Sakura789 schreef:Hier in een soort van zwart gat gevallen, we moeten even weer een uitdaging zoeken voor een volgende tocht. Parijs las ik hier ergens, dat is ook wel een hele leuke, is voor ons 500km, dus met een paar dagen Parijs heel goed te doen. Of gewoon wat mooie routes in Nederland (rondje IJsselmeer is ook nog wel een leuke!).
Over fietsen met bladen, als het vlak ik hou ik hem altijd op het middelste blad. Hier zitten nog wel wat 'heuvels' en dan pak ik wel eens het lichtere blad, afhankelijk van de afdaling pak ik nog wel eens het buitenste blad.
@Nightingale, veel plezier! 100 km is heerlijk, dan kun je ook nog even bijkomen. Wij hebben het de afgelopen dagen ook gedaan, alleen omdat we al om 6 uur vertrokken, kwamen we voor (een late) lunch nog aan. Wij spraken af om 1,5 uur te fietsen, pauze te nemen, 1,5 uur fietsen en weer pauze, 1 uur fietsen, taartje eten1 uur fietsen. Of een korte break als het echt niet meer gaat. Wij hebben de neiging om heel lang door te fietsen, maar het is juist goed om echt samen even af te spreken om te pauzeren, rekken en strekken en dan weer door te gaan.
Ik heb vorig jaar de Zuiderzee route gedaan Sakura. Is iets meer km dan een rondje IJsselmeer, ivm de oude contouren van de Zuiderzee. Was totaal iets van 370km. Heel leuk om te doen