Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:17

Haha oftewel ik moet gewoon alles gaan bekijken! Vind ik ook niet erg.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:58

Estee Lauder heeft hele fijne oogschaduws, heel goed gepigmenteerd en blijven erg goed zitten :)
Ik heb vandaag Revlon matte oogschaduw gekocht in kleur Vintage Lace, morgen eens uitproberen!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 00:19

Oeps ik heb niet de Healthy Mix van Bourjois ik heb de Healthy Mix Serum foundation (dacht dat die 2 de zelfde waren) Bij deze zit er wel duidelijk verschil in nummer 51 en 52.

linoleum, dan zou ik voor een favoriete product gaan kijken. Dus als je favo product een blush is dan zou ik daar een mooie van kopen. Dan weet je zeker dat je hem met veel plezier gaat gebruiken! Dior, Chanel, Guarlain en YSL zijn idd wel de mooiste producten die ze verkopen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 12:45

Ik ga vanmiddag eens heerlijk rondkijken bij de make-up en parfum. Ze zijn hier bij de Ici Paris XL heel behulpzaam en nemen alle tijd voor je, dus dat moet vast goed komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:17

Ik ga over 2 weken naar engeland en daar mijn alltime favo foundation maar weer halen:
BareMinerals.

Ik heb nu 2 gewone merken( Lóreal en Bourjois)maar door die rommel erin krijg ik irritaties...

Kent iemand hier trouwens de Loreal infallible lipstick??
Blijft die echt zo mooi zitten?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:19

Anoniem schreef:
Ik ga over 2 weken naar engeland en daar mijn alltime favo foundation maar weer halen:
BareMinerals.

Ik heb nu 2 gewone merken( Lóreal en Bourjois)maar door die rommel erin krijg ik irritaties...

Kent iemand hier trouwens de Loreal infallible lipstick??
Blijft die echt zo mooi zitten?

Ik las ergens dat hij wel lang blijft zitten, maar heel lelijk slijt. Maar heb er zelf geen ervaring mee

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:45

De Infallibe (en alle anderen die erop lijken) blijven inderdaad goed zitten maar je moet wel vaak gneoeg met die balm erover om glans te houden en het mooi uit te laten zien. Anders krijg je zo'n 'gebarsten' idee. Weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven. Ik blijf zelf liever gewoon bij de normale lipsticks, en die gewoon af en toe iets bij stiften. Infallibles zijn ook horror om van je lippen af te krijgen, ook van je handen trouwens als je weer eens kleurtjes hebt geswatched. Je hebt echt een waterproof make-up reiniger op oliebasis nodig, anders kun je het vergeten en blijf je gekleurde plekken en vlekken houden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 22:19

Mijn bon ook ingewisseld. Is geen spannend product geworden, maar fijne matte blush van BE eigen merk. Beetje koraalroze kleur, meer neigend naar roze. Was verder niks wat echt mijn aandacht trok. En daarbij parfum Alien van Thierry Mugler.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:04

Ik heb die Infallible toevallig vandaag op. 2 kanten gloss toch? En idd, crime om van je lippen af te krijgen :') Maar goed, ze blijven bij mij op zich mooi zitten en bijwerken gaat redelijk. Maar ik maak deze 3 die ik heb op en denk niet dat ik ze dan nog eens koop. Dan liever die Maybelline 24stay nogwat.

Ah Alien is lekker!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 10:50

Alien is heerlijk, doe je ook lekker lang mee! :)
Die 24stay van maybelline is echt enorm long lasting! Net als apocalips van rimmel, die blijft ook heel lang zitten!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 10:59

Alien is idd goddelijk :j
Mensen herkennen me aan die geur :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 12:01

Oh, ik had trouwens niet de L'oreal Infallible, maar de Rimmel Infinite Colour *Lights* 10 hour lip colour & gloss

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:43

Hoe kies je in godsnaam een lipkleur die bij je past? Vind die testers niet bepaald smakelijk dus ga ze iig niet op mijn mond uitproberen.. Wil al een tijdje een mooie nude kleur kopen maar dit houdt me tegen, wil niet wat kopen dat ik daarna toch niet gebruik.
Ga me misschien maar laten adviseren ergens, maar dan wordt het natuurlijk meteen een duurdere lipstick.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:45

Laten adviseren en bij ici Paris maken ze de testers schoon zodat je op je mond kan uitproberen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:26

Misschien kan je bij MAC vragen? En bij de meeste winkels maken ze de lipsticks schoon met iets ontsmettends als je even vraagt of je een lipstick kan proberen. :)

Grappig, Alien is een hele populaire geur en het heeft ook wel de geurnoten die ik normaal gesproken lekker vind, maar ik kan die geur gewoon echt niet verdragen. := Vind hem gewoon stinken. :?

Wat zijn jullie favoriete luchtjes? (heeft ook wel een beetje met makeup te maken toch? :D )

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:40

Bij mij ruikt alien naar een of ander baklucht echt heel apart :') la vie est belle is echt mijn luchtjes <3 hele week luchtjes getest tot ik echt mijn luchtje vond

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 01:47

Miss Dior eau de parfum & alien :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 09:07

Bij mij ruikt alien niet lekker. Al vaker geprobeerd maar blijf hem bij mezelf niet lekker vinden terwijl ik hem bij anderen wel lekker vind. Ik heb zelf graag diamonds of she, allebei van armani. Heb een hele verzameling, dus eigenlijk elke dag wel een ander geurtje.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 09:08

Ik heb idd ook flinke verzameling, onzin & zonde eihenlijk..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 12:16

Ik vind Chanel Chance eau tendre heel erg lekker! La vie est belle ook, maar die vind ik al gauw te scherp, ben helaas erg gauw misselijk altijd :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:38

Mijn favorieten zijn Chloé, Valentina van Valentino en Liberté van Cacharel. Maar die laatste word nergens meer verkocht :(
En heb zo'n vermoeden dat Alien een nieuwe favoriet gaat worden.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:22

Oeh Valentina is lekker! :+:
Ik heb denk ik 8 geurtjes in totaal, valt nog wel mee dus. :) Degenen die ik het vaakst draag zijn Coco EdP van Chanel en Flowerbomb van Viktor & Rolf. Chance van Chanel pak ik ook nog wel vaak en als het mooi weer is Acqua di Gioia van Armani.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:10

Ik heb er denk ik rond de 9 ofzo,

mijn ultieme favoriet is op dit moment Dior Blooming Bouquet en mijn all time favorite blijft toch Givenchy ange ou demon <3

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:20

Ange ou demon is heerlijk! Dat wordt het eerstvolgende geurtje dat ik ga kopen. :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:38

Ja echt die is goddelijk!