Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jellybeans schreef:ElineS schreef:Oké, oké, ik heb voor het eerst mijn huid bijna compleet flawless gekregen met foundation. Zo egaal is het nu. Met een lichte 'brons', blush en een natuurlijke glow. Alleen mijn voorhoofd is nog een klein probleem gebied, maar minder heftig dan normaal. Komen al die tutorials kijken en in dit topic meelezen eindelijk eens tot uitingik heb het nog nooit eerder zo mooi gekregen. En het blijft goed zitten.
Lkker weer paars met roze oogschaduw maar wat minder heftig. Toch weer terug naar mijn rondere, maar natuurlijke wenkbrauwen en roze lipstick. Kan je niet zien op de foto, maar hij is behoorlijk fel en dat komt minder goed uit op de foto helaas. Maar goed, ik vind hem heerlijk.
[ [url=m/zvP6pH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AgErKD.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Beterschap meis. Jammerwe zien elkaar vast wel een keertje!!
Dan ga ik je heel mooi opmaken ok?
Ik heb het heel druk gehad (bruidje en werk etc) dus heb niet alles kunnen lezen. Maar Stone is 1 van mijn favorieten. Zal straks een foto ermee makenmocht het voor vele te flets worden, dan issie mooi met een Mehr of een Twig eroverheen