Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:12

Ik begrijp jniet helemaal wat je bedoeld, maar is een tricep dip misschien een laternatief?

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:24

secricible schreef:
Ik begrijp jniet helemaal wat je bedoeld, maar is een tricep dip misschien een laternatief?

Het is meer het idee van de reverse plank dip, alleen dan in het begin met gestrekte benen en de armen langs je lichaamen je moet dan echt je kont van de grond afdrukken. Dat is het stukje wat mij niet lukt. Heb ik het zo beter uitgelegd?
http://m.youtube.com/watch?v=CA2cBk8Ph2M
Dan op ongeveer 14 min.
De tricep dip zou evt kunnen, alleen dan lukt het laatste stuk weer niet echt denk ik.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:50

Het is wss niet dat je armen te kort hiervoor zijn, maar je meer kracht moet zetten. Het maakt ook niet zoveel uit of je nu nog de grond raakt. Zolang je de oefening maar correct uitoefent en het de juiste spieren traint.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 18:38

Niniane schreef:
Het is wss niet dat je armen te kort hiervoor zijn, maar je meer kracht moet zetten. Het maakt ook niet zoveel uit of je nu nog de grond raakt. Zolang je de oefening maar correct uitoefent en het de juiste spieren traint.

Dat zal het waarschijnlijk zijn dan, al zet ik voor mijn gevoel heel veel kracht, maar zal dan nog wel niet genoeg zijn. Verder doe ik de oefening volgens mij wel goed. Zal nog ff verder oefenen ;)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:37

Gisteren een kater rustdag gepakt, net een beginners kettlebell workout gedaan. Ben weer trots op mezelf haha. *\o/*

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:48

Niniane schreef:
Klopt.. Barre workouts is een mix van ballet oefeningen en pilates oefeningen. Je werkt je spieren op een super geconcentreerde, doch zware manier. Hou van barre. <3

Voorbeelden
[ Video ]
(Zij traint o.a. de Victoria's Secret Angels)

[ Video ]

https://www.youtube.com/results?search_ ... e+workouts

Afgelopen dagen heb ik ze allebei gedaan (in combinatie met een abbchalenge ;-) )
Ik vind ze erg leuk en pittig
Het tweede filmpje had ik als eerste van de week gedaan en ik voelde echt dat mijn lijf goed aan het werk was geweest zonder overbelasting.
Eerste filmpje net gedaan, eerst dacht ik dat is veel te kort... Maar DAMN ik was blij toen hij afgelopen was :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:56

Die filmpjes zien er leuk uit; daar wil ik ook wel eens eentje van meepikken.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:05

Ik ga er daar straks eens eentje van doen!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:22

Sall schreef:
Niniane schreef:
Klopt.. Barre workouts is een mix van ballet oefeningen en pilates oefeningen. Je werkt je spieren op een super geconcentreerde, doch zware manier. Hou van barre. <3

Voorbeelden
[ Video ]
(Zij traint o.a. de Victoria's Secret Angels)

[ Video ]

https://www.youtube.com/results?search_ ... e+workouts

Afgelopen dagen heb ik ze allebei gedaan (in combinatie met een abbchalenge ;-) )
Ik vind ze erg leuk en pittig
Het tweede filmpje had ik als eerste van de week gedaan en ik voelde echt dat mijn lijf goed aan het werk was geweest zonder overbelasting.
Eerste filmpje net gedaan, eerst dacht ik dat is veel te kort... Maar DAMN ik was blij toen hij afgelopen was :')

Haha ja ik deed zeker niet liegen toen ik zei dat het pijn zou doen. :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:24

Ik heb die eerste vandaag gedaan, mar vond het niks. De workout was oke, best zwaar ook, maar ik vond haar niet prettig. Wist niet goed waar ik aan toe was, ze telde wazig en het even "nonchalant" stretchen was zo extreem dat ik dat totaal niet kon volgen.
Volgende week die andere eens proberen, kijken of die beter is...

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:24

Ik bond die tweede leuker en 'toegankelijker'
Beetje irritante muziek, maar vind haar heel goed te doen
Ik heb laatst ook een andere v haar gedaan
Ik ben echt een lompe koe, totaal niks balletterigs bij mij :D
Maar vond het erg leuk

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:01

Hoe vaak en lang sporten jullie thuis?

