[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 21:39

Jodie jij kan m wel hebben denk ik! Vind m heel tof bij sommige maar zou niets voor mij zijn gok ik :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:02

Jellybeans schreef:
ElineS schreef:
Oké, oké, ik heb voor het eerst mijn huid bijna compleet flawless gekregen met foundation. Zo egaal is het nu. Met een lichte 'brons', blush en een natuurlijke glow. Alleen mijn voorhoofd is nog een klein probleem gebied, maar minder heftig dan normaal. Komen al die tutorials kijken en in dit topic meelezen eindelijk eens tot uiting :D ik heb het nog nooit eerder zo mooi gekregen. En het blijft goed zitten.

Lkker weer paars met roze oogschaduw maar wat minder heftig. Toch weer terug naar mijn rondere, maar natuurlijke wenkbrauwen en roze lipstick. Kan je niet zien op de foto, maar hij is behoorlijk fel en dat komt minder goed uit op de foto helaas. Maar goed, ik vind hem heerlijk.

[ [url=m/zvP6pH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AgErKD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef, ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje (te) cakey lijken.. :=

[quote="Leverage"]

Geeft niet, dat mag. Ik ben er zelf wel heel blij mee. Laatste tijd heb ik geen foundation op maar BB cream omdat het snel te caky word. Maar heb nu eindelijk beetje een wat gladdere look. Alleen nog andere poeder kopen, want deze is wel ze zwaar. Maar ben er alle verder tevreden mee. Er zit echt maar een heeel klein niet compleet dekkend laagje op, dus caky is het niet. Maar heb echt een grove textuur huid dus wat ik er ook opsmeer, het zal nooit perfect zijn. Dus ben allang blij hiermee, dat de textuur een stuk minder is.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:17

Stone leek bij mij net modder op mijn lippen :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:43

DS en twilight Stone staat jullie beide erg goed!

Ik heb net nog twee Nyx soft matte lip creams besteld in de kleuren Antwerp en Milan. Tijdje geleden Sao Paulo gekocht nadat iemand in het topic het over de lip creams had gehad. Ik vind 'm zo fijn! En lekker budget ook.

Inmiddels m'n Ali's ook uitgeprobeerd.. Nog niet echt blown away.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 08:48

Eline wat een mooie foto. Ik vind het er wel mooi uit zien! Knal gedaan. Kan ik ook nog wat van leren.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 09:55

Ik ben bang.... nieuwe doos van babyliss... zou het de goede spiegel zijn...

Edit:

Afbeelding

Yesssss eindelijk!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:20

*\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:37

Ik ben helaas niet mee naar Eindhoven, omdat ik me ontzettend slecht voel en toch te weinig geld heb. :\ Ik baal als een stekker, dus Elke, we zullen elkaar een andere keer ontmoeten ;)
Renate en Lis veel plezier :*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:45

Beterschap meis. Jammer :( we zien elkaar vast wel een keertje!!
Dan ga ik je heel mooi opmaken ok?

Ik heb het heel druk gehad (bruidje en werk etc) dus heb niet alles kunnen lezen. Maar Stone is 1 van mijn favorieten. Zal straks een foto ermee maken :) mocht het voor vele te flets worden, dan issie mooi met een Mehr of een Twig eroverheen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 11:06

velvetblack schreef:
Beterschap meis. Jammer :( we zien elkaar vast wel een keertje!!
Dan ga ik je heel mooi opmaken ok?

Ik heb het heel druk gehad (bruidje en werk etc) dus heb niet alles kunnen lezen. Maar Stone is 1 van mijn favorieten. Zal straks een foto ermee maken :) mocht het voor vele te flets worden, dan issie mooi met een Mehr of een Twig eroverheen :j

Ja goed plan! :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:17

Jammer dat je niet mee kon Jolien!

Nou ik was vanmorgen gewoon verbaasd. Ik had bij ICI gezien bezorgen op werkdagen, dus ik dacht gisteren besteld, maandag leveren. Werd het wel vanmorgen al bezorgd! Dus Vice Tilt ook binnen :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:23

Ah goeie, hij kan ook altijd nog gemixt worden natuurlijk. Ik ga 'm maar gewoon bestellen :j Twig heb ik ook in huis dus anders kan ik hem altijd op die manier nog draagbaar maken.

Friemel fijn dat je nu wel de goede hebt! Ik ga hem misschien ook maar een keertje kopen, al moet ik echt eens ophouden met m'n shopping spree :') drama dit.

Mavelle fijn zijn ze he! Ik heb nu ook de lip lingeries van NYX maar ik vind de SLC toch een stuk fijner. Al vind ik wel dat ze meer als lipstick dragen en dus sneller slijten, maar dan fijn met een applicator aanbrengen. Ook wel eens fijn om niet als een gek te moeten poetsen om het eraf te krijgen, en alsnog hoef ik ze maar heel af en toe bij te werken vind ik. Swatch je ze nog? Ik heb Milan nog niet, dus ben wel benieuwd :j

Nou mijn Anastasia, Kylie en nog een paar Limecrime dupes zijn binnen. De limecrimes zijn weer top, dit was zo'n 3-pack met Beet it, Buffy en Peacock, heb nu nog na een kwartier poetsen een afdruk van peacock zitten :') die krijg je er amper vanaf weer. De Anastasia's zijn ook fijn, ik had Sarafine, Carina en Vamp.

