Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurboTinker schreef:We kunnen het dames. Succes vandaag in het weerstaan van verleidingen.
Goed gedaan coucou! Ga je na die 17kg nog verder?
EmptyWords schreef:Mooi coucou! Wat ontzettend goed.
Ik bak niet alles zelf. Toevallig gister zoete aardappelscones gebakken. Ook erg lekker
CouCou schreef:TurboTinker schreef:We kunnen het dames. Succes vandaag in het weerstaan van verleidingen.
Goed gedaan coucou! Ga je na die 17kg nog verder?
Ja ik sta nu even stil, omdat ik net een verhuizing heb doorgemaakt van Frankrijk weer terug naar Nederland. Dus al mijn bakspullen waren ingepakt enz... Dus ik heb het eigenlijk ruim 2 maanden verslonst. Maar ik ben niet aangekomen.
Ik wil het nu langzaam aan weer oppakken.
Ik reed sowieso niet zo veel in Frankrijk, maar ik heb gisteren voor het eerst na 6 jaar weer in de bak gereden met Eowyn. Geweldig. Maar ik was dan nog niet boven de 100, maar 98.7. Ik reed in Frankrijk af en toe is een buitenrit, maar ik wil nu ook weer 3 tot 4 keer in de week rijden.
EmptyWords schreef:Tijd, en vaak duur en gemak ook.
Een paar recepten lijkt me leuk
_KellyAV schreef:Wat goed van je coucou!
Ik ben wel benieuwd hoe je die repen precies maakt? Weet je ook toevallig hoeveel kcal ze bevatten?
Ik heb mijn eerste wandeling er weer opzitten, was er even mee gestopt. Een klein rondje want ik moet zo naar de kapper
Eloya schreef:Hier na een flinke dip met niet willen koken en eigenlijk bijna niets eten en wat ik at was ongezond. nu weer stijgende lijn. gewicht geen idee, geen weegschaal thuis maar ik voel me weer wat beter en heb weer een koelkast vol met groente en fruit ^^ dus dat gaat goed
gisteren een salade gemaakt voor die avond en vandaag als lunch. niet perse de meest gezonde salade maar hij was super lekker! Met baby spinazie,zalm, avocado, feta kaas, mango, honing appel dressing en volkoren pasta
[ [url=m/0BVq5b.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Ik tel wel, dat heb ik echt nodig. Anders geen zelfdiscipline. En dan ga ik weer teveel eten. Geen suiker doe ik al heel lang, want ik verdraag geraffineerde suiker heel slecht. Ook honing gaat niet goed. Agavesiroop wel. Als ik bak, gebruik ik dat, of sucralose.