Dreamy schreef:Op m’n lichtst vs zwaarst
[ [url=m/df4PE2.png]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Knap hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Ik moet me ook weer beter melden!
Heeeel mooi dreamy jaloers!!
Ik heb de afgelopen weken onnodig veel zitten snaaien. Zonde. Was 1 dag 74.1 die nooit meer gezien haha, eigenlijk elke keer in de 75. Nu woog ik gisteren 77,6, vandaag gelukkig weer 76,6 maar ik moet gewoon weer door, ik wil naar de 70!! Voor de kerst
jaimy10 schreef:Jester_ schreef:Ik moet me ook weer beter melden!
Heeeel mooi dreamy jaloers!!
Ik heb de afgelopen weken onnodig veel zitten snaaien. Zonde. Was 1 dag 74.1 die nooit meer gezien haha, eigenlijk elke keer in de 75. Nu woog ik gisteren 77,6, vandaag gelukkig weer 76,6 maar ik moet gewoon weer door, ik wil naar de 70!! Voor de kerst
Gewoon door al dat gevreet Lies wat ik langs zie komen. Die pepernoten caken ken je wel op je reet plakken hahaah
Neehoor lieverd, oppakken je kan t!
BiBiQ schreef:Welkom!
Mijn ervaring met die smaakjes kwark is dat ze boordevol suiker zitten. Weet niet wat de andere ervaringen hier zijn?
Ik eet in de ochtend magere biologische yogurt met een beetje zoetstof en vind dit prima te doen. Doe het al zo vanaf april en ben ruim 12 kilo kwijt.
Mijn voedingspatroon kan je in m'n berichten terug vinden.
Maureen_M schreef:Hallo, mag ik me hier ook melden?![]()
Sinds 10 dagen ongeveer probeer ik enorm op mn voeding te letten en daardoor dus ook wellicht een paar kilootjes af te vallen. Ik hou het geen wat ik eet bij met een app, net als de hoeveelheid beweging.
Ik ben op zoek naar een magere yoghurt of kwark met een smaakje ZONDER die vieze stukjes fruit erin (een topic hiervoor openen vond ik onzin want hier zitten wel deskundige tussen zo te lezen)
Ik heb me tot nu toe gestort op de magere kwark van optimel vanille, super lekker maar daar ga ik me snel de neus van vol eten en zou voor mn zuivel en proteine balans graag iets van een kwark of yoghurt willen eten.
WillBokkers schreef:Fanatieke meelezer kruipt onder de steen vandaan.
Maureen, dat lijkt mij een broodje aap verhaal. De pH van je maag is ongeveer tussen de 2-3. Als yoghurt zou verzuren - en dus nog zuurder was - zou je dat niet eten. Yoghurt heeft juist een hogere pH, net als al het andere voedsel wat jij eet. Die lage pH in je maag is belangrijk want die dood direct veel schadelijke bacteriën die je binnenkrijgt.