De Kylie liquids via Buyincoins vallen echt heeel erg tegen. Verpakking ziet er niet uit, de kleuren kloppen niet, de bestelling klopt sowieso niet, de metals zijn gewoon mat en eentje is gewoon exact dezelfde kleur als een van de mattes, en driekwart is super patchy en inconsistent en het brengt voor geen meter aan. Echt een tegenvaller helaas! Misschien dat ik het nog een keer via Ali of Wish probeer, en dat het aan de verkoper ligt, maar voor mij echt een mega miskoop.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:23

Beterschap Jolien! Balen dat je niet kan gaan, je keek er zo naar uit.

Zojuist een aantal Milani producten besteld op Boozyshop. Ben benieuwd. :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:55

Elk, ik las op fb dat nederland weer meedoet aan back to mac, is dat zo?

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:55

Jammer Jolien!

Vandaag geen full face maar wel mijn ogen wat zwaarder opgemaakt :) Mijn huid is enorm in opstand dus maar even geen foundation oid.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:02

Idd balen, had er idd zoveel zin in. Ben de hele week al down, vandaag kwam ik al weer zwaar poedersuiker mn bed uit. Depressie sucks :(

Jeetje Donnar wat heb jij een sterke look zo, echt een modellenlook zo. Gaaf!

Balen van je miskoop Jody.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:27

Mijn moeder is vroeger ook depressief geweest. Zware tijden zijn dat. Hopelijk word je snel weer jezelf.

Ik vind je oogvorm altijd zo mooi Donnar! Ik vind alleen je camera zoveel blurren. Dat is jammer :(

Suus, dat is die 5 oude producten (verpakkingen) ofzoiets terug brengen toch? Daar weet ik eerlijk gezegd niks vanaf, want dat doen alleen de pro stores. Sorry!

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:33

Hoii, ik ben een stille meelezer en af en toe vraag ik jullie om advies :D (dat mag toch?)

Voor vakantie gebruikte ik altijd de waterproof mascara van Loreal Lash Architect, erg goed maar wel klonterig.

Nu gebruik ik al een tijdje de normale False Lash Effect van Max Factor maar volgens mij was er hier ook iemand die de waterproof variant hier erg fijn vindt. Is deze ook goed als waterproof mascara?

Daarnaast gebruik ik altijd oliepads van Hema of Etos om waterproof mascara eraf te halen maar dat gaat nog steeds erg lastig, wimpers breken af haha. Ik zag hier ook iemand voorbij komen met de Loreal waterproof remover, is dit een goede of hebben jullie nog meer tips?

Bedankt! +:)+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:38

Ik heb nu garnier nucleair water met olie er in ivm waterproof mascara
Werkt echt super en is een gigantische fles voor een paar euro. En geschikt voor gevoelige huid en ogen(ik reageer heel snel en heb nergens last van)

En ik kan weer op jacht naar een waterproof mascara die wel blijft zitten. :(
Ik heb een ?? Kate (rimmel of L'Oréal of whatever). Maar die smudged nog steeds als een gek
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 09-07-16 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:39

Ik max factor false lash waterproof, geloof me, je kan er nog mee zwemmen en het zit perfect máár het eraf halen is hels! Al heb ik daar nu ook een ideale manier voor gevonden.

Watje met pure olie ff een minuut op m'n gesloten wimpers houden.. dan zachtjes wrijven en daarna haal ik met mireclair water m'n panda ogen weg en de olie :j

Voor deze mascara werkt niets anders, heb ook de garnier met olie, speciale (dure) waterproof makeup removers... staat hier nog een hele smash aan removers.. dit is 't enige dat werkt helaas.. bij m'n too faced (ook waterproof) gaat 't met elke remover

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:43

False lash waterproof ga ik dan ook maar eens naar kijken
En goeie tip van de olie, de huidige mascara gaat er prima mee af met die garnier muik maar goed, die zit sowieso niet als een huis ,

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:48

Ik heb echt hele lange dunne wimpers alleen met normale mascara zakt de boel naar beneden, met andere waterproof mascara ook maar niet zo erg maar met deze mascara... ik zweer erbij!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:49

Chanel gaat er ook niet af met garnier water bij mij :n
Dus doe ik ultrabland van lush eerst en erna de garnier..

Elk ja dat bedoelde ik idd :j
Oke hihi

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:52

Ik haal mijn mascara er ook af met pure (kokos) olie en daarna garnier micellair water om de panda ogen te verwijderen. :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:54

Haha ja je kan er echt mee zwemmen he Friemel :j ik gebruik overigens Yves Rocher PurBleuet remover, die werkt ook perfect bij waterproof mascara! Micellair water gebruik ik eigenlijk alleen voor m'n huidmakeup, vind het voor oogmakeup niet super, heb altijd het idee dat er toch wat achterblijft.