Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Dit is niet net gedaan toch?
Bij mij zit het zo ver van mijn nagelriemen af na 3 weken uitgroei.
Libiris schreef:wijslander, helaas geen ervaring met afzuigingen...ik heb gewoon een simpele losse erop staan van een goedkoop merk...
kijk eens op een facebookpagina voor nagelstylistes, daar wordt deze vraag vaak gesteld en zijn er veel antwoorden
Yellowbird schreef:Sorry Dandy, maar je styliste kraamt de grootste onzin uit.
Zodra er lucht onder je acryl hebt, betekent dat dat je lifting hebt. Is een broeihaard voor bacteriën.
Tevens wil je bij een nagelbijter juist een zo groot mogelijk oppervlakte om op te werken.
Correcte werkwijze is een grondige manicure zodat je korter op de nagelriem kan werken.
Aan de opbouw van de nagels is ook wel een en ander te verbeteren.. mag ik vragen wat je hier voor betaald hebt?
En verder veel oliën, liefst 4x per dag
Yellowbird schreef:Sorry Dandy, maar je styliste kraamt de grootste onzin uit.
Zodra er lucht onder je acryl hebt, betekent dat dat je lifting hebt. Is een broeihaard voor bacteriën.
Tevens wil je bij een nagelbijter juist een zo groot mogelijk oppervlakte om op te werken.
Correcte werkwijze is een grondige manicure zodat je korter op de nagelriem kan werken.
Aan de opbouw van de nagels is ook wel een en ander te verbeteren.. mag ik vragen wat je hier voor betaald hebt?
En verder veel oliën, liefst 4x per dag