Niniane schreef:Dat is niet normaal veel.![]()
![]()
Als je nu of morgen iets bij de Douglas besteld, zal dat voor de Kerstdagen binnen zijn denken jullie?
Jahoor, had mijne zondagavond besteld en maandagmiddag in huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joliieeenn schreef:Hey iedereen!
Ik heb geen idee of ik dit hier mag plaatsen van jullie, maar dacht dat dit de beste plek was tussen de beauty junkies![]()
Ik heb wat vragen over jullie huidverzorging. Als je op youtube of beautyblogs kijkt heeft iedereen een hele ochtend en avond routine. Nu hoeft dit voor mij niet perse allebei maar vooral een avondroutine ben ik wel in geintresseerd. Laat ik hier nu helaas geen drol verstand van hebben haha.
Mijn huid is droog, ik heb niet echt puistjes. Wel vaker op mijn voorhoofd brobbeltjes, denk omdat mijn huid zo droog is. Het enige wat ik heb en wat mij heel erg stoort zijn flinke wallen en blauwe kringen. Ook heb ik wat discoloration ( nederlandse woord even kwijt) bij mijn kin. Ik heb een gevoelige huid, vooral rond mijn ogen! Bij het minste beetje parfum beginnen mijn ogen te branden en worden dik.
Ik zou het heel fijn vinden als jullie mij jullie avondroutine zouden willen vertellen als jullie huid op de mijne lijkt. Graag stap voor stap en welke producten! Als dit hier niet thuishoort zeg het vooral haha! Dan zoek ik een ander topic![]()
Alvast super bedankt!!