Ik ben zelf nu wat verschillende dingetjes aan het uit proberen, merk wel dat ik het lastig vind om bijvoorbeeld meerdere korte filmpjes te combineren.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:03

Ik probeer thuis workouts v een half uur te doen
Of combineer kortere tot minimaal een half uur/3 kwartier

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:10

Ik ga er vanaf morgen weer aan geloven. Doe meestal drie kwartier. Soms een uur, soms anderhalf uur. Ik combineer dan twee korte, of een volledige. Ik hou van afwisseling en full body, waarbij ik wel dagelijks een ander deel zwaarder belast.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:52

Ik ben gisteren ook weer begonnen. Van de zomer was ik super in vorm, lekkere conditie en gespierd. Maar toen ging ik op vakantie en na de vakantie eigenlijk niet echt meer ertoe kunnen zetten om door te gaan. Afgelopen maand ergerde ik me weer erg aan mijn conditie dus was van plan om na de feestdagen weer te beginnen.
Ik ben weer begonnen met 30DS. Verschrikkelijk om weer helemaal bij het begin te beginnen :P Maar level 1 was toch wel erg makkelijk dus ga gauw door naar level 2. Verder ga ik gewoon lekker afwisselen tussen workouts van JM en ik kwam hier ook wat leukst tegen. Minimaal 2 keer en maximaal 5 keer per week. Vorig jaar draaide ik een beetje door met 6/7x per week trainen :o Beetje een alles of niks-tic. Zodra m'n conditie weer wat beter is ga ik weer hardlopen. Ik mis het om 5km aan 1 stuk te kunnen hardlopen zonder dat mijn hartslag te hoog wordt.

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:57

Weten jullie of level 2 en 3 van 30 days shred nog ergens online te bekijken zijn? De linkjes in de openingspost doen het niet meer.
Ben juist begonnen met level 1, maar zou graag ook de hogere levels willen doen :+

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:01

Gewoon op youtube, 30 day shred intypen komen ze vanzelf naar boven.

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:39

solarpleure schreef:
Gewoon op youtube, 30 day shred intypen komen ze vanzelf naar boven.

Gevonden :Y) Had wat langer zelf moeten nadenken.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:57

Zo vanzelf sprekend is het ook niet dat je ze op YouTube kan vinden, toen ik hek deed was level 3 van 30ds niet te zien op YouTube. Nu ben ik ripped aan het doen week 1 en 2 stonden er op, zelfs vorige week nog een keer 3 gekeken wat die inhield, maar toen ik hem zondag wou gaan doen kon ik 3 niet meer vinden. 4 dan wel weer, dus nu maar via Google iedere x 3 zoeken.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:13

Anniekskie schreef:
Zo vanzelf sprekend is het ook niet dat je ze op YouTube kan vinden, toen ik hek deed was level 3 van 30ds niet te zien op YouTube. Nu ben ik ripped aan het doen week 1 en 2 stonden er op, zelfs vorige week nog een keer 3 gekeken wat die inhield, maar toen ik hem zondag wou gaan doen kon ik 3 niet meer vinden. 4 dan wel weer, dus nu maar via Google iedere x 3 zoeken.

Klopt inderdaad. Ze verdwijnen en verschijnen regelmatig. Maar Shred staat nog wel volledig op YouTube (zag ik heel toevallig vanmorgen ;-) ) Ripped staat er binnen een week ook weer op, maar daar heb je natuurlijk dan niks meer aan :Y)

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:37

Dan is level 3 van shred er ook pas weer op gekomen, die stond er toen ook niet op. Kan via Google week 3 van ripped ook vinden, dus kan gelukkig gewoon doorgaan ;)

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:03

En vandaag stond ripped week 3 wel weer op YouTube :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:23

Ripped is zwaarder dan shred toch? Heb gisteren level 2 van 30 day shred weereens gedaan, voor vandaag nog bedenken wat ik ga doen. :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:49

Ik vond ripped echt een eitje, maarben niet door gegaan tot level 3

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:57

Ripped week 1 is makkelijker dan shred week 3. En Ripped week 2 is maar iets zwaarder dan shred week 3. Alleen, daarna worden de weken 3 en 4 imo toch vrij pittig. Vooral de duck walk - bear crawl combinatie waarbij ik bijna dood ga :Y)