heb helemaal niets met die andere te maken.
Maar goed ik heb ook alle vertrouwen in mn artiest met stencilen dat ze weet wat ze doet en wat het beste is.
En ik snap dat als artiest ook knap vervelend kan zijn voor je concentratie als er meerdere mensen zijn die niet voor een tattoo komen.

Dus ja wat kan je ervan zeggen….je kan het vervelend vinden maar als de shop dit beleid voert denk ik gewoon dat je pech hebt.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 15:45

Supervixen schreef:

Ik hoop het. Moet volgende week donderdag!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:35

Ik ga zondag een formulier invullen als een tattoo artieste hier in de buurt haar agenda opent.

Ik wil graag nog een zinnetje van Rammstein op mijn arm. Ik heb er al eentje, maar er kan er nog wel eentje bij :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 17:10

Gewoon de hele lyrics. :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 18:01

Hahaha dan heb ik niet genoeg aan mijn hele lijf :')

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 18:02

Esaqar schreef:
Supervixen schreef:

Ik hoop het. Moet volgende week donderdag!

Wat vervelend! Is het een ingrijpende wijziging? Ik heb het ook een keer gehad, toen wilde de artist die wijziging voor de afspraak afhandelen. Misschien wil de jouwe dat ook? Als je dat niet wil is het misschien goed even contact te hebben en dat te checken. Dan weet je iig wat je kan verwachten.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:24

Hi! Omdat hier nogal wat creatieve mensen zijn en ik benieuwd ben naar jullie ideeën, vraag ik jullie hulp!

Mijn vader en ik willen heel graag een tattoo samen, we komen er alleen niet helemaal uit wat we dan eigenlijk willen. We hebben elkaar een aantal jaar helemaal niet gezien of gesproken en nu sinds een jaar of 4 weer goed contact en inmiddels een super band. Helaas wonen we op bijna 2 uur afstand waardoor we elkaar ongeveer eens per maand zien.

Mijn vader kwam laatst met een voorbeeld voor een tattoo wat hij in zn hoofd had zitten, let niet op de teken kunsten. Het zijn 2 “M”en (onze voornamen beginnen met een M) en daarachter engel vleugels. Of althans dat is het idee.

Afbeelding

We houden beide wel van gamen ( hij PC ik PS4) hebben een voorliefde voor katten en duistere humor haha.

Ik vroeg me af…. Van alle enorm creatieve mensen is er wellicht iemand die zou kunnen helpen met iets op papier zetten? Uiteraard gaan we het ook door een tattoo artiest laten bekijken (tenzij hier iemand iets geweldigs bedenkt! ) maar ik wilde hier ook eens kijken!

Qua huidige tattoos heb ik op dit moment al een mandala (rechter onderarm) en geografische (binnenkant bovenarm links )staan. Mijn vader heeft rechts een volledige sleeve van een leeuw met 3 welpjes met bloemen in kleur. Het liefst zou ik natuurlijk iets laten zetten wat er een beetje bij past.

Wellicht een onmogelijke vraag maar alvast bedankt!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:01

Ik denk dat je gewoon naar een tattoo artiest moet gaan waarvan de stijl je aanspreekt en die vragen of hij een ontwerp wil maken. Dat is hun werk, daar zijn ze goed in en ze kunnen het dan ook mooi passend maken bij de plek waar jullie hem willen.

Wel fijn dat het contact met je vader weer zo goed is!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:04

Ik ben dinsdag bij Robert Goudappel geweest, tattoeert bij Nozem in Emmen. Nog leerling! Het is de vriend van een vriendin van mij en ik wou graag wat van hem. Ben er echt super blij mee, de plek is ook echt perfect <3

Afbeelding

Ik ben nu onderweg naar Arnhem voor een mot op mijn been :D En over twee weken weer naar Robert voor paddestoelen op mn arm

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:07

Mand die is mooi! Vind trouwens jou paard ook nog steeds heel gaaf!

Yltje idd naar een artiest en die iets laten maken. Die heeft dan ook jullie bestaande tattoo’s erbij

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:32

Dank! Ik ben ook nog steeds verliefd op mn paard. Toevallig zit ie er vandaag een jaar.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 13:02

Ik vind het jammer dat de bloemen zoveel groter zijn dan je paard... Het overschaduwd zo een beetje het prachtige ontwerp wat je paard is... Had de bloemen een andere plek gekozen of kleiner...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:34

Little_Gift schreef:
Ik vind het jammer dat de bloemen zoveel groter zijn dan je paard... Het overschaduwd zo een beetje het prachtige ontwerp wat je paard is... Had de bloemen een andere plek gekozen of kleiner...

Denk dat dit wel meevalt als je het vanuit een andere hoek ziet.

Mooi @Mand!

Ik heb 12 november, uit m’n hoofd, de volgende afspraak. Om een tattoo te zetten die matcht met m’n huidige op m’n been. Weer bij Merrymoon. Nu kan het nog want ze gaat een tijdje reizen/op vakantie/weg/niet tattooeren.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:19

Little_Gift schreef:

Ik vind zulke opmerkingen altijd een beetje stom. Het staat er nu al op, voor altijd, dus wat bereik je met deze opmerking?

Overigens heeft deksel gelijk, in andere hoeken of hoe ik mn arm beweeg is alles anders. Als je zoveel tattoos hebt als ik (38 stuks), dan valt dat sowieso niet meer op ;)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 19:05

Zo op de foto zou je het inderdaad ook denken. Maar in rl of foto uit andere hoek zal die vast wel mee vallen. Vindt het wel schattig een bosje narcisjes. En voor een leerling is die best netjes

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 11:58

Vind het ook erg netjes voor iemand die nog niet zo lang bezig is! Mooi strak inderdaad. En dat paardje blijft zo leuk <3 , Mand

Dit topic is wel heel gevaarlijk voor mijn ruggengraat (/en dus portomonee). Had lange tijd al een idee voor mijn been, een artist van een shop kon het wel volgens de planner, maar toen ik op concult kwam bij de artist bleek het dat het niet in zijn straatje hoorde... Ik kreeg een optie om naar een andere artist te kunnen binnen de shop later in de week. Alleen ik dacht, adios... :evaw: Volgend jaar proberen we het wel. :') Ik was mijn impuls gedrag even kwijt doordat ik baalde...

en dan komt Pepperrr met de pareltje op haar hand.... Instagram checken en oohh my god <3 Ik heb dus nu een afspraak voor consult bij Remon/Zilver_Smit _O- Tot zover mijn voornemen om volgend jaar te gaan want het is al zo'n lekkere dure vakantie jaar en heb al een dure tattoo gehad :')