Dit wordt vaak gedaan bij nail art wedstrijden, dus om te laten zien wat iemand allemaal kan op het gebied van nail art. Wordt niet echt in het dagelijks leven gedragen.
Enig! Ik zag een tijdje geleden een tv programma waarin nagelstylisten uitgedaagd werden om nail art te maken. Daar zaten ook van die extreme dingen tussen maar vaak wel echt vakwerk.
Skessa_
Geplaatst: 15-07-15 16:01
In Japan oid durven ze daar best mee te lopen hoor!!
Vind het dan geen nailart meer, maar meer gewoon iets van kunst ofzo. Klein beeldhouddingetje of whatever. Nailart is toch om te dragen vind ik. Maar tis wel knap ik krijg nog niet eens een fatsoenlijk recht lijntje op mn nagels getekend
Skessa_ ik zou hier echt even mee naar de huisarts gaan, dit kan best een uiting zijn van een andere kwaal. Omdat je het op al je vingers hebt is dit geen typisch nagel dingetje denk ik.
Hier nooit problemen gehad bij de paarden. Vriendin van mij is klant zit ook in de paarden ook nooit problemen. Misschien zijn ze te lang? Stoot je ze te snel?
Toen ik nog gelnagels had ging het redelijk, maar na week 3 had ik snel een barst bij het minste aansingelen of manen invlechten. Nu zijn mijn nagels al 3 maanden gelloos en kort, maar heb zoveel breuken en scheurtjes dat ik ze continu nog korter moet vijlen. Na een weke zonder paarden zijn ze duidelijk een stuk mooier.
Ik heb ook altijd gel of acryl gehad toen ik nog paarden had en heb nooit problemen gehad. Na drie weken moeten ze weer opgevuld worden, de nagels worden gemaakt met een zogeheten apex die de nagel sterk maakt. Als de nagels groeien verschuift dat punt en worden ze kwetsbaar.
Dreamybol
Geplaatst: 19-07-15 11:10
Nagels en paarden... Voor mij de reden waarom ik zo onregelmatig in dit topic meedoe. Ik moet eigenlijk niet zonder lak naar stal, want dan mis ik net een beetje stevigheid om ze heel te houden. Zou eigenlijk eens gellak willen proberen, maar als ik de prijslijst goed zag kostte dat 20 euro bij de enige, voor mij, bereikbare salon en dat vind ik nogal aan de prijs. En die extra kosten had ik natuurlijk niet ingecalculeerd toen we besloten een paard te nemen.
Maar goed, mijn nagels zijn op het moment weer enigszins toonbaar, dus heb ik mezelf gister getrakteerd op twee potjes nagellak van NYC. Waren in de aanbieding bij Kruidvat en ik vond ze wel grappig, pastel roze en heel lichtblauw met zwarte dingetjes erin.
Ik heb al 6 jaar gelnagels en ook bij de paarden. Nergens last van met scheuren oid. En ben er toch ook niet redelijk zuinig op. Wel moet ik zeggen als ze weer tor zijn aan een opvulbeurt gewoonweg te lang zijn, en ik verkeerde beweging maak welleens zelden lucht onder de nagel komt.
Dit zijn ze overigens nu:
Deze kleuren zijn gedaan door middel van losse poeder (Neon Dreams)